Kamptråd : vIF - LILLESTRØM. Mandag 27 Juli kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
    Erling ødelegger 1 - 0 (og kampen?), Simen misser helt på 2 - 0, gir han skylda for den. Enkelt og greit, og litt tabloid.
    Ringstad på 2-0 da?

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3309

      Ahh, tøffen redigerte innlegget sitt. En mann med baller her.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        • Nov 2003
        • 6248

        Ikke på dager som dette. Da er ingenting brukbart, selv ikke ellers eminente meg.

        Jepp, jeg redigerte innlegget mitt. Vet du hvorfor? Fordi det var under min verdighet. Du derimot, har ikke hatt et konstruktivt eller fornuftig innlegg her inne siden du dukka opp. Før i tida, som UD refererer til, var dette et forum der man diskuterte ting ordentlig og forsøkte å se ting fra begge sider, om man ikke het Bennylem og var grenseløs pessimist. Nå er forumet forsøplet og nedrent av folk som troller og slenger dritt om alt fra naboen sin til mora til Finnur. Det er fullstendig håpløst, og ja, noen ganger får folk som meg, med tolv års fartstid og flere anstendige bidrag enn knapt noen andre i forumets historie, nok. Så da kom det et usaklig svar som jeg ikke kunne stå inne for. Sorry mac, det var teit, selv om du fortjente det.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Ser ikke at Bonke gjør mange feil, som jeg ser Finnur gjør i dag. Men Finnur løper mye og har muligens bedre forutsetninger for å holde i 90 min. Fremover bidrar ingen av dem spesielt bra. Blir dem for like?
          Det er den typen gode spørsmål vi pleide å diskutere. Alle har sikkert fått med seg at jeg har sansen for Finnur, men mener likevel at svaret på spørsmålet ditt er: Ja, de blir for like. Begge er rå til å dekke rom og bryte ned motstanderne, men ingen av dem er treffsikre nok fremover. En av dem, sammen med en Johan i form, er gull. Sammen blir det for lite kreativt.

          Jeg hørte Reka på radio i pausen i dag, han fremholdt spesielt Finnur som en spiller som gjorde det veldig vanskelig for dem. Problemet hans (og Bonkes) er at mye av den gode jobben de gjør ikke synes så godt, mens balltapene deres blir så veldig synlige.

          Jeg tror både Bonke og Finnur blir gull med litt mer erfaring.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av G-Man
            Hallo Bengt, Geir her. Jeg forstår deg godt, deler frustrasjonen din og ønsker ikke at hverken du eller noen andre skal holde kjeft eller sensureres. Som jeg skrev i mitt forrige innlegg:

            Det er lov til (og tidvis med god grunn) å være negativ. Men ensidig negativitet er noe slitsomt i lengden, og litt konstruktivitet iblant hadde heller ikke skadet.
            Jeg også kan bli lei av ensidig negativitet. Og jeg vet at jeg selv til tider er slik. Men jeg mener at det er en del av å ha et levende forum. For meg er det mer slitsomt med "alle" som rakker ned på de som er negative. Sjelden det er noe grovt som skrives her og de aller aller fleste står nok for det man skriver. Da er det unødvendig med den ovenfra og ned-holdningen.

            Kommentar

            • BroganTrundler
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2014
              • 665

              Begynner å lure på hvorfor jeg skal dra på kamper når ikke engang spillerne våre har lyst til å være der.

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Husk, tap og vinn med samme sinn. Nå kan gutta besøke Norway Cup og hylle bredden, der sjelen til LSK nå ligger. Gøyest bare å være med.
                Akkurat som med landslaget. Og resten av Norge?

                Vi er et middels Norje i miniatyr. Vi får satse på massiv innvandring fra Afrika. Opps, politiskukorrektalarm...

                Kommentar

                • Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

                  Ikke bare taktisk svakt, men Runar må være en god demotivator også. Vet virkelig å endre kampbilde og gi det et ærlig forsøk.
                  Attpåtil virker han ganske fornøyd med kampen....?

                  Ikke rart det blir nedrykk på 2dre laget heller, når innsats og god form der, ikke betyr noe som helst.

                  Nå ser jeg mørkt på dette, så svak taktisk, og så lite fotballforståelse fra en trener trodde jeg ikke var mulig.

                  Greit å mene man trenger nye spillere, men måte på å demotivere de man har, og ikke gi kampen et ærlig forsøk utover engang.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3120

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Jeg også kan bli lei av ensidig negativitet. Og jeg vet at jeg selv til tider er slik. Men jeg mener at det er en del av å ha et levende forum. For meg er det mer slitsomt med "alle" som rakker ned på de som er negative. Sjelden det er noe grovt som skrives her og de aller aller fleste står nok for det man skriver. Da er det unødvendig med den ovenfra og ned-holdningen.
                    Hvis du eller andre oppfatter at jeg har en ovenfra-og-ned holdning, så beklager jeg det. Det er på ingen måte tilsiktet - jeg har også lirt av meg ting i kampens hete jeg rister på hodet av når adrenalinet har lagt seg.

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Ringstad på 2-0 da?
                      Meget mulig du har rett. Dem kom så utrulig lett til på sin høyre. Men Ringstad virket jo heelt borte, hadde regnet ham ut. Han takler ikke skikkelig, trøkker ikke til.

                      Kommentar

                      • maurakanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 630

                        Som forventet. Bra defensivt idag, men skaper lite fremover. Både Bonke og Feilur mister for mange lette pasninger, spiller ballen rett i beina til motstander. Men hadde alle på laget hatt innsatsen til spesielt Finnur hadde vi kommet langt. Altfor mange feilpasninger fra samtlige idag, klarer ikke holde på ballen i mange trekk, samhandlingen er fraværende. Trist dette her, men nå MÅ de slå Sandefjord til helgen, ellers er vi virkelig nede i gjørma. Møt opp, støtt laget .
                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          La oss roe oss og de som kun skal slenge dritt, ta dere en time på sofaen så prates vi.

                          LSK hadde en klar kamp plan fra start av. Skulle stenge av vif og ikke la oss bli overløpt av deres kjappe spisser/kanter. Enga kom knapt til en målsjanse i første omgang. LSK hadde heller ikke mye med unntak av Fred F. etter 2 minutter alene med keeper og Kippe som skyter 3 meter utenfor fra 4.5 meter(etter corner).

                          2. omg ødelegges i den perioden vi skulle starte og tørre å ta sjanser. En hjerneblødning fra Erling snur hele kampbildet. Straffe og mål i mot gjør at LSk må åpne seg og angripe i stedet for å ligge kompakt og kontre. Problemet er at på neste sjanse putter vi selvmål og vif kan deretter gå over til en 4-5-1 formasjon og parkere midtbanen vår totalt. Enga selv innrømmer at de vinner på en svært vanskelig dag/match.

                          Kjipt men før kampen levde jeg laget ingen mulighet til 3 poeng. Vi ville være heldige med 1 poeng. Vi har tapt 2 av våre beste pluss Johan ute med sykdom/skade i mageregionen. Vif har fortsatt handleturen Reka er veldig kjent for. På Ulevaal vinner vi svært sjeldent.

                          Pust ut, tenk oss om 2 ganger før vi skjeller ut medsupportere, koner og barn.

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Ikke i nærheten av å skape noe. Ikke i nærheten.
                            Det er lov å være bekymra ja. Men vi kommer til å slå tilbake. Mange i og rundt klubben som vil begynne å røre litt på seg.

                            Det er på treninga til uka forandringa starter, en spilleplan for resten av året. Det er det offensive som gjelder, vi må ha et mer smooth system, ikke sånn hakkete drit vi driver på med nå. Haglund brukte laang tid, nå må det skje litt fortere.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2829

                              Må stille spørsmål ved Runars taktiske valg i denne kampen (og generelt?). Dette er en kamp skapt for Erling som spiss. Når han blir gjemt bort på kanten bør man i det minste variere litt hvor han og Fred bytter plasser inni blant for å gjøre det vanskeligere for stopperne til Støgga. Blir alt for lett å forsvare seg mot oss som vanlig. Hjerneslaget til Erling er forøvrig helt utrolig på dette nivået.

                              Sorry, men må rett og slett igjen komme med et hjeresukk om Finnur. Han er god til å vinne ball men så fort han har ballen er det helt eksepsjonelt rævva. Telte vel bortimot 10 stygge pasningsfeil og balltap som vanlig. Det går bare ikke. Midtbanen vår idag er så lite kreativ at Kippe må ta ansvar å være Pirlo. Det sier sitt
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Jeg med mange her inne hylte om at Runar skulle bli ansatt. Nå har mange snudd allerede. Haglund fikk tillitt og jeg akter å gi Runar det samme. Ro ned litt, vis heller støtte! Klubben har trengt det og trenger det fortsatt!!

                                Kommentar

                                • Trooond
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2015
                                  • 1039

                                  Når man henger med i kampen, burde det og vært en plan for hvordan man skal gjøre, om motstander gjør endringer. Går det nogenlunde i 1 omg, tror Runar at det er alt som skal til i 2 omgang og, at kampbilde endres burde ikke lenger komme som en ovverraskelse, det skjer hver kamp
                                  Ha en plan
                                  Gjør bytter du har trua på, ikke bare sett inn en spiller, som overhode ikke viste form i siste 2 div. Kamp.
                                  Har troa på Kolstad fremover, men ikke kampen i dag, selv om han ikke var dårlig

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Ny kamp 2. August, kanskje den viktigste kampen i år. Denne kampen her kan man bare glemme, nå må kommende uke brukes til å bygge laget OPP før kampen mot det dårligste laget i serien.

                                    Kommentar

                                    • ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2501

                                      Opprinnelig skrevet av Dole
                                      Hørte du hva som ble sagt til dommeren?
                                      Kippe sa trolig at dommeren var udugelig som ikke dømte straffe da han ble holdt nede på corneren. Og det har han jo rett i.

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        For dumt å skjelle ut de få "sammensvorene" nå men vi må ha et sted vi kan få ut all guff for nå brenner det mer enn noengang. Vi kan godt ha en diskusjon hvor vi har en positivitetstråd og en negativitetstråd .Men jeg må lette mine ting når det butter som det gjør nå. Ting blir gjort galt i klubben og da må noen kunne si det her. For 100 gang sier jeg"hvem skal score mål " ? Vi klarer ikke 0-0 engang så poeng uteblir totalt. Vi må ha inn en som kan score mål. Kovacs røyk igjen for ente gang. Skulle spilt i lsk i 10 år. Hyggelig at noen ser positivt på ting ennå men toget går nå og vi holde til ved en stasjon. Ta plass NÅ ,ellers går alle tog avvik eller ikke avvik

                                        Kommentar

                                        • Langballa
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2014
                                          • 321

                                          Bør brenne under føtta til Runar etter I dag...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎