Kamptråd : vIF - LILLESTRØM. Mandag 27 Juli kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    • Nov 2003
    • 6248

    Som sagt, dårlig kamp av to veldig dårlige lag. Søpla på andre plass etter det de har prestert både i dag og ellers er simpelthen parodisk, det eneste de har som holder høyt nivå er treneren deres og hellet deres. Idiotstraffe og selvmål. Det er der det ligger for dem i år. Men for all del, det er en ganske ufattelig prestasjon å ha så mye flaks over så mange kamper. Dette var en 0-0 kamp, og det sier jeg ikke for å legge lokk på våre problemer og utfordringer, som utvilsomt er tilstede, men ærlig talt. De kan sitte der på den rosa skyen sin og suge sin egen hype til den eksploderer i de uflidde og skitne knarkerfjesa deres, for dette er faen ikke et lag som fortjener noen medalje.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Pingla
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 338

      jepp, sier også litt om Tippeligaen at det greiene der ligger på 2.plass
      ¯\_(ツ)_/¯

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        En i utgangspunktet jevn kamp blir avgjort på dumheter og latskap. Årets viktigste bortekamp, triste greier!

        Kommentar

        • forzafugla!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 461

          0-0 kamp? Kødder du? Vi gikk for et tap og fikk det som fortjent. At 0-2 var et selvmål var uflaks ja, men hadde ikke Amundsen klarert den i mål ville vif-spilleren bak ha satt den inn.

          Kommentar

          • norveggio
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2008
            • 65

            Jeg leser ikke rb jevnlig, og stilte vel for så vidt dette spørsmålet når det buttet som mest med Haglund også, men rettes det overhodet noen kritiske blikk fra rb's side mot det som gjøres i klubben? Fra mitt (snart helt likegyldige) synes det å være på sin plass å stille spørsmål både ved Johans situasjon, klippekortet til Finnur, hva man gjør for å få fart på Ringstad igjen, hva som egentlig er planen til Kristinsson, hvorfor innsatsen tilsynelatende er laber, osv. Eller?

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3309

              At noen ser dette som en 0-0 kamp er ganske fascinerende når det er to LSK-spillere som lager målene for dem, men la gå. Noen sitter med tykkere briller enn andre.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Husk, tap og vinn med samme sinn. Nå kan gutta besøke Norway Cup og hylle bredden, der sjelen til LSK nå ligger. Gøyest bare å være med.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Laget presterte langt bedre enn brorparten av deltagerne i denne tråden i det minste...
                  Eh, nei! Må homohets eller rasisme til før man overgår hva som foregår utpå banen. Helt ufattelig at noen av dere skal rakke ned på de som er negative, hele jævla tiden. Ifølge noen her så er det ikke lov å ymte frempå med negative tanker. Dere sier at de negative ødelegger forumet, dere tar feil! Det er dere som prøver å legge munnkurv på andres meninger og kun ønsker en positiv stemning der alle klapper i hendene og tenker på det emesjonelle hos de som prøver å spille fotball som gjør.

                  Jeg er så lei, jeg er så forbanna lei. Av laget, av administrasjonen, av dere som prøver å få meg og andre til å holde kjeft. Jeg heter Bengt Nilsen og jeg er drittlei hele forbanna klubben.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Som sagt, dårlig kamp av to veldig dårlige lag. Søpla på andre plass etter det de har prestert både i dag og ellers er simpelthen parodisk, det eneste de har som holder høyt nivå er treneren deres og hellet deres. Idiotstraffe og selvmål. Det er der det ligger for dem i år. Men for all del, det er en ganske ufattelig prestasjon å ha så mye flaks over så mange kamper. Dette var en 0-0 kamp, og det sier jeg ikke for å legge lokk på våre problemer og utfordringer, som utvilsomt er tilstede, men ærlig talt. De kan sitte der på den rosa skyen sin og suge sin egen hype til den eksploderer i de uflidde og skitne knarkerfjesa deres, for dette er faen ikke et lag som fortjener noen medalje.
                    Trener Rekdal er nok veldig god, selv om det ikke er noe vi LSK supportere liker å høre. Jeg hadde nok ikke byttet veldig mange spillere om jeg kunne velge fritt blant vålerengen sine spillere, kanskje 2-3-4 stk. De ligger på 2. Plass med ett dårlig lag, fikk 6. Plass vel i fjor med ett lag på nivå med Brann som rykket ned. Trener Rekdal er forskjellen på topp og bunn vil jeg tro!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      At noen ser dette som en 0-0 kamp er ganske fascinerende når det er to LSK-spillere som lager målene for dem, men la gå. Noen sitter med tykkere briller enn andre.
                      Du har ikke briller engang, bare et ravnsvart perspektiv selv ikke en mor kan elske. Ærlig talt, liker du NOENTING?

                      Seriøst? Sex? Pizza? Øl?
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Det er lov til (og tidvis med god grunn) å være negativ. Men ensidig negativitet er noe slitsomt i lengden, og litt konstruktivitet iblant hadde heller ikke skadet.
                        "Timing er alt"

                        Artig kamp, gitt. Skikkelig moro å se på valg, trøkk, vilje, teknikk.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Eh, nei! Måhomohets eller rasisme til før man overgår hva som foregår utpå banen. Helt ufattelig at noen av dere skal rakke ned på de som er negative hele jævla tiden. Ifølge noen her så er det ikke lov å ymte frempå med negative tanker. Dere sier at de negative ødelegger forumet, dere tar feil! Det er dere som prøver å legge munnkurv på andres meninger og kun ønsker en positiv stemning der alle klapper i hendene og tenker på det emesjonelle hos de som prøver å spille fotball som gjør.

                          Jeg er så lei, jeg er så forbanna lei, av laget, av administrasjonen, av dere som prøver å få meg og andre til å holde kjeft. Jeg heter Bengt Nilsen og jeg er dritt lei hele forbanna klubben.
                          Hei Bengt, Thomas her.. Enig med mye, men også trist å se at ordbruken til flere holder idiotisk lavt nivå her inne (begge "sider" og helt sikkert meg selv inkludert). Dette er ett forum for venner av KFL/LSK og jeg håper vi legger ordbruken og den personlige "mobbingen" bort.

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Seriøst? Bonke har han gjort det så dårlig? Vil vel si at han har gjort sakene sine bedre enn de andre sentrale spillere utpå der. Men samme F kan det være, tap mot enga er surt.. Jævlig surt! Kan vi få ett Pelle mål mot slutten i det minste, han trenger det.
                            Bonke er ikke god i selve spillet, og begynte miste ball farlig. Finnur hadde overskuddet tilbake i dag, er ikke bedre enn han viste, og blir lite ut av det offensivt.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                              Bonke er ikke god i selve spillet, og begynte miste ball farlig. Finnur hadde overskuddet tilbake i dag, er ikke bedre enn han viste, og blir lite ut av det offensivt.
                              Ser ikke at Bonke gjør mange feil, som jeg ser Finnur gjør i dag. Men Finnur løper mye og har muligens bedre forutsetninger for å holde i 90 min. Fremover bidrar ingen av dem spesielt bra. Blir dem for like?

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3309

                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Du har ikke briller engang, bare et ravnsvart perspektiv selv ikke en mor kan elske. Ærlig talt, liker du NOENTING?

                                Seriøst? Sex? Pizza? Øl?
                                Prøv å svar seriøst neste gang, orker ikke å bruke tid på slike som deg. Spar meg.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3120

                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Helt ufattelig at noen av dere skal rakke ned på de som er negative, hele jævla tiden. Ifølge noen her så er det ikke lov å ymte frempå med negative tanker.
                                  Jeg er så lei, jeg er så forbanna lei. Av laget, av administrasjonen, av dere som prøver å få meg og andre til å holde kjeft. Jeg heter Bengt Nilsen og jeg er drittlei hele forbanna klubben.
                                  Hallo Bengt, Geir her. Jeg forstår deg godt, deler frustrasjonen din og ønsker ikke at hverken du eller noen andre skal holde kjeft eller sensureres. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg:

                                  Det er lov til (og tidvis med god grunn) å være negativ. Men ensidig negativitet er noe slitsomt i lengden, og litt konstruktivitet iblant hadde heller ikke skadet.

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    Erling ødelegger 1 - 0 (og kampen?), Simen misser helt på 2 - 0, gir han skylda for den. Enkelt og greit, og litt tabloid.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      ....
                                      Last edited by Grusom B; 27.07.2015, 20:16. Begrunnelse: Du er faen ikke verdt det.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Ser ikke at Bonke gjør mange feil, som jeg ser Finnur gjør i dag. Men Finnur løper mye og har muligens bedre forutsetninger for å holde i 90 min. Fremover bidrar ingen av dem spesielt bra. Blir dem for like?
                                        For like ja, trolig. Og for svake enda. Men har sett Bonke mye bedre, og Finnur dårligere.

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                          Ditto. Dust.
                                          Seriøst, Grusom? Du var en debattant man så opp til pga kloke innlegg med punch. Alt har sin tid forstår jeg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎