Fredrik Krogstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2082

    Deilig scoring Idag !
    håper det snur for Krogstad nå ...
    han har jo så veldig potensiale og personlig så var han den spilleren jeg fryktet mest å miste før denne sesongen. Dette gjenspeiler nok også hvorfor han til tider har fått mye ‘pepper’ av fansen denne sesongen.
    Vi vet hva han virkelig kan , men bare ikke fått det til.
    Men nå har jeg god tro på at det snur både for han og laget . For fungerer det for Krogstad , er det god sjanse for at det også vil fungere for Hele laget .

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3891

      Vi elsker deg, Fredrik! Når enkelte, i sin bunnløse fortvilelse og frustrasjon, kommer med meldinger om deg som aldri burde ha kommet, er det bare fordi de også elsker deg.

      Du skal vite at vi alle bare elsker den Fredrik Krogstad som jobber som en galeislave kampen gjennom. Og så herlig å se hvordan du bevarte roen og satte matchvinnermålet så iskaldt som vi kanskje aldri har sett deg!! Fortsett sånn!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3891

        – Han er en blanding av Gattuso og Asterix

        Fredrik Krogstad har slitt med kroppen og har hatt en tung sesong. Tirsdag var løpsmaskinen til å kjenne igjen da LSK vant en meget sterk borteseier.

        – Det er en slik Krogstad vi ønsker å se. En som er framoverrettet, fører an i presset vårt og vinner baller. Da er han en blanding av Gattuso og Asterix, og det blir jeg glad for å se, sier Bakke.

        https://www.rb.no/han-er-en-blanding...s/5-43-1395496
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1358

          Formstigning og god kamp i dag er bra, men Mathew og Kairinen er bedre spillere enn han. Lukter benk når Björn er tilbake.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3269

            Opprinnelig skrevet av BD
            Formstigning og god kamp i dag er bra, men Mathew og Kairinen er bedre spillere enn han. Lukter benk når Björn er tilbake.
            De er kanskje bedre spillere rent teknisk, men arbeidsinnsatsen Fredrik gjør er nær uvurderlig. Han løper for både to og tre mann, og kan fort ta en av de siste plassene.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1358

              Opprinnelig skrevet av MortenA

              De er kanskje bedre spillere rent teknisk, men arbeidsinnsatsen Fredrik gjør er nær uvurderlig. Han løper for både to og tre mann, og kan fort ta en av de siste plassene.
              Uenig. Han løper mye, men er totalt sett en dårligere midtbanespiller enn Kairinen og Mathew. Kanskje årets største skuffelse så langt, men det er gledelig med formstigning!

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3891

                Et fotballag trenger forskjellige spillertyper med ferdigheter som utfyller hverandre. Hvis du vurderer kun tekniske ferdigheter, forstår jeg vurderingen din. Men jeg er slett ikke sikker på om en midtbane med de tre nevnte, mer tekniske, spillerne ville ha klart å dominere kampen mot Tromsø i går uten Fredrik. Vi trenger en hardtarbeidende galeislave som løper sokkene av seg og i går var Fredrik kanskje banens beste. Kanskje. I sterk konkurranse med blant andre Garnås.

                Mange av oss hadde store forventninger til Fredriks sesong og jeg er enig i at han - som nesten samtlige spillere - har skuffet frem til nå. Men årets største skuffelse? Look to Denmark, eller til den voldsomt opphausede Matthew. Der har du i alle fall to spillere som etter min mening har vært (enda) større skuffelser enn Fredrik.

                Men hey! Vi trenger forskjellige spillertyper og med det vi så av Fredrik i går, med blant annet målgivende hælpasning, er han et stort og viktig aktivum. Fantastisk hvis vi nå begynner å få mange spillere som yter i nærheten av sitt potensiale og som utfyller hverandres ferdigheter!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1358

                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  Et fotballag trenger forskjellige spillertyper med ferdigheter som utfyller hverandre. Hvis du vurderer kun tekniske ferdigheter, forstår jeg vurderingen din. Men jeg er slett ikke sikker på om en midtbane med de tre nevnte, mer tekniske, spillerne ville ha klart å dominere kampen mot Tromsø i går uten Fredrik. Vi trenger en hardtarbeidende galeislave som løper sokkene av seg og i går var Fredrik kanskje banens beste. Kanskje. I sterk konkurranse med blant andre Garnås.

                  Mange av oss hadde store forventninger til Fredriks sesong og jeg er enig i at han - som nesten samtlige spillere - har skuffet frem til nå. Men årets største skuffelse? Look to Denmark, eller til den voldsomt opphausede Matthew. Der har du i alle fall to spillere som etter min mening har vært (enda) større skuffelser enn Fredrik.

                  Men hey! Vi trenger forskjellige spillertyper og med det vi så av Fredrik i går, med blant annet målgivende hælpasning, er han et stort og viktig aktivum. Fantastisk hvis vi nå begynner å få mange spillere som yter i nærheten av sitt potensiale og som utfyller hverandres ferdigheter!
                  Selv var jeg faktisk ikke særlig overrasket over Salquist sine svake prestasjoner. At Krogstad har vært så svak var derimot overraskende, og jeg mener han kanskje er den som har skuffet mest.

                  Uansett - Krogstad spilte endelig en god fotballkamp i går og det liker vi!

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2809

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    med det vi så av Fredrik i går, med blant annet målgivende hælpasning,
                    Enig i alt du skriver, men pasningen fra Krogen var en rein innsidepasning. Dog noe vridd.

                    Kommentar

                    • bema0806
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2011
                      • 521

                      Krogstad har flyttet til Vålerenga i Oslo i følge avisa oslo. Er det et tegn på at han forsvinner til vif når kontrakten løper ut?

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1199

                        Opprinnelig skrevet av bema0806
                        Krogstad har flyttet til Vålerenga i Oslo i følge avisa oslo. Er det et tegn på at han forsvinner til vif når kontrakten løper ut?
                        Sjansen for det er vel liten, men at han velger å prøve seg i annen klubb\liga tror er jeg er stor. Tror det kan være nyttig for han også.

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1454

                          Opprinnelig skrevet av fredpet76

                          Sjansen for det er vel liten, men at han velger å prøve seg i annen klubb\liga tror er jeg er stor. Tror det kan være nyttig for han også.
                          I følge agenten hans jobbes det for å finne en ny klubb, og arbeidet vil intensiveres over nyttår... (jfr Sarpsborg Arbeiderblad) (det sies også at det ikke har vært noen kontakt fra Sarpsborg)

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3120

                            Jeg tolker dette som at det er klubben som har tatt valget, og at vi da har noe annet på inngående - og forhåpentligvis da "ferdig vare". Regner også med at det er en indikasjon på at Mathew blir?

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3269

                              Sesongen som nå er over vil nok Fredrik glemme så fort som mulig. Han har fått få muligheter, og ble på høsten passert av Knudsen som førstevalg på benken. Spørsmålet er om Fredrik passer inn i lagets nye spillestil eller om han bør få gå til en klubb hvor han får spille. Jeg mener det absolutt kan være en rolle for Fredrik i laget, men ikke nødvendigvis i startelleveren. Hans største styrke er løpskraften, og den kommer ikke til sin rett slik vi spiller per nå. Allikevel mener jeg Bakke kunne benyttet Fredrik som førsteforsvarer mot slutten av kamper hvor vi skulle ri inn en ledelse. Da i en fri rolle foran midtbanen hvor han kunne løpe og presse motstanders stoppere og keeper i oppspillsfasen, og ikke gi dem tid til å prikke lange baller inn i vår 16-meter.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 1918

                                Opprinnelig skrevet av MortenA
                                Sesongen som nå er over vil nok Fredrik glemme så fort som mulig. Han har fått få muligheter, og ble på høsten passert av Knudsen som førstevalg på benken. Spørsmålet er om Fredrik passer inn i lagets nye spillestil eller om han bør få gå til en klubb hvor han får spille. Jeg mener det absolutt kan være en rolle for Fredrik i laget, men ikke nødvendigvis i startelleveren. Hans største styrke er løpskraften, og den kommer ikke til sin rett slik vi spiller per nå. Allikevel mener jeg Bakke kunne benyttet Fredrik som førsteforsvarer mot slutten av kamper hvor vi skulle ri inn en ledelse. Da i en fri rolle foran midtbanen hvor han kunne løpe og presse motstanders stoppere og keeper i oppspillsfasen, og ikke gi dem tid til å prikke lange baller inn i vår 16-meter.
                                Ikke uenig i det, så lenge vi holder ham minst 15 meter unna egen 16 meter. Han lager alt for mange frispark i farlig sone

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎