Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Sheriff Sinyan

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vant 6-2

Comment

Han fikk 45 minutter. Jeg var på kampen, og Sheriff var usynlig i de 45 minuttene han fikk.
      Custodes
      Contra o futebol moderno!

Comment

I hvilken posisjon spilte han?

Comment

Opprinnelig skrevet av BD Vis post
          I hvilken posisjon spilte han?
          Dyptliggende sentral midtbane. Jeg vil ikke si at han spilte ren defensiv midtbane. Dyptliggende playmaker er vel hva man kan kalle hans rolle i dag. Han fikk pasninger og sendte dem videre, hverken mer eller mindre. Umulig å si om han spilte en god kamp eller ei, fordi han var tidvis usynlig. Uansett, veldig gledelig at han endelig får en omgang i en tellende kamp. Gi ham noen uker med LSK 2 for å bygge opp matchformen, så ser vi ham kanskje tilbake på A-laget igjen.
          Custodes

Comment

Opprinnelig skrevet av Funchaloe Vis post
            Han fikk 45 minutter. Jeg var på kampen, og Sheriff var usynlig i de 45 minuttene han fikk.
            Registrerer at opptil flere andre skribenter var uenig med deg.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Comment

Opprinnelig skrevet av Stray Cat Vis post

Registrerer at opptil flere andre skribenter var uenig med deg.
              Jeg registrerer at de tar feil.
              Custodes

Comment

Uten å ha sett kampen, så var vel dette en relativt perfekt gjennomkjøring for Sheriff? 45 minutter uten problemer eller antydning til skaden, "målgivende" og mye usynlig arbeid hvor han spiller på det trygge. Føler han passer fint som en dyptliggende pasningslegger, noe som gir meg håp om at han kan tilføre forsvarsleddet vårt sårt tiltrengt ballsikkerhet. Neste år er sheriffen tilbake i byen, og det skal andre lag få merke!

Comment

Vanskelig å forvente hat trick og sambafotball når han ikke har spilt fotball på nesten to år. Gledelig nyhet at han er tilbake, håper han og Sandberg overtar midtforsvaret neste sesong.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Comment

Opprinnelig skrevet av Funchaloe Vis post

Dyptliggende sentral midtbane. Jeg vil ikke si at han spilte ren defensiv midtbane. Dyptliggende playmaker er vel hva man kan kalle hans rolle i dag. Han fikk pasninger og sendte dem videre, hverken mer eller mindre. Umulig å si om han spilte en god kamp eller ei, fordi han var tidvis usynlig. Uansett, veldig gledelig at han endelig får en omgang i en tellende kamp. Gi ham noen uker med LSK 2 for å bygge opp matchformen, så ser vi ham kanskje tilbake på A-laget igjen.
                    Tror vi skal være lykkelig for at han er tilbake på banen. A-lags spill blir det neppe før etter jul., tidligst.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Comment

Godt å se han er på vei-stå på Sheriff!

Comment

Fikk ikke med meg kampen, men leser nå at han som eneste spiller sammen med Smara og Øde spilte 90 minutter mot Rostov. Beste nyheten på lenge. Sheriffen er tilbake, folkens!

Comment

Sheriff, jeg synes du har vært fryktelig svak i alle seriekampene du har spilt i år. Men fy faen som du leverer i dag. 8 er på børsen. Fikk tilbake troen på deg.

Comment

Helt vill kamp a Sheriff! Fortsetter han sånn var det verdt å vente på friskmeldig. Han fikk tåa på alt som var, og virket kald og kontrollert.

Comment

Tatt ut på A-landslaget til Gambia. Gratulerer så mye! Dette er deg vel forunt sånn som du har kjempet deg tilbake.
                              Last edited by Kanarivogel89; 28.05.2019, 15:40. Begrunnelse: Endret kilde til LSK.no

Comment

Sheriff kom inn som innbytter i dag da Gambia slo Marokko 1-0

Comment

Working...
                                X