Rekrutt/2. laget

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2809

    Altså, helt usedvanlig ræva talentløst og bevisstløst kampoppsett for rekrutta - spiler borte mot B/G - altså i Bodø - samme dag som A-laget spiller sesongens viktigste kamp på Åråsen.

    Noen burde fått buksevann, kokos og truserøsk og gå sultne til sengs hver jævla kveld ut året.

    Kommentar

    • niko
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2008
      • 433

      Gikk meg hus forbi, men andrelaget hadde seriestart forrige uke med 1-1 borte mot Godset 2. Ingen (for meg, ihvertfall) kjente navn i troppen, så jeg antar at vi snakker om mye juniorer. Neste kamp er hjemme mot Fu/Vo 19. april

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4207

        Opprinnelig skrevet av niko
        Gikk meg hus forbi, men andrelaget hadde seriestart forrige uke med 1-1 borte mot Godset 2. Ingen (for meg, ihvertfall) kjente navn i troppen, så jeg antar at vi snakker om mye juniorer. Neste kamp er hjemme mot Fu/Vo 19. april
        Utelukkende juniorer ja, men ganske mange store talenter. Murugesapillai, Neto og Skogvold (som jo faktisk fikk tre korte innhopp på A-laget i fjor) er alle relativt faste som U-landslagsspillere, mens typer som Bergersen, Glover og spesielt Owusu er spillere jeg tror kommer til å ta store steg i år. Sistnevnte er et beist av en spiller som vel tegnet proffkontrakt allerede som 15-åring. Scoret et pent hattrick for G-19 mot B/G her forrige dagen. Ellers har man og et stort stoppertalent i to meter høye Balatoni som satt på benken i denne kampen. Bak der igjen kommer typer som Daniel Skaarud (f. 2007) som slår meg som et virkelig ekstremt talent. Usannsynlig at alle jeg nevner her blir å spille på A-laget, men det gror veldig godt for tiden! Kudos til Ordinas, Kippe og resten for hardt arbeid.

        Blir spennende å se hvordan det går mot Fu/Vo om en uke. Alle kampene vises for øvrig på direktesport.no

        Kommentar

        • niko
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 433

          Skummet nok lagoppstillingen i overkant raskt. Dylan satt jo på benken mot Jerv (hadde kanskje trodd at han skulle få et par minutter på tampen). Godt at andrelaget får en full sesong igjen!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎