Nedrykkstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Opprinnelig skrevet av Stan
    Nei, du sier noe. Lenny parkerer vel bussen i 6-3-1 formasjon på Marienlyst og håper på 1 poeng..
    Ikke umulig. Håper forresten vi går ut med samme formasjon og lag som mot Molde. Smarason er helt ubrukelig om dagen og kan fint benkes. Tror vi kan få de bruddene vi sjelden fikk mot Molde, på Marienlyst. Med Ødemarksbakken og Gustavsson på hver sin kant har vi fart til å true rom bak de. Pedersen, Mathew og Krogstad er en meget sterk 3'er sentralt. Er forsåvidt ikke helt utenkelig å kjøre Sheriff inn i laget igjen som en av de tre.
    ..................

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2104

      Enig at Smarason kan like gjerne starte på benken litt fremover nå .Er også 99% sikker på at Sheriffen t.o.m hadde gjort en bedre Jobb på banen enn bomkjøpet tDG , selv på kanten.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4264

        Opprinnelig skrevet av Playboy1
        Enig at Smarason kan like gjerne starte på benken litt fremover nå .Er også 99% sikker på at Sheriffen t.o.m hadde gjort en bedre Jobb på banen enn bomkjøpet tDG , selv på kanten.
        Kutt nå ut! DG gjorde sine saker bra mot Glimt. Gir oss en annen dimensjon i spillet. Eneste i troppen som faktisk har en anselig toppfart.

        Kommentar

        • blahbla
          Medlem
          Bøffel
          • Jul 2008
          • 35

          Det gjør vondt å se Sheriff få 0 tillitt, burde vært første man som ble tatt ut på dette laget. Frykter en ny Ohi situasjon...

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3922

            Stabæk ser ut til å slå VIF, og er i så fall forbi oss på tabellen. Jeg tror Godset slår oss i morgen, og Sarp slår antageligvis Brann. Da er det bare å håpe på at Viking slår Tromsø, og at B/G og ODD gjør jobben og slår Mjøndalen og Ranheim. Uansett vil vi ligge faretruende nær kvalikplassen hvis resultatene blir som jeg frykter.

            Da kan det bli i overkant spennende å ta imot et revansjelystent VIF til et derby hvor det laget som eventuelt vinner langt på vei kan sende det andre laget strake veien mot kvalik, eller i verste fall, direkte nedrykk.

            Grøss!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3314

              VIFs beste spiller, Dønnum har karantene mot oss neste helg.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9359

                Det positive: 1 poeng mer enn beregna i dag. Har jo som seg hør og bør regna med 0 poeng resten av sesongen.

                Det negative: Ranheim dro 3 poeng.
                ​​​​​
                Bare Vålerenga og Mjøndalen har dårligere form enn oss. Detta går rett ned.

                Kommentar

                • Dumbo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2004
                  • 462

                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Det positive: 1 poeng mer enn beregna i dag. Har jo som seg hør og bør regna med 0 poeng resten av sesongen.

                  Det negative: Ranheim dro 3 poeng.
                  ​​​​​
                  Bare Vålerenga og Mjøndalen har dårligere form enn oss. Detta går rett ned.
                  Tviler på om vi rykker rett ned dersom vi vinner mot Vålerenga.

                  Kommentar

                  • vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

                    Brann-seier nå, så er dette en bra runde. Leder 1-0 mot Sarpsborg.

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9359

                      Opprinnelig skrevet av Dumbo

                      Tviler på om vi rykker rett ned dersom vi vinner mot Vålerenga.
                      Bård Finne fixer dessverre biffen. På frispark.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3306

                        Opprinnelig skrevet av Dumbo

                        Tviler på om vi rykker rett ned dersom vi vinner mot Vålerenga.
                        Ingenting fra kampen i dag som tilsier tre poeng neste helg.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Dumbo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2004
                          • 462

                          Opprinnelig skrevet av MortenA

                          Ingenting fra kampen i dag som tilsier tre poeng neste helg.
                          Heldigvis er det heller ingen ting fra Vålerenga sin kamp i går som tilsier at de skal vinne. To dritdårlige lag.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2278

                            Førstkommende runde inneholder flere nøkkelkamper bortsett fra vår egen. MIF-S08 og TIL-Ranheim. For at vi skal være sikre på ikke kjempe om direkte nedrykk er den en fordel om MIF og Ranheim taper, men fører til at vi kan havne på kvalikplass om et par runder (hvis vi ikke begynner å vinne snart). Generellt sett er U stort sett en fordel, men om alle laga bak oss begynner å hale innpå, begynner pumpa å slå kraftigere.

                            vif har 12 kamper uten seier.
                            Da ser jeg for meg 2 mulige overskrifter søndag. En god en og en dårlig.
                            "13 ble ulykkestallet for Deila" (som får sparken)
                            "13 ble lykketallet for vif" (skal f*** ikke skje)


                            Kommentar

                            • mrognan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 845

                              Opprinnelig skrevet av kunden

                              vif har 12 kamper uten seier.
                              Da ser jeg for meg 2 mulige overskrifter søndag. En god en og en dårlig.
                              "13 ble ulykkestallet for Deila" (som får sparken)
                              "13 ble lykketallet for vif" (skal f*** ikke skje)

                              Vi går for denne:
                              "13 ble ulykkestallet for Deila" (som får sparken)

                              Med ingress: "Lillestrøms nummer 13, Frode Kippe fikk æren av å sette spikeren i vif-kista på overtid."
                              Morten

                              Kommentar

                              • Dumbo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2004
                                • 462

                                Det ser ut som flaksen vår med resultatene i de øvrige kampene fortsetter.

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1062

                                  Det er helt utrolig så flaks vi har hatt med de antatt dårligere lagene og hvordan de roter med sine resultater.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3306

                                    Viking virker å ta cupen mer seriøst, så vi kan jo håpe de må ut i ekstraomganger i semien. Jeg grenser til å håpe at vi kan stjele et poeng der. Det trodde jeg ikke for noen dager siden.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3136

                                      Nå spiller de fleste lagene rundt oss ekstremt på resultat, og uavgjort er mer regelen enn unntaket (og det inkluderer oss). Siden det også er så tett, så blir en seier plutselig så ufattelig mye verdt. Spørsmålet er hvilke(t) av lagene som først tør å bli desperate og tyr til "do or die" - for noen må gjøre det. Vi beveger oss også inn i den delen av sesongen hvor enkelte lag ikke lenger har noe å kjempe for, og ikke minst hvor sympatier og antipatier betyr noe. Hva er oddsen for at Ranheim slår Rbk - hvis det er det som skal til for at Ranheim berger plassen?

                                      Kommentar

                                      • Kjøttkaka
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2012
                                        • 287

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                                        Hva er oddsen for at Ranheim slår Rbk - hvis det er det som skal til for at Ranheim berger plassen?
                                        Dette er et meget godt spørsmål, og derfor var det så utrolig viktig for oss at RBK vant i går sånn at de henger med i medaljekampen. Hvis Rosenborg ikke har noe å spille for mot Ranheim, så taper de garantert, og alle i Trondheim kommer til å være fornøyde med det.

                                        I neste runde må vi håpe at Viking har fått en liten utladning etter cupsemifinale, og har litt slitne bein, sånn at vi kanskje kan få med oss et poeng. Vi må også håpe at Ranheim får slitne bein etter semien sånn at de ryker hjemme mot Stabæk. Det holde Ranheim et stykke bak oss, samtidig som Stabæk med en seier er trygge før kampen mot oss, og dermed kanskje slipper seg litt ned.

                                        Jeg tror vi trenger to poeng til for å klare oss, og jeg tror det er viktig at disse kommer allerede mot Viking og Stabæk. Jeg klarer rett og slett ikke å se for meg seier mot Ranheim, og jeg orker ikke en gang tanken på å møte S08 med Mos i en avgjørende nedrykkskamp. Hvis vi kan bli sent ned av en Abdellaoue, så blir vi det.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7020

                                          Dersom vi ikke klarer tre poeng med det særs snille programmet vi egentlig har igjen, fortjener vi jo å rykke ned, annet er det ikke å si. Jeg tror vi ordner dette alt i neste hjemmekamp, mot Viking. Håper vi der stiller i 4-4-1-1 med Smarason bak Lehne Olsen. Smarason er en mann for de store anledningene og jakter en godt lønnet siste kontrakt i Asia eller noe sånt. Han er motivert, la ham få sjansen.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎