Rekrutt/2. laget

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Krogstad putter på Li, 1-0 mot GIF.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3314

      Rekruttene leder foreløpig 1-0 borte mot Gjelleråsen etter scoring av Krogstad på straffe der Moses blir dratt ned i feltet (så noe billig ut). Moses forøvrig banens gigant, er overalt, uselvisk, og burde hatt assist i 1.omgang da han spilte 45 ut til Sannes som traff tverligger. Moses hadde nettopp et flott frispark i tverrligger. Andre spillere fra 1.lagstroppen som spiller i tillegg til nevnte Krogstad og Moses er Igonen, Sheriff, Knudsen, Baccay og Ayagwa. Men hvor er Melgalvis? Den som skuffer mest er Ayagwa, synes han ofte spiller litt for enkelt enn å tørre å ta sjanser fremover. Blir for mye bakover og sidelengs. I tillegg to forferdelige skuddforsøk der det ene skuddet må ha havnet flere titalls meter bak parkeringsplassen.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3314

        Moses og Ayagwa kombinerer fint og Ayagwa kommer aleine med keeper og blir felt. Ayagwa tar selv straffa og greier kunststykket å ta en panenka som keeper redder enkelt. Pinlig forsøk.

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3314

          1-0 slutt. Gjelleråsen får annullert scoring 5 min på overtid grunnet offside.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3303

            Opprinnelig skrevet av LS89
            Moses og Ayagwa kombinerer fint og Ayagwa kommer aleine med keeper og blir felt. Ayagwa tar selv straffa og greier kunststykket å ta en panenka som keeper redder enkelt. Pinlig forsøk.
            Panenkaer blir gjerne himmel eller helvete. Greit å teste for 2. Laget, men skal aldri skje på Åråsen.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1204

              Opprinnelig skrevet av LS89
              Men hvor er Melgalvis?
              Det ble nevnt av kommentator at han var blitt syk. Han og Krogstad skulle opprinnelig spilt 45 min hver.

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

                Slo Skjetten 1-0. Moses matchvinner.

                Kommentar

                • banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2018
                  • 438

                  Ser rekruttlaget vant en knusende seier i kveld. Noen som sitter med info om målscorere, hvem som utmerket seg e.l.?

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2852

                    Opprinnelig skrevet av banan
                    Ser rekruttlaget vant en knusende seier i kveld. Noen som sitter med info om målscorere, hvem som utmerket seg e.l.?
                    Moses 3, Sannes 3, Apipon 1 og Sinyan 1

                    Kommentar

                    • Egumen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2011
                      • 169

                      Moses med tre assist i tillegg til de tre målene.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4264

                        Høydepunkter (RB+)

                        Moses virker å være et hakk over resten. Kunne fort stått tosifra

                        Kommentar

                        • Taktikeren
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Aug 2019
                          • 3

                          Mads står en utrolig god kamp, fokusert hele kampen, selvom LSK dominerer, blir satt på noen prøver, men tar alt det han skal ta og holder nullen.
                          Juniorspiller på høyrebacken, var ikke så god, ødelegger rytmen i mange angrep, dårlig innleggs kvalitet og blir rundet 1 mot 1 altfor lett. De få gangene Kisa er i etablert angrep.
                          Kind og Slørdahl spiller bra på stopperplass, har god kontroll, ser at begge holder høyere enn 3. div nivå, Kind så meget komfortabel ut på stopperplass, er litt for naiv noen ganger og prøver på en fantastisk crosser når det ikke er nødvendig, ellers veldig bra, Slørdahl er bunnsolid.
                          Josef Baccay kanskje en liten dark horse til Banens beste prisen, kommer rundt Brenden og er ekstremt løpsvillig, burde klare å variere mer på under og overlap, samtidig treffe enda bedre på legg, samtidig som de i boks kan fylle enda bedre på. Har et raid der hvor han drar av kanten, tar en luke på backen deretter legger inn 45 men ingen er der, hadde vært en deilig scoring! Ingenting kom forbi på hans side, svært bra offensivt og defensivt, når skal Jørgen gi han sjansen igjen? Mye bedre enn å se Rafn prøve på inleggsfinte på inleggsfinte for å få kula over på høyre, Baccay på venstrebacken og Rafn på høyre!
                          Sheriff og Knudsen er i en egen klasse i denne kampen, viser en passe arroganse til å kunne dra av og vende spill, samtidig som de nesten aldri mister ball, Knudsen vet godt selv at fysisk så er han ikke den råeste, men når ingen tar kula fra han eller er nær han nesten i løpet av kampen kan du være så tynn du vil Knudsen! Sheriff i et driv mot ES forsvarspillere vil jeg se, det han gjør mot Kisa forsvaret når han først setter fart er det høy klasse over, målet hans kombinerer han fint med Moses, en annen gang, tar han en skuddfinte, sender 2 Kisa forsvarspillere til pølseboden og avslutter dårlig helt alene mot keeper.
                          Brenden med en svært positiv kamp, viser sine tekniske detaljier, og viser seg fram fra en svært god side, villig til å utforde ofte, Baccay og Brenden var gode sammen på venstresida, svært bra.
                          Tongoy spilte høyre kant, definitivt ikke hans beste posisjon, men ser ut som at guttungen ikke bryr seg hvor han spiller og gjør det beste ut av det, bra kamp på kanten, men er best sentralt syntes jeg, kanskje som back også. En scoring får han også
                          Moses og Sannes på topp imponerer, Moses plager forsvaret til enhver tid med fart og fysikk og juniorspiller Sannes vil ikke være noe dårligere, de får 3 mål hver og svært fine scoringer også, Sannes har en han bare bredsider i nettaket fra 20m etter at Moses har snappet ballen fra backen og tatt han med på løpetur.
                          Svært bra kamp av våre rekrutter, ikke langt bak serieleder, optimistisk å håpe på opprykk, men lov å melde seg inn i kampen!

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3162

                            Tar juniorlagets kamp mot Tromsø om kvartfinale i NM G-19 på Åråsen 16.00 i ettermiddag her i andrelagstråden, heller enn å starte en helt ny tråd.

                            Mads Hedenstad Christiansen
                            Vetle Nilsen-Jonas Moen-Philip Slørdahl-Josef Baccay
                            Apipon Tongnoy- Sondre Sagen-Magnus Knudsen-Lasse Nordås
                            Jonathan Monteiro-Aleksander Sannes

                            1-0 etter 15 minutter ved Sannes
                            2-0 etter 28 minutter ved Monteiro
                            3-0 etter 30 minutter (selvmål)
                            Pause
                            60 min: Monteiro ut, Oussema Ali inn
                            70 min: Baccay ut, Mikkel Rakneberg inn
                            Flere bytter
                            3-1 90+2 Straffe Tromsø
                            Slutt: 3-1

                            Resultat, lagoppstillinger, dommere, kampfakta og hendelser i kampen mellom Lillestrøm og Tromsø
                            Last edited by gilbert; 14.08.2019, 16:49.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2852

                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Tar juniorlagets kamp mot Tromsø om kvartfinale i NM G-19

                              https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7384837
                              Var det noen som utmerket seg spesielt?

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3162

                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                Var det noen som utmerket seg spesielt?
                                Christiansen og Slørdahl stort sett stødige og solide, med et par glipp fra Slørdahl. Knudsen på sentral midt mye involvert og ofte drivende god, var overalt, god med ballen. Tongnoy meget aktiv og god på høyre kant. Baccay grei nok, men ikke den en la mest merke til*. Aleksander Sannes meget spennende, men uferdig talent. Løpsvillig, rask for sin størrelse, sterk i dueller, skuddvillig, god hodespiller ikke bare med dagens skåring.

                                gilbert

                                *Baccay må naturligvis få fortjent skryt for et perfekt innlegg og målgivende pasning til Sannes' heading på 1-0 målet.
                                Last edited by gilbert; 14.08.2019, 19:11.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2852

                                  Opprinnelig skrevet av gilbert

                                  Christiansen og Slørdahl stort sett stødige og solide, med et par glipp fra Slørdahl. Knudsen på sentral midt mye involvert og ofte drivende god, var overalt, god med ballen. Tongnoy meget aktiv og god på høyre kant. Baccay grei nok, men ikke den en la mest merke til*. Aleksander Sannes meget spennende, men uferdig talent. Løpsvillig, rask for sin størrelse, sterk i dueller, skuddvillig, god hodespiller ikke bare med dagens skåring.

                                  gilbert

                                  *Baccay må naturligvis få fortjent skryt for et perfekt innlegg og målgivende pasning til Sannes' heading på 1-0 målet.
                                  Systemet gir meg ikke lov til å gi deg tommel på vanlig måte. Derfor:

                                  Takk! :-)

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                    Systemet gir meg ikke lov til å gi deg tommel på vanlig måte. Derfor:

                                    Takk! :-)
                                    [OT] Du HAR gitt Gilbert tommel opp på vanlig måte [/OT]
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • sigurdsen
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 1816

                                      G19 slo Nordstrand 2-1 ikveld. Mål av Sandnes og Nordås. Slørdahl, Knudsen og Christiansen med fra A-laget. Jeg så kun 1. omgang som var meget svak fra begge lag.
                                      Last edited by sigurdsen; 12.09.2019, 20:43.

                                      Kommentar

                                      • Langballa
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2014
                                        • 321

                                        Hvor mange mål har Sandnes for B og G19 nå? Bør vel være moden for et innhopp på A-laget snart vel

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2852

                                          Opprinnelig skrevet av Langballa
                                          Sandnes
                                          Sannes

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎