Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.t
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 146

    snakkes i juli 2019

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3120

      Opprinnelig skrevet av mr.t
      snakkes i juli 2019
      Du tror det tar så lang tid? Det ville ha vært fremgang!

      Kommentar

      • antikris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 520

        Tenker vi åpner denne nå, jeg.

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2082

          We Are back....

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3120

            Opprinnelig skrevet av antikris
            Tenker vi åpner denne nå, jeg.
            Har nok dessverre fått inn to svensker som begge er skuffelser. Gustafsson må være det største bomkjøpet fra Sverige noensinne - og nei, jeg har ikke glemt Jesper W.

            Kommentar

            • ChrisK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2013
              • 285

              Hello darkness my old friend..

              Trenger virkelig noen åpenbaringer fra enkelte tilsynelatende faste spillere (les; Dyer og Gustafsson) for å unngå en ny nedrykksstrid. Smarason må også opp å nikke i toppform så fort han er tilbake, ellers ser dette mørkt ut.

              Poeng borte mot Stabæk, greit nok. Seier hjemme mot Ranheim, som egentlig bare skulle mangle, de tok vel årets første poeng i dag. Etterfulgt av to helt håpløse prestasjoner nå mot Sarpsborg og Molde, man kan jo lure på hva støtteapparatet tenker når de setter opp kampplanen.

              Må opp MANGE hakk for å kunne puste litt ut nå, for et år til nede i sumpa det orker jeg ikke.

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                Opprinnelig skrevet av G-Man

                Har nok dessverre fått inn to svensker som begge er skuffelser. Gustafsson må være det største bomkjøpet fra Sverige noensinne - og nei, jeg har ikke glemt Jesper W.
                Dyer er slett ikke så ille som mange gir uttrykk for og bør være selvskreven på dette Lillestrøm-laget.

                Det er selvsagt bare tull og tøys å trekke frem denne tråden etter å ha tapt mot S08 og Molde.

                Kommentar

                • Holterkanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 553

                  Det er ikke tull å åpne denne tråden nå, det vi presterer i dag er nedre del av tabell eller nedrykk!!
                  ________________________
                  TB

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Tenker mer på hvordan vi har fremstått i år, enn selve poengfangsten. Vi er ikke i nærheten av der vi skal være i forhold til spillestil og flyt i spillet. Og det kommer ikke over natta. Så kan vi se litt på våre neste kamper:

                    Haugesund borte
                    BG borte
                    RBK hjemme

                    Lukter ikke mange trepoengere før 16. mai.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 456

                      Opprinnelig skrevet av antikris
                      Tenker mer på hvordan vi har fremstått i år, enn selve poengfangsten. Vi er ikke i nærheten av der vi skal være i forhold til spillestil og flyt i spillet. Og det kommer ikke over natta. Så kan vi se litt på våre neste kamper:

                      Haugesund borte
                      BG borte
                      RBK hjemme

                      Lukter ikke mange trepoengere før 16. mai.
                      er det noen grunn til at kampen mot Haugesund har blitt flyttet fra Åråsen?

                      Kommentar

                      • antikris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 520

                        Ha ha, nei jeg som skrev feil.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          Dette er så dust.

                          Det var ikke en elendig prestasjon i dag, det var én spiller, for øvrig høyst sannsynligvis den beste i ligaen, som utgjorde hele forskjellen. Vi var best i første uten uttelling, de var best i andre med uttelling. Verre er det ikke, og det er ingen grunn til bekymring enda. Salquist viste nok en gang at han er gull, Dyer heva seg et lite hakk til, mens DG ser usikker, utrygg og ofte overivrig ut med ball.

                          Dette er et midt på treet-lag, som lider veldig under savnet av Arnor, som betyr mye mer enn bare det han gjør på banen.

                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Klimtkongen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2014
                            • 419

                            Tidlig å komme med denne tråden.

                            Hva er forventning egentlig? Vi bytter ut Matthew og Erling med to middels svensker og så skal vi liksom være et topplag?

                            Jeg håper vi kommer oss unna den værste nedrykkskampen. No mer er det ikke grunnlag for å håpe.

                            Kommentar

                            • armykanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 736

                              Fy faen ass! Grøsser nedover ryggen når jeg ser intervjuer etter kamp. Vi oppfører oss som noen smågutter med lua i hånda.

                              Savner så sjukt å ha noen fargeklatter i stallen, gjerne også noen med hue litt på riktig plass.

                              Se intervjuet med Helland: https://www.eurosport.no/fotball/eli...60/story.shtml

                              Er så sjukt misunnelig på måten han reagerer på. Det han sier, at han spiller for en klubb som skal og vil vinne. Ikke for et lag hvor det er det samme om man vinner eller taper. Føles faen meg litt sånn det er her i gården, og da mener jeg ikke kun pdd. Men det har vært sånn helt siden Nordli fikk fyken. Vi skal aldri lenger tørre å si at vi skal vinne. Den mentaliteten råtner opp hele klubben fra innsiden og ut.

                              Er det virkelig ingen som har lyst til å være med på dette her?? Det lurer jo jeg faen meg på!

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2113

                                Spiller jevnt med serielederen, men sutregjengen klarer ikke dy seg. Vi rykker aldri ned. Steng tråd.
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3891

                                  Opprinnelig skrevet av heidar
                                  Spiller jevnt med serielederen, men sutregjengen klarer ikke dy seg. Vi rykker aldri ned. Steng tråd.
                                  Det du skriver er jo selve manifestasjonen på tapermentaliteten som har ødelagt klubben! "Spiller jevnt med", men skaper nesten ikke en dritt og taper 0-2 på en dårlig dag for Molde!? Og: "Vi rykker aldri ned!" ???? Litt av en vinnermentalitet! I rest my case.

                                  For øvrig er jeg helt enig med dem som mener at det er håpløst å åpne nedrykkstråden etter 4 kamper.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7004

                                    23. april, og der er vi igjen, ja. Ingen grunn til å vente med å åpne denne tråden. Syntes vi så ok ut i vinter, men det var i vinter. Begge svenskene er fullstendig krise. Kippe så i går for første gang for gammel ut. Brenden skjønner jeg ikke poenget med, vi er plutselig tilbake til det klassiske, håpløse backparet vårt og vår desidert viktigste spiller er skadet, tilsynelatende på ubestemt tid. Eneste lyspunktet i går var Josef Baccay. Bare pælm ham inn på laget, det er det iallfall ingenting å vente med. Haugesund H, Bodø B, Rosenborg H og rugbykamp i Mjøndalen er de fire neste matchene våre, jeg kan ikke skjønne annet enn at vi kommer til å tape alle de fire kampene.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2253

                                      Hvorvidt denne tråden er åpen eller stengt er ikke så viktig. Viktigere at hele apparatet mentalt er forberedt på en ny sesong på nedre halvdel, at det ikke kommer som et sjokk ut i september. For å nevne det for tredje gang fikk jeg et par bange anelser i oppkjøringa, men vil vente litt med en konklusjon, la banene bli bedre, la laga får satt seg. Men sånn umiddelbart virker vi svekket i forhold til ifjor.
                                      Har dessuten liten tro på at Smara får utgjort en forskjell på hjemmebane så lenge Åråsen er slik den er. Så lenge han virker skral er det vel også uforsvarlig å sleppe han utpå. Først blir det en knokkel, tupp og mæl kamp mot FKH før vi får kunstgress mot B/G. Kanskje klarer vi å vise til noe spill da. Og det nærmer seg vel kollaps for det laget snart også. Frykter at bartene finner formen før eller i møtet med oss. Kanskje likegreit at Åråsen ser ut som en potetåker. Umulig for noe lag å få til noe skikkelig spill. Frykter ikke MIF. Blir 3p der

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3120

                                        Håper denne tråden får kort levetid, men noe må definitivt skje. Høyresiden vår er lam. Der må Rafn over på høyrebacken, og DG benkes. Hvem som erstatter ham er et åpent spørsmål, men det er ingen spiller i stallen pr i dag som ikke vil være en forbedring. Krogstad må inn på midten. Vi bør veldig seriøst vurdere 451.
                                        Pr i dag ser vi fryktelig svake ut, med unntak av to brilliante dansker og en 2-3 spillere som har vist positive tendenser.

                                        Kommentar

                                        • antikris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 520

                                          Ser jo at et av de såkalt sterke lagene vi har møtt, S08, spiller 1-1 mot Mjøndalen i dag. Det eneste laget de har slått, er oss. Skjønner ikke hvor denne optimismen som råder kommer fra.. Håoer selvsagt jeg tar feil..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎