Fredrik Krogstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Poenget mitt er at både Krogstad og Matthew burde spilt samtidig. På sentral midtbane. Ingen av dem er kantspillere, gjenvinningene deres og spesielt Krogstads arbeidskapasitet hører hjemme der. Lenny bare var siste mann ut av flere trenere og et sportslig ledelse som rett og slett bygde en tropp med spillertyper som ikke passet den ønska formasjonen. Og personlig synes jeg det er rart at ikke flere så hvilke kvaliteter Krogstad har utifra den fotballen man vil se tidligere. Kvalitetene som en utprega defensiv midtbanespiller har han vist lenge. Å bruke Matthew som en slags syndebukk er ikke svaret på et vedvarende problem som gjør at LSK rett og slett ikke klarer finne et system og en spillestil som gjør spillerjakten mer målretta og vesentlig enklere for å unngå bomkjøp.

    Matthew hadde tilbud fra landets suverent største klubb. Det er forklaring nok på manglene i LSKs sportslige apparat, vi får egentlig aldri ut det beste av de beste.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6074

      Fint at man har innsett begrensningene sine i hvert fall. Man er ikke i stand til å rekrutere spillertyper basert på formasjon og stil man ønsker. Dermed har vi nå henta en trener som er fleksibel med formasjonsvalget. Da kan Mesfin bare hente en haug med spillere, så kan Bakke finne ut hvilken formasjon vi blir nødt til å bruke.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4207

        Hvorfor ble han byttet ut i dag? Vi mister intensiteten med en gang han forlater banen. Uforståelig valg. Ta nå ut DG eller Kairinen hvis du skal ha inn Kallevåg (som absolutt burde spilt fra start).

        Kommentar

        • Oddis
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 2744

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Hvorfor ble han byttet ut i dag? Vi mister intensiteten med en gang han forlater banen. Uforståelig valg. Ta nå ut DG eller Kairinen hvis du skal ha inn Kallevåg (som absolutt burde spilt fra start).
          Syntes også at det var rart at han ble tatt av. Han er en av våre mest målfarlige spillere hittil i år sammen med Kind. Bør ha han på banen selv om han ikke lyktes med veldig mye i dag.
          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6074

            Mulig han trengte hvile. Blitt mye spilletid i det siste. Men synes man heller burde latt han starte på benken i så fall. Det er når vi har Kallevåg og Krogstad på banen samtidig at vi avgjør kamper.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 1918

              Jeg undret meg også over at han ble bytta ut. Likevel: Han og Kallevåg er ganske like spillere, og Krogstad hadde ingen stor dag i går. Kairinen spilte etter min oppfatning sin klart beste kamp for LSK i går. På midtbanen begynner vi å ha et luksusproblem med gode, jevne spillere. På topp har vi bare et problem, ingen har glitret i mer enn noen få sekunder av gangen, det er ingen klare førstekandidater og heller ingen erstattere som hever laget.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9329

                Hva faen dreiv han med på det siste målet? Spark nå han Åsane-kølla i kølla da!

                Patetisk!

                Hønemor!

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3308

                  Ser tung og treig ut.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9329

                    Opprinnelig skrevet av LS89
                    Ser tung og treig ut.
                    Mista det helt da Matthew kom tilbake, det som også ble en dynamikk-endring som også var årsaken til nedrykket.

                    Krogstad er egentlig hjertet i detta laget.

                    Gjør han kaptein og la han spille der han vil. Så kanskje han finner tilbake til seg sjøl, og de andre ta rygg...

                    Sånn det er nå går det åt skogen på alle plan.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6074

                      Så bra ut i serieåpninga.

                      Kommentar

                      • Henke25
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Jun 2018
                        • 79

                        Det helt åpenbare vil være å gi Krogstad tilbake rollen der han var så god før det gikk politikk i å skyve han ut. Med Mathew i den rollen har fangsten stått til stryk.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6074

                          Den rollen finnes vel ikke i laget lenger? Formasjonen er endra, alle spillerne lærer seg nye roller der enkelte ikke passer.

                          Kommentar

                          • Dumbo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 456

                            Opprinnelig skrevet av knut

                            Mista det helt da Matthew kom tilbake, det som også ble en dynamikk-endring som også var årsaken til nedrykket.
                            Bekymringsfullt dersom han punkterte fullstendig da Mathew kom tilbake - og at han fortsatt ikke har funnet seg selv. Vitner ikke om en vinnerskalle. At han stadig river seg i håret og rister på hodet er neppe heller med på å bygge selvtillit verken hos ham eller hos lagkamerater.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7004

                              Han vil ikke være her, og kroppsspråket hans oser av det. Selg til første og beste ved første anledning. Ham og tre-fire andre. Bruk en del av penga på å løse ut de verste drittspillerne, signer deretter spillere på et par og tjue år som har drivkraft og vilje og bygg laget rundt dem. Dette burde vært gjort i vinter. Rensk ut taperskallene fra stallen. Eneste jeg vil ha med av den nåværende troppen er Ranger, Baccay, Knudsen, Moses og Kallevåg. Resten av dem kan fucke off.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Kjøttkaka
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2012
                                • 284

                                Jeg syns det er altfor enkelt å legge skylda for formduppen Krogstad har hatt siden august 2019 på Mathew. For det første ble ikke Krogstad umiddelbart skjøvet ut av laget. Det ble han først etter at han begynte å prestere dårlig. For det andre må vi kanskje innse at Krogstad ikke er fullt så god som folk tror han er.

                                Krogstad er helt klart en av våre beste spillere, men han er også den mest oppskrytte. Han har enorm løpskraft og høy intensitet i det defensive spillet sitt, men han er ikke god nok offensivt som indreløper. Både skudd og pasninger er håpløst upresise.

                                Jeg tror enkelte ble litt for blendet av den gode perioden han hadde i fjor sommer. Da så kanskje Krogstad enda bedre ut enn det han var fordi han kom inn på laget og så ut som en virvelvind sammenlignet med den skadde danske og lubne svenske som spilte der i vårsesongen. Krogstads gode periode varte tross alt ikke så fryktelig mange kamper.

                                Han er absolutt en av våre bedre spillere på sitt beste, men vi må også kunne å kreve at han snart presterer igjen. Det nytter ikke å nærmest syns synd på ham og skylde de svake prestasjonene på Mathew. Krogstad var ålreit mot Grorud, men etter det har han sett ut som vår versjon av Lee Cattermole i Sunderland Til' I die, og vært den svakeste av de fire som har spilt sentralt.

                                Kommentar

                                • Wanker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 632

                                  Opprinnelig skrevet av Dumbo
                                  Vitner ikke om en vinnerskalle. At han stadig river seg i håret og rister på hodet er neppe heller med på å bygge selvtillit verken hos ham eller hos lagkamerater.
                                  Reagerte på noe av det samme for veldig lenge siden - etter en bom under skuddtrening eller i spillsekvenser kom det gjerne et høylydt banneord eller annen negativ lyd, sammen med hoderisting og liknende. Mulig han tror at den reaksjonsmåten vil tenne ham til å gjøre det bedre neste gang? Vi kan vel nå konstatere at det ikke ser ut til å virke.
                                  Fotballspillere som hele tiden snakker seg selv ned ved å rope "faen så dårlig, azz" blir definitivt ikke bedre av det.

                                  Jeg har litt tro på at måten man står, går og snakker på, kan påvirke følelsene. Militære og politi står på en bestemt måte for å projisere trygghet/autoritet, og føler seg sannsynligvis også tryggere på den måten. Mange mobbeofre går med hodet ned, "runde" skuldre fram og et litt vikende blikk. Dette påvirker helt åpenbart følelsene over tid. Prøv selv å gå på den måten, før dere reiser haka, puster fritt og avslappet og skyver brystet litt fram! Ikke bare NewAge-babbel dette :-) :-)
                                  Hunter S. Thompson:

                                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3269

                                    Krogstad var god mot Ham-Kam da han jaget i 90 min. Han er også god når han kommer på løp bakfra eller kan krige om andreballene. Han var også god på dommedag når Mathew var ute på vingen.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9329

                                      La merke til at han holdt seg oppgitt til hodet typ et tidel før han posisjonerte seg og bomma som en nisse der på slutten.

                                      Kanskje det tidelet med sipping var nok til at han ikke skåra?

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7004

                                        Han kan gå hjem.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5089

                                          Fredrik Krogstad har scoret på Åråsen! Jeg gjentar, Fredrik Krogstad har scoret sitt første mål på Åråsen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎