Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : vIF - LILLESTRØM. Mandag 27 Juli kl 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Få ut Ringen nå, dette holder faen ikke!

Comment

• Man hva skal Lundemo være i denne formasjonen og med de spillertypene bak ham? Han faller mellom to stoler, mener jeg.

Comment

• Opprinnelig skrevet av LS89 Vis post
        Få ut Ringen nå, dette holder faen ikke!
        Hva hjelper det? Feilpassgjengen får ikke ballen ut til Pelle heller om han kommer inn..

Comment

• Hvorfor slår Mikalsen innlegg der, hva faen sikter han på? En tre meter høy Ringstad? Er jo helt talentløs fotball!

Comment

• Spiller Ringstad ? Ikke pokker

Comment

• At Fofana er borte merkes hvertfall.

Comment

• Gjør endringer nå mens det er tid Runar.. Pelle, Friday og Erling på topp sammen. Kippe også om det ikke løsner på 15 min. Høyt press, ofre alt. Tape 1-0 eller 3-0 er samme faen, poeng er viktigst.

Comment

• Finnur ass, er jo helt latterlig det han tilfører laget med ballen i beina. Holder ikke nivå overhode!! Nå må det faen meg få konsekvenser!

Comment

• Lundemo på kant igjen...

Hvorfor ikke ta ut Finnur å sette Lundemo og Bonke sentralt, og Brændsrød på kanten? Fart er det vi trenger nå

Comment

• Rundtspilt, selvmål, et lag i fritt falt. Skrur av.

Takk for nå

Comment

• Synd at det skulle skje vår bestemann!

Comment

• Ringstad står frem, not!

Comment

• Blir ikke nedrykkskamp sa folk.. Sikker?

Comment

• Ringstad har vært veldig passiv, ser ut som han mangler selvtillit.

Dette laget trenger definitivt forsterkninger hvis de skal holde seg unna nedrykksstriden.

Comment

• Vålerenga dro til Island to ganger og kom hjem med gull. Vi dro en gang og kom hjem med 2 ganger katta i sekken

Comment

• Bare å vrenge ut det lille vi har på konto samt resten på Mastercard. Vi har vært på saktegående kurs mot nedrykksstrid lenge nå, og med dette laget er det nettopp der vi er om en tre-fire kamper.
                                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Comment

• Erling går opp i hodeduell, bommer med en snau halvmeter på ballen. Er hele gjengen stein?

Comment

• Opprinnelig skrevet av knut Vis post
                                      Synd at det skulle skje vår bestemann!
                                      Han trenger ikke å bruke energi på dette, det var ferdig scora.. Synd at mål skapes pga latskap og idiotiske handlinger fra egne spillere.

Comment

• Opprinnelig skrevet av Avon Vis post
                                        Ringstad har vært veldig passiv, ser ut som han mangler selvtillit.

Dette laget trenger definitivt forsterkninger hvis de skal holde seg unna nedrykksstriden.
                                        Vi trenger spillere som kan gå inn å forsterke laget, fra dag 1.

Er egentlig fornøyd med det defensive, men resten..? Hell no.

Comment

• Opprinnelig skrevet av Folke Vis post
                                          Blir ikke nedrykkskamp sa folk.. Sikker?
                                          Får håpe at det blir en nedrykkskamp og at LSK ikke er klare for nedrykk mange kamper før slutt.

Comment

Working...
                                          X