Fredrik Krogstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3309

    På rundes lag i VG. (Sammen med Arnor).

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3269

      Opprinnelig skrevet av LS89
      På rundes lag i VG. (Sammen med Arnor).
      Så jævla fortjent, selv om VG ikke nødvendigvis er en avis jeg tillegger så veldig mye cred.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9329

        Gi denne mannen spilletid sentralt, så kan den andre plassen være opp til andre å konkurrere om!

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3309

          Fallitterklæring mot Krogstad. Ut på kant, noe han ikke behersker. Har briljert og vært LSKs beste i år. Blir dytta ut i en posisjon han ikke er komfortabel med. Håpløst.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4207

            Synes oppriktig synd på fyren. Har slått ut i full blomst i år og muligens vært vår beste spiller, men blir skjøvet ut i en posisjon han ikke er komfortabel med så fort Mathew er tilbake. En tragedie

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5089

              Jeg er glad i deg Fredrik Krogstad. Du er forholdsvis lokal, virker som en lojal type som er glad i klubben, og både er og kan bli en god fotballspiller for oss i lang tid framover.

              Men nå har du skutt over, upressa fra 14 meter, ca 49 ganger denne sesongen. Treff mål for helvete, bare treff mål!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9329

                Får håpe han starter sentralt i neste kamp.

                Grepet med Matthew rett inn, føkka oss og gruppedynamikken rett i rævva.

                Og det var noe vi forums-amatører så komme.

                Kommentar

                • Henke25
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jun 2018
                  • 79

                  Helt klart Knut. Det har ikke vært plukket mange poeng etter Matthews inntreden. Dette var noe de fleste så komme. Dette var politikk fra ledelsens side, men vi ender opp uten fem sure sild.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Bildet er sammensatt, men det kan se ut som at laget som helhet har fungert best når Krogstad har spilt sentralt med Pedersen.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • Kjøttkaka
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2012
                      • 284

                      Krogstad er mitt håp før søndag. Han har spilt sine to beste kamper i de to foregående års serieavslutninger. Vi er dønn avhengige av at han gjør det igjen.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3269

                        Joachim Jønson lanserer Krogstad som den perfekte spilleren for Godset. Kjenner jeg blir nervøs for hva som kan skje.

                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • OlaG
                          Oversetterdrone
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 865

                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                          Joachim Jønson lanserer Krogstad som den perfekte spilleren for Godset. Kjenner jeg blir nervøs for hva som kan skje.

                          https://www.eurosport.no/fotball/joa...54/story.shtml
                          Hvis klubben selger Krogstad tror jeg det klikker for meg

                          Kommentar

                          • Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 321

                            Opprinnelig skrevet av OlaG

                            Hvis klubben selger Krogstad tror jeg det klikker for meg
                            Tror nok Krogstad er den siste klubben burde selge... De på toppen er lite populære om dagen og hjelper neppe å selge publikumsfavoritten da.. pluss at JJ har vel ingenting med godset og gjøre å slenger ut et "rykte".. Kroggen passer inn hos de fleste norske lag

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7004

                              Selger de Krogstad, punkterer de samtidig mye av pågangsmotet som har blitt fremmet fra dem selv, sponsorer og supportere etter nedrykket. Jeg håper de har bedre antenner enn som så. Krogstad bør være vår nye kaptein.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Det er to spillere som ikke må selges uansett omstendighet, og Fredrik er den ene. Gi ham høyest lønn i klubben og gi ham beskjed om at laget skal bygges rundt ham og Sheriff (den andre), og at han blir kaptein. Mer går det ikke an å gjøre for å overbevise ham.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3269

                                  Opprinnelig skrevet av Langballa

                                  Tror nok Krogstad er den siste klubben burde selge... De på toppen er lite populære om dagen og hjelper neppe å selge publikumsfavoritten da.. pluss at JJ har vel ingenting med godset og gjøre å slenger ut et "rykte".. Kroggen passer inn hos de fleste norske lag
                                  JJ gjør vel for så vidt ‘jobben’ sin og analyserer svakheter og mulige løsninger. At Krogstad vil passe inn i de fleste lag i Norge er det liten tvil om, og da må vi forvente at han lanseres som kandidat for alle ES lag. På lik linje med at TLO vil bli lansert som en mulighet på spissplass. Det avgjørende er at klubbledelsen gjør tingene riktig og sørger for at han blir og forlenger kontrakten sin.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • TomLundby
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 616

                                    Vil Krogstad til en annen klubb og det kommer et vettig bud, cash inn! Denne nei til salg tankegangen er noe av det LSK skal rydde opp i nå

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3269

                                      Opprinnelig skrevet av TomLundby
                                      Vil Krogstad til en annen klubb og det kommer et vettig bud, cash inn! Denne nei til salg tankegangen er noe av det LSK skal rydde opp i nå
                                      Når har LSK sagt nei til salg? Synes vi selger spillere så fort noen legger noen kroner på bordet.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • OlaG
                                        Oversetterdrone
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 865

                                        Lengre intervju med Krogstad på rb.no i dag. Et par ting jeg bet meg merke i var (lett redigert):
                                        – I fjor sommer var jeg i tidenes form, men så kom Mathew tilbake. Jeg legger ikke skjul på at det var noe jeg mislikte sterkt, og jeg skjønte med en gang han gikk inn døra hva det ville bety for meg. Det sa jeg både til (Jörgen) Lennartsson og Simon (Mesfin). Den frustrasjonen må de bare tåle. Ekstra bittert var det at det endte med nedrykk, fastslår Krogstad.

                                        – Før han kom inn følte jeg meg uovervinnelig og sterk, ja ganske rå. Det er en følelse jeg ikke har kjent på før. Derfor var det trist at det ble som det ble og at jeg måtte spille mye på kanten, for jeg er ingen kant, fastslår han.
                                        Selv om Krogstad vil se LSK tilbake i Eliteserien allerede i 2021, gir han ingen garantier for at han kommer til å spille i klubben denne sesongen.

                                        – Jeg har en revansjelyst og tar det personlig at vi rykket ned. Da føler man et ansvar for å komme tilbake igjen. Jeg har vært her i så mange år at jeg føler at LSK er klubben min. Har rukket å bli glad i LSK og føler en tilhørighet her nå, sier Krogstad.

                                        – Men man vet jo aldri i fotball. Spillere kommer og går, og når man rykker ned så øker sjansen for at noen forsvinner. Det er ikke slik at jeg søker meg bort, men jeg kommer til å undersøke mulighetene, slik jeg gjør hele tida. Jeg tipper at det er noe de fleste spillere gjør, sier Krogstad.
                                        ..men heldigvis:
                                        LSK har fått henvendelser på flere av sine spillere etter nedrykket, men ifølge sportssjef Simon Mesfin har de ikke fått noen konkrete henvendelser på Krogstad så langt.

                                        Spillerens agent Atta Aneke har heller ikke så mye å fortelle om interesse for Krogstad.
                                        – Det er ingen klubber som har kommet med noe konkret, sier Aneke.
                                        Skal bli spennende å se hva som skjer i vinduet nå. Jeg tror jeg håper på at Matthew blir solgt, sånn at vi får en liten slump for han og sånn at Krogstad kan dyrkes i rollen på midten.
                                        Som mange har sagt tidligere så er det et litt kinkig problem at Matthew er i klubben. Han er så god at det er vanskelig å sette han på benken, og den evnen hans til å bare skaffe seg mer tid før han slår en pasning kommer neppe til å være mindre overlegen i OBOS enn den var i Eliteserien.

                                        Samtidig så betyr at det vi ikke får det beste ut av Krogstad, som er en spiller ihvertfall jeg håper at skal bli den nye midtbanegeneralen vår i noen år fremover. Temperamentet hans på banen har vært en veldig kjærkommen motsats til mye av det andre tafatte vi fikk presentert i høst. Når det er sagt forstår jeg ikke hvorfor DAP blir prioritert foran Krogstad så fort han er i form.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3891

                                          Jeg tolker Fredriks uttalelser som en advarsel til klubben. Legg merke til at han sier at det også må en fornyelse i administrasjonen til. Bra, Fredrik!

                                          Fredrik er, med rette, veldig skuffet over hvordan han ble skviset ut på kanten med en gang Matthew var tilbake.

                                          Håper Fredrik får sitt ønske oppfylt om endringer i administrasjonen OG at Geir Bakke veldig tidlig og veldig tydelig sørger for at Fredrik vet at han vil få en veldig sentral posisjon i "det nye" LSK. Ellers er jeg redd for at han forsvinner fra Åråsen.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎