RB: Gleder seg til Erlandsen-møte

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Gleder seg til Erlandsen-møte



    Gleder seg til Erlandsen-møte

    ÅRÅSEN:
    LSK skal møte IFK Göteborg i kvartfinalen i Royal League. Frode Kippe gleder seg.

    TILBAKE: Så fornøyd var Arne Erlandsen da det lyktes å hente Frode Kippe tilbake til LSK etter tre år i Liverpool.

    Les også:

    Frekkis til to millioner

    Ei uke for Søgård

    LSKs formbørs
    Av: Per Kristian Torvik
    – Det skal bli gøy å se hvordan IFK har utviklet seg under Arne Erlandsen ledelse, sier Frode.

    Han var nettopp en av de viktigste spilleren Erlandsen hentet da han bygde opp et nytt lag.

    – Jeg hadde et fint forhold til Arne mens han var her. Jeg gleder meg til dette.

    Det kan han godt gjøre, selv om han måtte gå av banen med skade mot Brøndby torsdag.

    – Jeg fikk kneet til keeperen i korsryggen i en duell. Det gjorde forferdelig vondt, men det er ingen fare med meg. Det kan vel karakteriseres som ei lårhøne i ryggen.

    – Når er du klar igjen?

    – Jeg trener for fullt mandag, sier Frode.

    Arne Erlandsen synes også det skal bli interessant å møte spillere fra sitt gamle lag.

    – Morsomt med LSK på Nya Ullevi. Det ser jeg fram til. Det blir jo noe ekstra når gamle kjente møtes, sier Arne.

    Hans IFK gikk til kvartfinalen som tredjelag etter 0-0 mot Aalborg borte torsdag. I fjor var som kjent IFK Göteborg i finalen mot FC København – og tapte på straffekonkurranse etter å ha vært best i kampen.

    Interessant blir også duellen på trenerbenken. Erlandsen hentet Uwe Rösler da laget holdt på å rykke ned i 2001. Uwe reddet LSK det året. I fjor overtok han ansvaret i LSK etter Erlandsen.

    Vær sikker på at ingen av de to tar lett på de to kvartfinalene, der begge har svært lyst til å vinne.

    Øvrige kvartfinaler: FC København – Hammarby, Djurgården – Vålerenga, Lyn – Midtjylland.
    RoyVaadal.
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎