Kamptråd : vIF - LILLESTRØM. Mandag 27 Juli kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #41
    Husker en gang at disse kampene genererte langt over 2 sider på forumet. Så blir ikke overrasket hvis det ikke blir full bortetribune idag. Elendig av NFF å legge dette midt i ferien. Kanskje de håper mange fra NC tar turen for å se kamp, men disse er nok ikke med på å skape trøkk på tribunen akkurat
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

      #42
      Igår kveld var det solgt 9000 billetter og av disse kun 222 solgte på bortefeltet....

      Kommentar

      • mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

        #43
        Ferietid
        600 fra LSK bak mål++++
        8000 totalt

        Kommentar

        • ketil
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 246

          #44
          Selvfølgelig utrolig at kampen er lagt til en mandag. I fellesferien. Det sagt er det en bra dag for fotball i dag. Man rekker fortsatt fint å kjøre inn fra hytta eller booke om flyet.

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #45
            Opprinnelig skrevet av Felt C
            Igår kveld var det solgt 9000 billetter og av disse kun 222 solgte på bortefeltet....
            Tror ikke akkurat det blir utsolgt i svingen, men LSK-supportere har ikke akkurat for vane å forhåndskjøpe billetter på nett. Blir nok lang kø ved inngang 16 igjen.

            Til noen øvrige kommentarer: Det er vif som har bedt om mandagskamp. Hovedbegrunnelsen skal visstnok være å kunne fylle stadion med Norway Cup-deltakere og at søndagstillegg for politiet ville blitt veldig dyrt.

            Ikaros skal ha protestert mot klubben ved å boikotte tifo til dagens kamp, og anklager vif for å undergrave 1-6-1-kampanjen, som klubben har tilslutta seg.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

              #46
              Hjemmelaget er høye på seg sjøl (og muligens andre ting) om dagen. Dette må være en kamp for Erling. Jeg tror vi kan overraske!!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #47



                Undertegnede har pyntet hovedstaden! Klar for kamp!
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3308

                  #48
                  VIF ser ut til å ta seieren på forskudd allerede, og det er bra. Tandberg sier jo selv at det er klasseforskjell og at det vil merkes i 2.omg. Regner med dette tenner gutta ekstra - har som flere troen på at vi kan overraske. Erling kommer garantert til å putte i kveld, kanskje flere.

                  Samtidig søtt at Vif selv ønsket å flytte kampen pga Norway Cup - de har vel innsett at de ikke greier å fylle mer enn 1/4 - slik at de må ha hjelp av ett par tusen skrikende barn.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #49
                    Kommer mye rare lyder fra apeflokken om dagen. Fascinerende å lese hvor virkelighetsfjerne de faktisk er. Ingen av våre ville fått plass på laget deres!? Pinlig uintelligent påstand. La oss ta en titt:

                    Origi vs Langer: Origi. Helt uten tvil. Kun Sayouba som er bedre i TL.

                    Timisela vs Næsberj:Timisela er foreløpig ganske ubeskrevet, men bør ha rutinen til å, i det minste foreløpig, rangeres over det formodentlig svensk-russiske forsvarstalentet.

                    Kippe vs Wæhler: Tidenes mest undervurderte stopper mot tidenes mest overvurderte. Det sier seg selv at Kippe er en bedre spiller, selv om Wæhler har personlige egenskaper som hjelper på den defensive strukturen.

                    Amundsen vs Nation: Amundsen. Virkelig ikke noe å diskutere. Den ene har potensiale til å bli landslagsspiller, den andre nærmer seg floppstatus.

                    SKM vs Kristiansen: SKM har et mye høyere potensial og bør over tid gå utenpå nivået hos RK, men per i dag er nok sistnevnte et lite hakk mer solid.

                    Bonke vs Stengel: To store talenter, men med helt ulike kvaliteter. Denne er derfor vanskelig å avgjøre, men der Bonke kan komme til å spille i større europeiske ligaer og har ekstreme fysiske egenskaper, har jeg vondt for å se for meg at Stengel noensinne blir noe mer enn en brukbar TL-spiller. Per i dag ganske uavgjort, men om få år vil det fremstå fullstendig latterlig at jeg kunne finne på og si noe slikt.

                    Margeir vs Grindheim: Eh... Denne sier kanskje seg selv ganske greit.

                    Lindkvist vs Pelegrino: Lindkvist var god i fjor, Pelle står foran gjennombruddet sitt og er en vandrende x-faktor. Denne er helt jevn, men om jeg måtte velge mellom spiløertypene ville jeg forsøkt å genmanipulert dem til én person og fått vedkommende til å signere for åtte år med oss. Spiller Ringstad holder jeg lett en knapp på ham over tid, men per I dag er også det veldig nære uavgjort.

                    Erling vs Mathisen: Haha, søtt. Stor nivåforskjell.

                    Lundeby vs Zayid: Begge fikk gjennombruddet sitt i fjor, og begge har vært skuffende i år. Når det er sagt var Zayid bedre I fjor og bedre I år, og da er det ikke så mye å diskutere. Hadde Lundemo spilt der han bør ville sammenligningen med Grindheim vært mye jevnere enn med Margeir, men vi må forholde oss til antatt ellever.

                    Friday- Omarsson: Begge har hatt enestående enkeltkamper, og jeg tror mer på Friday over tid, men formen akkurat nå tilsier at Omarsson tar denne.

                    Konklusjonen blir dermed at vi er klart bedre defensivt, midtbane er favør søpla, og angrepene, regnet som trioer, er ganske uavgjort. Så det så. Jeg spår uavgjort og er helt greit fornøyd om det går inn.
                    Last edited by Grusom B; 27.07.2015, 14:17.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

                      #50
                      En ganske sober og nøktern analyse. Jeg har sett alle VIFs kamper i år og de varierer fryktelig, slik som resten av lagene i Tippeligaen. Klarer vi å holde fokus defensivt gjennom hele kampen og utnytte deres svakheter defensivt, så tar vi denne.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9329

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Kommer mye rare lyder fra apeflokken om dagen. Fascinerende å lese hvor virkelighetsfjerne de faktisk er. Ingen av våre ville fått plass på laget deres!? Pinlig uintelligent påstand. La oss ta en titt:

                        Origi vs Langer: Origi. Helt uten tvil. Kun Sayouba som er bedre i TL.

                        Timisela vs Næsberj:Timisela er foreløpig ganske ubeskrevet, men bør ha rutinen til å, i det minste foreløpig, rangeres over det formodentlig svensk-russiske forsvarstalentet.

                        Kippe vs Wæhler: Tidenes mest undervurderte stopper mot tidenes mest overvurderte. Det sier seg selv at Kippe er en bedre spiller, selv om Wæhler har personlige egenskaper som hjelper på den defensive strukturen.

                        Amundsen vs Nation: Amundsen. Virkelig ikke noe å diskutere. Den ene har potensiale til å bli landslagsspiller, den andre nærmer seg floppstatus.

                        SKM vs Kristiansen: SKM har et mye høyere potensial og bør over tid gå utenpå nivået hos RK, men per i dag er nok sistnevnte et lite hakk mer solid.

                        Bonke vs Stengel: To store talenter, men med helt ulike kvaliteter. Denne er derfor vanskelig å avgjøre, men der Bonke kan komme til å spille i større europeiske ligaer og har ekstreme fysiske egenskaper, har jeg vondt for å se for meg at Stengel noensinne blir noe mer enn en brukbar TL-spiller. Per i dag ganske uavgjort, men om få år vil det fremstå fullstendig latterlig at jeg kunne finne på og si noe slikt.

                        Margeir vs Grindheim: Eh... Denne sier kanskje seg selv ganske greit.

                        Lindkvist vs Pelegrino: Lindkvist var god i fjor, Pelle står foran gjennombruddet sitt og er en vandrende x-faktor. Denne er helt jevn, men om jeg måtte velge mellom spiløertypene ville jeg forsøkt å genmanipulert dem til én person og fått vedkommende til å signere for åtte år med oss. Spiller Ringstad holder jeg lett en knapp på ham over tid, men per I dag er også det veldig nære uavgjort.

                        Erling vs Mathisen: Haha, søtt. Stor nivåforskjell.

                        Lundeby vs Zayid: Begge fikk gjennombruddet sitt i fjor, og begge har vært skuffende i år. Når det er sagt var Zayid bedre I fjor og bedre I år, og da er det ikke så mye å diskutere. Hadde Lundemo spilt der han bør ville sammenligningen med Grindheim vært mye jevnere enn med Margeir, men vi må forholde oss til antatt ellever.

                        Friday- Omarsson: Begge har hatt enestående enkeltkamper, og jeg tror mer på Friday over tid, men formen akkurat nå tilsier at Omarsson tar denne.

                        Konklusjonen blir dermed at vi er klart bedre defensivt, midtbane er favør søpla, og angrepene, regnet som trioer, er ganske uavgjort. Så det så. Jeg spår uavgjort og er helt greit fornøyd om det går inn.
                        Taken from News Of The World, 1977 and Greatest Video Hits 1. #QueenTheGreatest #Queen #WeAreTheChampionsClick here to buy the DVD with this video at the Off...

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #52
                          Overganger, kontringsfotball, ta dem på det!

                          Vår sjans til å vinne hvertfall. Vi skal visstnok visne, som nevnt, etter 37 i første, og dø helt ut etter 60... Vi får nå sjå.

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            #53
                            På en måte relevant for tråden: Går forumklokka feil? Sitter på Kreta og her er klokken 1735, hvilket skulle b3ty at den er 1635 hjemme. Men forumklokka viser 1535. Ville vært særdeles kjipt å sette seg ned en time for tidlig for å se matchen.
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13240

                              #54
                              1337 har alltid vært riktig tid her.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13240

                                #55
                                Ullevål leier seg ut til den som vil og i kveld er den vår hore.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  #56
                                  LSK trives jo på Ullevål. Vi har spilt så mange kamper der med godt resultat opp igjennom siste 40 år at den er nesten vår hjemmebane.

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    #57
                                    Har tapt mot hele Europa der. Tapt mot søppel ,tapt mot Skeid ,tapt mot Lyn Husker ikke sist vi var så underdog som i dag på den banen. I dag har jeg to håp,Arnold og Erling. Vår eneste sjanse,hvis ikke Fred plutselig skulle finne Mjøndalenformen.

                                    Kommentar

                                    • Frode D. Homb
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 982

                                      #58
                                      Noen av Sportsklubbens største seire har skjedd på banen og vi har ikke tapt der mot VIF på fem år.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                        Noen av Sportsklubbens største seire har skjedd på banen og vi har ikke tapt der mot VIF på fem år.
                                        Tidl resultater betyr null og niks. Vålerengen er høyt oppe, proppfulle av selvtillit og FUGLA er langt nede uten sine beste spillere siste årene og frykten for å tape er større en lysten til å vinne. Alt annet enn stortap her er overraskende! Men det er typisk da man kan finne krefter langt nede i kjelleren og slå oppover. Men da må inngangen til kampen bestå av en annen "meny" enn mot rbk borte! Kom igjen FUGLA - kjør på!

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          #60
                                          Klart tradisjoner og historie har noe å si. Vi skal forbli ubeseiret mot Enga på Ullevål siste fem år og bedre en allerede god statistikk på Ullevål. Statistikk og historie, samt tradisjon, er med på å gjøre en klubb "stor". Det forundrer meg at du er så naiv.
                                          Vi vant vårt første seriegull og rikstittel på Ullevål og tok vårt siste NM-gull der. Dette må vi bruke for det det er verdt. Vi er tradisjon og er vant til å spille på Ullevål. Det er vel få klubber som har spilt så mange kamper på Ullevål som oss og som ikke har brukt banen som hjemmebane en sesong.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎