Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9359

    Hvorfor ligger denne tråden på side 3?

    Bør være sticky!

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      Da er det bare å glede seg til neste helg da Ohi scorer 3 og Erling 2, og vi rører oss ennå lenger ned i nedrykksgjørma. Hva er vel en høst uten gleden ved å holde med vif, brann og rbk samt bite negler annenhver helg mellom meningsløse landslagspauser, som bare gjør lidelsen ennå større. Fugla er tilbake.
      ..................

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2114

        Oi sutregjengen? Tror det er større sjanse for at vif rykker ned enn oss, kom dere på klansforumet
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3303

          Fire runder til, og vi vet mye mer.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            Og der slapp vi Ohi mot Molde.

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 959

              Og Eikrem. Fikk ikke han sitt 4. gule kort?

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 959

                Hvis Bjørnbak, Gabrielsen, Forren, Knudtzon og Mostrøm også får gult så kanskje vi kan klare uavgjort

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  Opprinnelig skrevet av WAK
                  Hvis Bjørnbak, Gabrielsen, Forren, Knudtzon og Mostrøm også får gult så kanskje vi kan klare uavgjort
                  Det holder hvis et par av dem får to gule under kampen.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Grankanari
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2018
                    • 125

                    Vi rykker ikke ned i år. Det er mer eller mindre spikra. Målet mitt denne sesongen er å ende opp over vif på tabellen. De gir oss muligheten til å klatre forbi runde etter runde nå. Men tviler sterkt. Hver gang vi har muligheten til å se ned på søpla snubler vi i egne lisser med tryne først.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2277

                      Opprinnelig skrevet av Grankanari
                      Hver gang vi har muligheten til å se ned på søpla snubler vi i egne lisser med tryne først.
                      Som så ofte før.

                      vif pleier å ha noen seiersraptuser på høsten, tipper dessverre den begynner mot Ranheim. Taper vi mot molde så er det allikevel det ikke verste som kunne ha skjedd. Men vi bør ha muligheter mot et B/G i oppløsning og fritt fall. Mye av sesongen vil være reddet om vi tukter STB og vif hjemme. Ihvertfall utifra slik ståa er pdd

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3313

                        Vi har Stabæk, vif og Sarpsborg av lagene rundt oss hjemme. Gjør gutta jobben får vi 9 poeng der. Jeg tror hverfall vi ikke taper noen av de tre kampene. Glimt hjemme lukter uavgjort. Molde og Godset away er bare å tapsføre.

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2104

                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Vi har Stabæk, vif og Sarpsborg av lagene rundt oss hjemme. Gjør gutta jobben får vi 9 poeng der. Jeg tror hverfall vi ikke taper noen av de tre kampene. Glimt hjemme lukter uavgjort. Molde og Godset away er bare å tapsføre.
                          Sorry men aldri i verden vi får 9 poeng på disse 3 hjemmekampene.
                          Selv tror jeg på maks 5 poeng. Mulig vi ikke taper noen av dem , men tror også på kun 1 seier.
                          Dette igjen , betyr at vi må kjempe hardt for å slippe kvalik , om ikke seieren kommer mot Sarpsborg da ?
                          Ranheim og Tromsø går rett ned , tror jeg.

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3313

                            Slik ståa er nå tror jeg Mjøndalen fort går rett ned. Ranheim tror jeg følger med eller ender på kvalik. Så tror jeg Sarpsborg også vil slite. Der har du de tre nederste. Deretter følger Tromsø, Stabæk og oss. Godset greier seg fint, de har funnet flyten og tre-poengerne.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4263

                              Opprinnelig skrevet av LS89
                              Godset greier seg fint, de har funnet flyten og tre-poengerne.
                              Jeg har sett deres siste kamper og nå skal det også sies at Godset slett ikke har blitt spesielt mye bedre – de har bare fått litt marginer på sin side og klart å hale i land noen trepoengere med nød og neppe. Seirene har alle vært med ett mål og kommet mot TIL, Ranheim og S08, og alle disse kunne lett tippet i motsatt retning. De har fortsatt et veldig tøft program igjen med bl.a RBK, Molde, Brann, Haugesund og KBK, så de er på ingen måte ute av bunnstriden.

                              For å ta kampprogrammene til lagene som realistisk sett kan havne i bunnstriden:
                              S08 Ranheim Mjøndalen Tromsø Godset Stabæk LSK VIF
                              23. runde Stabæk (h) VIF (B) Viking (b) Glimt (b) Odd (h) S08 (b) Molde (b) Ranheim (h)
                              24. runde Ranheim (b) S08 (h) Godset (h) KBK (h) Mjøndalen (b) Viking (h) Glimt (h) Odd (b)
                              25. runde Brann (h) Odd (h) Glimt (b) Viking (b) LSK (h) VIF (b) Godset (b) Stabæk (h)
                              26. runde Mjøndalen (b) TIL (b) S08 (h) Ranheim (h) Haugesund (b) Odd (h) VIF (h) LSK (b)
                              27. runde TIL (h) Stabæk (h) Odd (b) S08 (b) RBK (h) Ranheim (b) Viking (b) Brann (h)
                              28. runde KBK (b) Mjøndalen (b) Ranheim (h) VIF (h) Molde (b) LSK (b) Stabæk (h) TIL (b)
                              29. runde Haugesund (h) LSK (h) Stabæk (b) Odd (b) Brann (h) Mjøndalen (h) Ranheim (b) Molde (h)
                              30. runde LSK (b) RBK (b) VIF (h) Stabæk (h) KBK (b) TIL (b) S08 (h) Mjøndalen (b)

                              Ekstremt mange innbyrdes oppgjør som skal spilles. Totalt umulig å spå noe som helst per nå, men vil påstå at vi, sammen med Godset og VIF, har det vanskeligste kampprogrammet. Vil rangere de slik fra vanskeligst til enklest:

                              Godset
                              VIF
                              LSK
                              Tromsø
                              Resten
                              Last edited by Kanarivogel89; 27.09.2019, 19:29.

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2104

                                Opprinnelig skrevet av LS89
                                Slik ståa er nå tror jeg Mjøndalen fort går rett ned. Ranheim tror jeg følger med eller ender på kvalik. Så tror jeg Sarpsborg også vil slite. Der har du de tre nederste. Deretter følger Tromsø, Stabæk og oss. Godset greier seg fint, de har funnet flyten og tre-poengerne.
                                Ja Mjøndalen glemte jeg litt bort , de er også selvfølgelig en nedrykks kandidat også nå.
                                faktisk veldig vanskelig å spå utfallet etter endt sesong, og som noen har nevnt her , så er det mange innbyrdes oppgjør som vil avgjøre mye.
                                tviler på at vi vil rykke direkte ned , men kvalik fare vil det nok alltids være , om vi ikke hever oss?

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2277

                                  Bare fem poeng skiller de seks nederste lagene. Eurosports Gunnhild Toldnes tror Sarpsborg rykker ned - og får selskap av enten Ranheim eller Mjøndalen. Ranheim risikerer å bli sendt ned av nabo Rosenborg i siste serierunde.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3303

                                    Trøsten er at vi beholder 10. Plassen etter denne runden også.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2104

                                      Ja utrolilig. 1 poeng på 4 siste og ikke store bevegelsen nedover på tabellen. Hvor lenge kan dette vare da?
                                      Last edited by Playboy1; 29.09.2019, 19:21.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Alltid tre lag som er dårligere, er jo noe å ta med seg. Utenom sesongen før utvidelsen da, da kun to lag var bak oss.

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2277

                                          B/G ser ut til å slå TIL. Iår har vi hatt så utrolig tur med de andre resultatene. Denne runden var bortimot optimal bortsett fra vårt eget tap da. Jævla moille

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎