Erik Næsbak Brenden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bondepunk
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2015
    • 140

    Spillertråd Erik Næsbak Brenden

    Passer det med en spiller tråd?

    Spennende signering i mine øyne.

    Forhørt meg litt med en i trener apperate til NIL/slektning. Og her er hva jeg fikk i svar:

    Meget god ving.
    Utholdende.
    God fart.
    Går av folk.

    Min mening, er at slike vinger bør LSK ha. Gleder meg om alt går i orden, og til og se han i førsesongen
    Last edited by gorken; 20.11.2015, 20:10. Begrunnelse: ja, men bruk prefiks
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    #2
    Får håpe han er bedre enn de som alt er i klubben da.
    Han har vel ikke prestert særlig bedre enn de i 2 div, og han har ingen erfaring fra tippeliga, men må vel ha potensiale siden han blir signert.
    Men er kanskje en som ikke vil klage på å spille endel på 2dre laget heller?

    Håper de beste blir tatt ut neste sesong, og ikke noen fordi at de er nye.

    Men velkommen skal han være, og får håpe det er ett nytt stjerneskudd.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2104

      #3
      Er han Høyre ving/kant ? Isåfall en plass/type spiller jeg mener vi har behov for.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5092

        #4
        Også er han filmstjerne:



        Iver, beautifully portrayed by young Erik Næsbak Brenden, is a young boy who sneaks into the town's indoor public baths where everything he wants to do seems to be breaking the pool's rules and regulations, and sets off the sturdy life guard's whistle.

        Kommentar

        • Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

          #5
          Opprinnelig skrevet av Bondepunk
          Passer det med en spiller tråd?

          Spennende signering i mine øyne.

          Forhørt meg litt med en i trener apperate til NIL/slektning. Og her er hva jeg fikk i svar:

          Meget god ving.
          Utholdende.
          God fart.
          Går av folk.

          Min mening, er at slike vinger bør LSK ha. Gleder meg om alt går i orden, og til og se han i førsesongen
          I tillegg skal han visstnok ha en veldig god skuddfot.
          Fugla Forever

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2854

            #6
            Velkommen i landets vakreste drakt, Erik. Jeg gleder meg til å bli nærmere kjent med deg!

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              #7
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Også er han filmstjerne:

              http://www.imdb.com/title/tt0425145/


              Stjernen i gigantfilmen IVER (2004)
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              • flisbyen
                Utestengt
                • Sep 2010
                • 305

                #8
                Melodi på spillersang er Moviestar?
                Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Da var han klar velkommen

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3162

                    #10
                    Spillervurdering: Erik Næsbak Brenden

                    Brenden har fått lite spilletid, dels pga skade, og vurderinga blir derfor svært foreløpig. Det er et betydelig sprang fra Nybergsund til tippeligaen, og litt tid må nok derfor påregnes for at han skal ta overgangen og nivået, men innsatsen i treningskamper og andrelagskamper ser lovende ut. At han alt er 22, kan både være en fordel og en ulempe, men litt mer erfaring, treningsmengde og modenhet enn 19-åringer taler nok for det meste positivt: På beep-testene på første trening i år, og vel også siden, var han blant de tre-fire beste, så på kondisjon ser det ikke til at overgangen til et mye høyere nivå blir særlig vanskelig. På treninger med resten av laget henger han godt med i tempoet, så vidt jeg kan bedømme.

                    Han har god fart, jobber godt defensivt og er villig framover. Ballbehandlinga er god, uten at han kan sies å være noen stor tekniker eller driblefant. Tidligere har han spilt både kant og spiss, og han har en meget god skuddfot. Hittil har han mest vist seg fram ved å være på rett plass til rett tid inne i seksten, en viktig og undervurdert egenskap. I andrelagskamper har han funnet en bra arbeidsdeling med Martin Falkeborn, der det passer godt at Brenden har god kondisjon og jobber godt defensivt, siden Falkeborn, som back, har sine sterkeste sider offensivt. Jeg synes Erik Brenden snarest bør få noe lengre innhopp (minst 15-20 minutter) som kant, særlig når/hvis Ofkir eller Jradi begynner å bli slitne og strever defensivt.

                    gilbert

                    Neste gang: Jørgen Kolstad

                    Kommentar

                    • Joha
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 314

                      #11
                      Gikk rykter om at Raufoss er ute etter Erik Brenden på Raufoss i dag

                      Kommentar

                      • Trooond
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2015
                        • 1039

                        #12
                        Det ville vel vært bra for Brenden og Raufoss, men man har vel ikke alternativer nok på benken til å la han gå på utlån, når Runar har brukt så få spillere hittil, som han har ?
                        Skader og karantener hører liksom litt med til en høstsessong.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2526

                          #13
                          Med 43 minutter spilletid på 19 kamper, er det ikke noe som tilsier at han vil bli brukt mye i høst. Bare å låne han ut for egen utvikling sin del. Falkeborn, Brændsrød og Krogstad ble jo heller ikke funnet gode nok for laget med 2-1-7 på siste ti kampene.

                          Unge talenter har ikke noe å gjøre i denne troppen. Erfaring trumfer alt.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #14
                            Må bare si det, irriterer meg grønn over hvordan denne spilleren forvaltes av klubben. Å hente ham burde være et klart signal om å bruke ham, i en skikkelig klubb med ting på stell hadde dette vært en mer enn dugelig TL-spiller.

                            Pjatt som på snakke om islandske modeller faller på steingrunn. Virker som det konstant går på bekostning av å bruke våre egne norske.

                            Kommentar

                            • Gjedda
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2015
                              • 147

                              #15
                              Du setter finger'n på noe vesentlig som kanskje er så ille at det i ferd med å bli et omdømme problem for LSK. Vi henter jo veldig mange lovende spillere som ikke får mange kamper i tippeligaen, og selvsagt er det da noe som skurrer. Og Børge antydet vel i et innlegg at ikke alle klubbene i nærmiljøet er så begeistret for hvordan LSK henter deres mest lovende talenter. Jeg kjenner ikke til måten LSK normalt gjør dette på, men muligens opptrer LSK for lite ryddig og ordentlig i denne sammenheng. Uansett har LSK et problem dersom de mindre lokale klubbene oppfatter at de blir behandlet på en dårlig måte når deres mest lovende spillere går over til LSK. Vi er jo det store laget og den sterke part her, og har derfor et spesielt ansvar for at både spillerne som vi henter og de mindre klubbene som vi henter spillere fra blir behandlet skikkelig. Det er et ansvar vi ikke må ta lett på. Som den store klubben i regionen bør vi ha som mål å løfte fotballen i hele regionen. Vi alle er tjent på det. Samarbeidsordninger med de lokale klubbene bør etableres slik at den føles som en vinn vinn situasjon for alle involverte parter. Og det aller viktigste overfor de spillerne vi henter er at de hele tiden gis anledning til å få spille kamper på det nivået der de kan utvikle seg best mulig. Vi skal ikke stue bort store talenter på benken i LSK i lang tid. Derfor må listen for å hente lokale talenter til klubben legges høyt. Og når vi først da henter en lokal spiller skal oppfølgningen være som om vi satset maksimalt på at dette talentet skal ta steget opp til å være med å spille seg til fast plass på A-laget.

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Må bare si det, irriterer meg grønn over hvordan denne spilleren forvaltes av klubben. Å hente ham burde være et klart signal om å bruke ham, i en skikkelig klubb med ting på stell hadde dette vært en mer enn dugelig TL-spiller.

                                Pjatt som på snakke om islandske modeller faller på steingrunn. Virker som det konstant går på bekostning av å bruke våre egne norske.
                                Hvilken Islandsk modell ?

                                Har hverken sett den eller hørt det uttalt fra klubben ?
                                Det finnes en Islandsk trener som henter noen spillere fra Island, men jeg trodde Den Islandske modellen er å bruke tid og ressurser på å utvikle egne talenter, og gi de tillit.
                                Har aldri hørt at Runar har sagt det er en sånn modell i klubben ?

                                Kommentar

                                • Avon
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2011
                                  • 267

                                  #17
                                  Bjarmann nevnte i et intervju at de ønsker å bruke deler av friday-pengene på å bygge en islandsk modell, regner med at det er snakk om talentutvikling. Det virker å være et langsiktig mål, men ikke noe som eksisterer nå.

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1205

                                    #18
                                    Brenden ønsker vi alle å se, men hvem skal han ta plassen til? Jradi, Kolstad, Rindarøy og Moa er foran i køen pr nå på vingen
                                    Når de er tilgjengelige så spiller de slik situasjonen er i dag. Trenger ikke være mer dramatisk enn som så.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Avon
                                      Bjarmann nevnte i et intervju at de ønsker å bruke deler av friday-pengene på å bygge en islandsk modell, regner med at det er snakk om talentutvikling. Det virker å være et langsiktig mål, men ikke noe som eksisterer nå.
                                      Bare til info så har gutter 16 3-4 landslagspillere og 10-12 på kretslaget. Junior har vunnet NM 2 siste årene så noe blir da gjort riktig i klubben vår så ikke kom og si det ikke finnes talentutvikling... Overlever vi 2-3 år fremover er jeg bombe sikker på at vi har mange lokale spillere i troppen vår..

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        #20
                                        Mange fra Runar's lokalområde mener du?
                                        Oppriktig bekymret for at treneren sånn han driver nå, ikke tør benytte de lokale talenter. Hva taler egentlig for at Runar skal gjøre det?

                                        Brenden kunne forøvrig fått 20-30 minutter av og til i flere kamper tidligere i sesongen for f.eks bassel!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎