Rekrutt/2. laget

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2809

    Rekrutt/2. laget

    Har vi virkelig ingen tråd for rekrutta ennå?

    Anyway. 2-2 borte mot Årdal i ettermiddag. Falken og Jesper Flatla kornbakk putta. Vi leda 2-0 til pause. Utllikningsmålet var et selvmål i 82. minutt.
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2523

    #2
    Hjemmekamp mot Flisa i dag. Blir en vanskelig kamp. Flisa med syv strake seiere og 21-4 i målforskjell (en gammel kjenning er spiss - rett svar premieres med tommel opp). Uten seier i denne, er det minimum 8 poeng eller maks 10 poeng opp til sikker plass for å spille på fjerde nivå når serien legges om neste sesong (kun de fire øverste er sikret en plass - beste femteplass holder seg også på fjerde nivå). Nå må det komme seiere på løpende bånd om laget skal ha en liten sjans til å unngå å rykke ned til nivå fem i 2017 og sikre rekruttene en god utviklingsarena.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4375

      #3
      El Gundo - Tore Andreas Gundersen
      ..................

      Kommentar

      • CFC1976
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2015
        • 341

        #4
        Hvem styrer denne elendigheten? Hvem har ansvar for et så katastrofalt 2.lag slik som vi har det nå? Ligger det hos Siggi?

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2523

          #5
          Opprinnelig skrevet av CFC1976
          Hvem styrer denne elendigheten? Hvem har ansvar for et så katastrofalt 2.lag slik som vi har det nå? Ligger det hos Siggi?
          Noe er cupen - veldig tett med kamper for 1. lag, 2. lag og NM. Da ble 1. lag og NM prioritert og 2. lag nedprioriter - naturlig nok, selv om cupen pent sagt ikke ble noen suksess...
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Res???

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2523

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Res???
              Vet ikke. Dem har spilt i ca 30 min tripper jeg.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 959

                #8
                Lsk2 - Flisa 3-2

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1199

                  #9
                  Resultat, lagoppstillinger, dommere, kampfakta og hendelser i kampen mellom Lillestrøm 2 og Flisa

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2523

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av WAK
                    Lsk2 - Flisa 3-2
                    Tror Brenden avgjorde på straffe rett før slutt. Sterk seier. Møtte kanskje det beste laget i divisjonen.

                    Sannsynligvis syv poeng opp til trygg plass i neste års tredjedivisjon (Valdres vinner nok sin kamp i kveld - ledet sist jeg så noe om den kampen). Må trøkke til for å klare det, men det bør være fult mulig og dagens seier var meget viktig.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      #11
                      Håper klubben ser viktigheten av å ikke dette ned i 4 div. i hvertfall, synd de ikke tok grep i fjor og hadde hatt 2 div, men der hadde vel ikke dette laget hatt så mye å gjøre sånn det ser ut.

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4375

                        #12
                        Brenden på straffe 2 minutter på overtid. Ble felt og tok den selv. Han scora også 1-1 målet. Kjenner jeg er gira på å se han mer i Tippeligaen. Han nevner også at det går ikke an å ha et 2.lag i 4.div, og er klar for å bidra til at LSK2 holder seg.
                        ..................

                        Kommentar

                        • Bukkenbruse
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 515

                          #13
                          Det er egentlig ganske skremmende/utrolig at b-laget er så skakkjørt. Mange tippeligalag har b-lag som hevder seg bra i 2.divisjon, mens vårt ikke akkurat herjer i 3.divisjon...er virkelig rekrutteringen så dårlig? 3.divisjon er jo mildt sagt ikke noe imponerende nivå, min personlige mening er at de nest beste i Lillestrøm burde vunnet hver eneste kamp i 3.divisjon med 4-5 mål.

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2523

                            #14
                            Steinar Pedersen filmet LSK2 - Flisa i går. Her er sammendraget:

                            Kamp (breddefotball):Lag: Lillestrøm 2 – FlisaTurnering: 3.divisjon avdeling 3, mennDato: mandag 30. mai 2016 kl. 19.00Sted: LSK-hallenKampfakta: https://www...
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4375

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                              Det er egentlig ganske skremmende/utrolig at b-laget er så skakkjørt. Mange tippeligalag har b-lag som hevder seg bra i 2.divisjon, mens vårt ikke akkurat herjer i 3.divisjon...er virkelig rekrutteringen så dårlig? 3.divisjon er jo mildt sagt ikke noe imponerende nivå, min personlige mening er at de nest beste i Lillestrøm burde vunnet hver eneste kamp i 3.divisjon med 4-5 mål.
                              Det skal sies at stallen vår er ganske tynn og ung. Vi har 13-14 bra spillere men bak der er det veldig ungt. Lag som f.eks Godset 2 og Molde 2 kan bruke spillere som Vaagan Moen, Gabrielsen, Sander Svendsen etc. De har 16-17 spillere i stallen som holder godt TL nivå. Vi har Kolstad og Arni som de mest etablerte, samt Brenden og Falkeborn som kom fra 2.div. Resten er de beste fra G19. Men jeg er jo enig i at vi bør gjøre det langt bedre. I hvertfall topp 3. Problemet tror jeg er at vi ikke har noen etablerte som drar lasset. I 2014 hadde vi f.eks Erik Mjelde som omtrent spilte alle kampene med ekstrem profesjonalitet. Godt å se at Brenden er i ferd med å bli en som drar lasset (uten å ha sett alt for mye). Det 50 meters løpet - full spurt, på overtid i går som ga straffespark lyser vinnervilje i lang vei!
                              ..................

                              Kommentar

                              • CFC1976
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2015
                                • 341

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Noe er cupen - veldig tett med kamper for 1. lag, 2. lag og NM. Da ble 1. lag og NM prioritert og 2. lag nedprioriter - naturlig nok, selv om cupen pent sagt ikke ble noen suksess...
                                Elendigheten som er 2.laget er en ren fortsettelse av det som jeg så på i fjor.
                                Where does the buck stop?

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1454

                                  #17
                                  Er det mulig å vinkle noe annet enn i retning "Elendighet" og "elendighet"?
                                  Å lese RB gir en vesentlig flere nyanser enn tråden her: (liker ikke å kopiere fra RB+ .. men gjør unntak ;-) )
                                  Brenden:
                                  "– Det går jo ikke å ha rekruttlaget på nivå fem. Vi virker sterkere nå enn det vi gjorde tidligere i sesongen. Jeg har stor tro på at vi skal klare dette, sier matchvinneren som også utliknet til 1–1. Da hadde allerede den tidligere LSK-spissen Tore Andreas Gundersen gitt gjestene, som sto uten poengtap før kampen i LSK-hallen, ledelsen før minuttet var spilt. – Ikke akkurat noen drømmestart. Den var rett og slett fryktelig. Men det var godt å se at vi kjempet oss tilbake og klarte å få marginene med oss mot slutten. Det har ikke skjedd altfor ofte. Men guttene gjorde en veldig god kamp. Juniorene spilte en lang kamp søndag. Og det var spillere som også hadde minutter i beina og en lang reise til Sogndal som sto på, sier trener Sigurdur Eyjolfsson som skiftet ut Jørgen Kolstadunderveis, mens Árni Vilhjálmsson ga seg under oppvarming."

                                  Kommentar

                                  • Superstefan
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 2180

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                    Det er egentlig ganske skremmende/utrolig at b-laget er så skakkjørt. Mange tippeligalag har b-lag som hevder seg bra i 2.divisjon, mens vårt ikke akkurat herjer i 3.divisjon...er virkelig rekrutteringen så dårlig? 3.divisjon er jo mildt sagt ikke noe imponerende nivå, min personlige mening er at de nest beste i Lillestrøm burde vunnet hver eneste kamp i 3.divisjon med 4-5 mål.
                                    Tror kansje du undervurderer de andre topplagene i 3div. Langt ifra noe garantert overkjøring. Selv året de rykket opp til andre div for 2 år siden var andreplassen (Fuvo) kun ett par poeng bak. å da hadde LSK2 toppet laget hele året.
                                    Fotograf Kreativ Kanaris

                                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2809

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                      Jørgen Kolstadunderveis"
                                      Strålende navn! :-D (Ja, jeg veit at det var det som sto i artikkelen)

                                      Kommentar

                                      • Bukkenbruse
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 515

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                        Tror kansje du undervurderer de andre topplagene i 3div. Langt ifra noe garantert overkjøring. Selv året de rykket opp til andre div for 2 år siden var andreplassen (Fuvo) kun ett par poeng bak. å da hadde LSK2 toppet laget hele året.
                                        Jeg ser et sted mellom 3 og 10 3 og 4 divisjonskamper i uka i Oslo og Akershus, tror mildt sagt jeg har rimelig grei peiling på hvor nivået ligger. Pr nå presterer jo rekruttlaget vårt på nivå med rekruttene til Kjelsås, Grorud, Ull-Kisa og Strømmen, mens rekruttlaget til f.eks Vålerenga (som har et dårligere a-lag enn det vi har) klarer seg meget bra i 2.divisjon.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎