Innsamling

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 633

    Innsamling

    Start innsamling (kronerulling) nå, for å kjøpe en ny spiss. Les: Olivier Occean. Klanen har vel kjøpt andeler av spillere før, nå må vi få igang noe liknende. Har ikke klubben råd, får vi vanlige supportere dra igang. Få firmaer , privatpersoner o.l til å gi. Dette trenger vi for å ta enda et steg neste år!!!!!
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Re: Innsamling

    Opprinnelig skrevet av maurakanari
    Start innsamling (kronerulling) nå, for å kjøpe en ny spiss. Les: Olivier Occean. Klanen har vel kjøpt andeler av spillere før, nå må vi få igang noe liknende. Har ikke klubben råd, får vi vanlige supportere dra igang. Få firmaer , privatpersoner o.l til å gi. Dette trenger vi for å ta enda et steg neste år!!!!!
    Dette ble vel forsøkt for en del år siden og det ble samlet inn en god slump penger, men det ble uenighet mellom fansen og klubben om hvem som skulle betale lønninga mener jeg å huske?.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • lp
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2003
      • 223

      #3
      Har prata om dette med forskjellige fugla folk før uten at interessen har vært så veldig stor.
      Men jeg gir gjerne noen 100 lapper til et spillerfond.
      men lønn kan ikke kfl ta på seg å betale. er bedre med et engangs beløp.

      Hvis folk bare setter inn penger til lsk asa vil jo dette minske underskuddet å frigjøre penger til spillersalg?
      Eller gå rett i sluket som andre vil si
      Skjetten gutta
      Wenche Myhre,
      "Muligens Hooligans" ;)

      Kommentar

      • maurakanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 633

        #4
        Selvsagt må klubben betale lønna. Kfl betaler overgangssummen, og får overskudd ved eventuelt salg senere. Klubben må selvsagt godkjenne spilleren og bli enige om lønnsbetingelsene med vedkommende. Å gi penger til AS`et går vel i det store sluket. Må opprettes en egen spillerkonto!!
        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Med tanke på hvor lite LSK-supportere var villige til å bidra med i emisjonen som ble lagt ut før Per Berg kom og redda økonomien, tror jeg ikke en skal regne med det helt store engasjementet.

          Det sutres jo over en lav sko for så og si alt av priser i forbindelse med cupfinalen, selv om mye av spenna går til LSK og KFL, det er nok ikke noen gullgruve med noen innsamling til ny spiller.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            hvis man tar cirkus tall, og regner at det er rundt 5000 medlemmer i KFL og folk som har sessongkort, og hver av disse betaler 100 kroner.
            Da får LSK 500 000 kroner.
            Om fansen skulle kjøpt hele Oliver Occean og en her sa dem skulle ha 20 mill så måtte alle medlemer punga ut med 4000 kroner :lol:
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • Holterkanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2009
              • 557

              #7
              Burde vi startet en innsamling nå som går til ny spiller neste år- satse på minst 1mill?
              ________________________
              TB

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎