Fredrik Krogstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • klippen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 251

    #21
    Opprinnelig skrevet av vermu
    Glimrende kamp av Krogstad. Gjorde kun 1 feil på over 60 minutter. God både på kant og bak spissen. Flink til å holde på ballen, trygge pasninger og sterk i kroppen. Utrolig at han er blitt prioritert bak både Kolstad og Vilhjalmson. Er to nivå over disse.
    At Krogstad er to nivå over Kolstad er jeg sterkt uenig i, men Krogstad har definitivt gjort det bra.

    Kommentar

    • vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

      #22
      Ja, kanskje litt drøyt med 2 nivå over Kolstad. Men Krogstad har vist at han tar Tippeliganivået meget bra, mens Kolstad har mindre å by på per i dag.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        #23
        Ikke helt enig i det heller. God kontroll med ball, og grei oversikt, men mangler tempo. Fungerer bedre på midt enn kant syntes jeg, der blir det for lite bredde, om ikke Riise kommer på overlapp.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          • Nov 2003
          • 6248

          #24
          Krogstad har ikke det samme potensialet som Kolstad, som jeg tror er en naturlig erstatter for Johan. Han kan bli en habil TL-spiller, og det er det som trengs om man skal etablere seg i toppen over tid. Man trenger en grunnmur i stallen av spillere som ser på oss som et naturlig toppunkt i karrieren i stedet for å søke seg ut så snart som råd er. Vi begynner å få en god samling slike nå, både av relativt etablerte spillere og talenter. Fremtiden er lys, og Krogstad kan bli en brikke i den.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Canário
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1471

            #25
            Krogstad har imponert meg stort i de minuttene han har fått. Ekstremt ballsikker og god teknisk. Tydelig at han har gått en meget god skole i blant annet Lyn som ung, hvor han var en del av den gyldne 95-årgangen med blant andre Mads Dæhli. Virker veldig moden i spillet og hadde sist noen veldig fine detaljer. Måten han ved et tilfelle dempa ballen på brystet med en retningsforandring og med et påfølgende svært raskt taktskifte/vending med ball var rett og slett deilig å se på. Hadde jeg hatt Viking-kampen på opptak ville det første jeg hadde spolt tilbake på (etter Fofana-scoringen selvsagt) vært den involveringen der. Kanskje ikke veldig rask, men har til tider vist meget god frekvens i beina og i ballbehandlinga. Minner meg faktisk litt om Per Ciljan Skjelbred. Forestiller meg at han kunne vært veldig farlig som en ving i for eksempel en 4-2-3-1-formasjon, men har absolutt gode nok ferdigheter i de fleste roller på midtbanen vil jeg tro. Bredden vår begynner å bli imponerende med flere unggutter (Kolstad, Krogstad, Ofkir og Brændsrød) som definitivt har noe i eliteserien å gjøre.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3163

              #26
              Opprinnelig skrevet av Canário
              Bredden vår begynner å bli imponerende med flere unggutter (Kolstad, Krogstad, Ofkir og Brændsrød) som definitivt har noe i eliteserien å gjøre.
              Bredden også i banespillet vårt, med de fire du nevner, er nå ganske bra, i hvert fall lovende. Før sesongen var spørsmålet: Når finner vi en høyrekant? Og "høyrekanten" vår i fjor, for de som har glemt det, var en islending som hadde mange gode kvaliteter, men han var ikke akkurat noen breddeholder. Brændsrød og Ofkir er klassiske kantspillere, mens både Kolstad og Krogstad, som mest har spilt og liker seg best som offensiv midt eller hengende mellomromsspisser, har tilpassa seg kantrollen helt OK.

              gilbert

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #27
                Opprinnelig skrevet av gilbert
                "høyrekanten" vår i fjor, for de som har glemt det, var en islending som hadde mange gode kvaliteter, men han var ikke akkurat noen breddeholder.
                Kan ikke si jeg har følt så veldig på savnet etter de to rutinerte vi mista i vinter...

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7026

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Kan ikke si jeg har følt så veldig på savnet etter de to rutinerte vi mista i vinter...
                  Off-topic: Har PVM spilt en eneste kamp for Strømsgodset enda?
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 440

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Off-topic: Har PVM spilt en eneste kamp for Strømsgodset enda?

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Off-topic: Har PVM spilt en eneste kamp for Strømsgodset enda?
                      Simen Brenne 2.0
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3319

                        #31
                        Klar for Kisa, lån.

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          #32
                          Krogstad var god da han fikk sjansen i vårsesongen i fjor, mens andre halvdel av sesongen var anonym i form av lite involveringer og mindre spilletid. Hans beste kamp var kanskje hjemme mot Start i serieåpningen, hvor han virkelig imponerte før han ble byttet ut etter Kippes røde kort. Han har tydelig ferdigheter som kan bli bra. Det er forventet at en ung spiller som han, med lite erfaring på toppnivå, svinger i prestasjonene. Krogstad får forhåpentligvis opptre regelmessig i divisjonen under, og dermed spilt på seg både selvtillit og mulighet til å ha ballen i større grad/være en viktigere brikke i laget enn han trolig blir for oss med det første. Når han forhåpentlig vender tilbake har jeg stor tro på at han kan bli en god spiller (med lokale røtter).

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            #33
                            Blir nok mer spill på ett høyere nivå enn alternativet, som nok er 3. Divisjon akkurat nå i LSK. Så dette er nok en fin mulighet, sentral midtbane en hel sesong i 1. Divisjon. Men har han kontrakt kun ut 2016? I så fall er han vel i utgangspunktet ferdig i LSK?

                            Kommentar

                            • OptimistFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 462

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Blir nok mer spill på ett høyere nivå enn alternativet, som nok er 3. Divisjon akkurat nå i LSK. Så dette er nok en fin mulighet, sentral midtbane en hel sesong i 1. Divisjon. Men har han kontrakt kun ut 2016? I så fall er han vel i utgangspunktet ferdig i LSK?
                              Siden det er opsjon på retur i sommer tror jeg ikke han er avskrevet.

                              Kommentar

                              • peachcanei
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Feb 2016
                                • 13

                                #35
                                Nekter faktisk å tro at vi bare slipper Krogstad, helt uten videre. Enig i at han trenger skikkelig med spilletid, noe han får i Kisa. Men begynner det ikke å bli litt tynt på midten nå? Tåler ikke allverden med skader imo

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                  Siden det er opsjon på retur i sommer tror jeg ikke han er avskrevet.
                                  Er ikke det bare noe man sier? Skogheim var ganske klar på at han skulle være der hele sesongen.
                                  Tror han må gjøre det veldig bra for å få en ny sjanse i LSK, se på Ohi..

                                  Kommentar

                                  • Mons
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jan 2013
                                    • 56

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Canário
                                    (med lokale røtter).
                                    Hvor får du det fra? Gutten er fra Oslo øst og har holdt med søpla hele livet fram til han begynte i LSK.
                                    Krogstad har ferdigheter som potensielt kan gjøre han til en god tippeligaspiller, i tillegg har han en veldig god arbeidsinnsats og utholdenhet. Det mangler dessverre litt på styrke og råskap, og han er enkel for motstanderne å ta ut av en kamp. Han mangler også litt på hurtigheten til å kunne dra seg ordentlig forbi motstanderne og skape farligheter. Jeg tror dessverre, slik jeg kjenner Krogstad, at han aldri kommer til å slå til i LSK og bli en fast tippeligaspiller, men jeg håper så klart at jeg tar feil. Det er utelukkende positivt at han får et år i Obos med fast spilletid til å utvikle seg videre på et høyt nivå.

                                    Kommentar

                                    • peachcanei
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Feb 2016
                                      • 13

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Mons
                                      Hvor får du det fra? Gutten er fra Oslo øst og har holdt med søpla hele livet fram til han begynte i LSK.
                                      Krogstad har ferdigheter som potensielt kan gjøre han til en god tippeligaspiller, i tillegg har han en veldig god arbeidsinnsats og utholdenhet. Det mangler dessverre litt på styrke og råskap, og han er enkel for motstanderne å ta ut av en kamp. Han mangler også litt på hurtigheten til å kunne dra seg ordentlig forbi motstanderne og skape farligheter. Jeg tror dessverre, slik jeg kjenner Krogstad, at han aldri kommer til å slå til i LSK og bli en fast tippeligaspiller, men jeg håper så klart at jeg tar feil. Det er utelukkende positivt at han får et år i Obos med fast spilletid til å utvikle seg videre på et høyt nivå.
                                      Selv om du fra oslo øst trenger du vel ikke holde med søpla?

                                      Kommentar

                                      • Mons
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jan 2013
                                        • 56

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av peachcanei
                                        Selv om du fra oslo øst trenger du vel ikke holde med søpla?
                                        Om du leser hva jeg skriver så sier jeg at han har holdt med søpla hele livet. Jeg hadde ikke sagt det om jeg ikke viste det sikkert, så det er ingen antagelse basert på at han er fra Oslo øst. På samme måte som vår tidligere spiller Marcus Kveen også har holdt med Vålerenga hele sitt liv. Men mye forandrer seg når du får muligheten til å bli profesjonell fotballspiller, da legger de fleste vekk sine følelser for favorittlaget sitt om de må. Men Fredrik Krogstad står absolutt for veldig mange fine og sunne verdier, han er en hardtarbeidende og klok gutt som jeg virkelig håper vil slå til 100% i LSK-drakta en dag.

                                        Kommentar

                                        • peachcanei
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Feb 2016
                                          • 13

                                          #40
                                          Greit,greit, tror deg Er vel i grunn ikke noe nytt. Solskjær var vel ganske intenst liverpool-supporter før han startet eventyret sitt i united.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎