Oppfordring til Koren og Mifsud om å forlenge kontrakten med LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • danny85
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 108

    Oppfordring til Koren og Mifsud om å forlenge kontrakten med LSK

    Hey Robbie and Michael. This is a love statement to you from a kanari fan. Im begging both of you to sign one more year with LSK. Both of you are great players and we need you. If you take one more year here, you will both expand your football skills to yet another level. So from the bottom of my heart, STAY.

    Og til andre kanari fans , vi må alle oppfordre gutta til å bli, slik at vi kan ta pokalen hjem. I skrivende stund kan jeg ikke tenke meg hvem som skal fylles deres sko :P
    ET LAND - ET LAG!
    ----- FUGLA 4 LIFE -----
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

    #2
    Enig med at vi må få beholde Koren, men mifsud syns jeg faen er så arrogant ovenfor klubben, med alt han sier i pressen, at jeg vil heller latt han gå, og bruke Mykle.

    Kommentar

    • Marianne
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2005
      • 179

      #3
      Jeg håper ikke vi slipper dem før sesongslutt, selv om det innebærer noe tapte overgangspenger. Koren hadde jeg gjerne sett at vi beholdt lenger enn det også, men det er heller tvilsomt. Mifsud kan vi nok klare oss greit uten. Han er god og spennende, herlig å ha på banen, men enestående er han ikke. Det skal vel være mulig å finne en spiller som kan fylle hans sko på en god måte, til en ganske overkommelig pris. Det er nemlig ikke sånn at det er Mifsud eller ingen. En erstatter må man kunne regne med, og det kan sikkert være like greit å få inn noen for neste sesong som for året etter.

      Men, Koren kommer jeg nok til å savne når han drar...

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #4
        Vi gjør som han pakistanern som ville sultestreike for å få billigere flyreiser til Pakistan. Vi sultestreiker til Koren har skrevet under en ny kontrakt..

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          da er jeg redd store deler av kanarifansen vil gå betydelig ned i vekt.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            #6
            Opprinnelig skrevet av xeR
            da er jeg redd store deler av kanarifansen vil gå betydelig ned i vekt.
            Da passer vel den fantastiske drakta vår enda bedre på noen av oss da, så det er jo også positivt...

            Kommentar

            • danny85
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 108

              #7
              ja.. Koren er god.. Han er nok Norges beste. Jeg forguder han. Men.. Hvis han blir da.. 1 år til.. Får et par mill.. så må jo det være bedre for han enn å sitte på benken i en annen klubb :s..
              ET LAND - ET LAG!
              ----- FUGLA 4 LIFE -----

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Mifsud er god, bedre enn Myklebust, noe han beviste i går.

                Koren kan bli jævlig vanskelig å erstatte, håper de jobber intenst ute i europa med å finne en erstatter, kanskje en ny koren fra Slovenia som vil bruke LSK som springbrett ut til europa.

                Vi må beholde Mifsud og Koren ut sesongen, mister vi disse to i tillegg til Andersson, mister vi våre 3 spillere som utgjør forskjellen fra de andre klubbene i TL.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • P0P_Corn
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2004
                  • 168

                  #9
                  koren

                  Tror ikke lsk har planer om å erstatte koren før eventuelt neste sesong. Husk at vi har mange strenger å spille på om dagen. Koren utgjør nok forskjellen i mange kamper, men vi kan nok erstatte han i form av et mer innarbeidet angrepsmønster. Med Riise og en Olsen i form på hver sin kant, er det nok en del backer i TL som skal få kjørt seg. Vi har også Supermann som kan ta i et tak frammover. Får Kasey fiksa norsk pass har vi åsså Kiko som kan bli stor i en "fri" offensiv rolle, hvor tversover passningene ikke er like skumle. Men jeg drømmer uansett om at Koren blir en sesong til.....

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Fjørtoft har jo uttalt at de allerede er i gang med å finne en erstatter til Koren, så den prosessen er nok godt i gang. Ellers har jeg tro på at både Mouelhi og Trond Olsen kunne gjort det godt i den rollen. Trond Olsen har bra fart og driv, god teknikk og et godt skudd som jeg tror han kunne få utnyttet godt i denne rollen. Mouelhi har også et godt skudd, og til tider gode pasninger(synes han har slurvet litt mye i sesongåpningen).

                    Angående Mifsud så synes jeg det er litt vanskelig å sammenligne hans ferdigheter med Myklebust fordi de har sine forskjellige egenskaper. Myklebust er en bedre spiller med ballen i beina enn Mifsud, en sikrere avslutter og har evnen til å drible av en mann. Mifsud har derimot større fart enn Myklebust, og er flinkere til å true bakrom å gå på de riktige løpene bak forsvaret. Dette gjør også at Mifsud skaper veldig mye uro i backrekka, noe som igjen fører til at backrekka ofte legger seg litt lenger bakpå for å unngå bakrom. På denne måten får Mifsud presset laget litt lenger ned med sin fart.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • P0P_Corn
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Apr 2004
                      • 168

                      #11
                      koren

                      selvfølgelig vil man erstatte koren...jeg bare lurer på om det er økonomi til det denne sesongen... Fjøra vil jo gå i pluss! hehe. Mifsud har vel mer ekstrem ferdigheter enn Mykle for øyeblikket, mens Mykle virker som en mer klomplett spiss. Uansett, tror framtiden ligger i Mykle sine hender...

                      Simen Brenne har jo vært nevnt som en aktuell erstatter for Koren, og etter hva jeg så av han ifjor så må jeg si meg enig i at han er en spennede spiller, samtidig som han er norsk. Da blir jo til og med han fjompen i Dagbla happy... Men har ikke sett Brenne nor i år så kan ikke gå 100% god for han. Andre som har forslag til eventuelle erstattere da?

                      Kommentar

                      • Jumbo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 66

                        #12
                        Koren kunne jeg gjort mye for at han skulle blitt, men mifsud? Han er god spiller, men holdningen hans til tider får meg helst til å se at han drar så fort som fy bort fra klubben Eneste han tenker på selv er jo å komme seg bort, og det uten egentlig å prestert så jæævla mye, han startet godt i fjor, men meste parten av sessongen var han jo faktisk skadet. Lenge leve stormansgalskapen, denne gutten har et ego som strekker seg fra Lillestrøm til Trondheim.

                        Må si meg enig med Uuuuuwe, bort med Mifsud

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Marianne
                          Mifsud kan vi nok klare oss greit uten.
                          Hvis han fortsetter slik som han viste mot VIF, klarer vi oss ikke greit uten han før sesongen er en saga blott. Han har riktignok effektivitet og avsluttningsegenskaper som dos Santos, men han er utrolig viktig i jobben med å sette press på motstanderens forsvar. Han flyr som en veps på forsvaret og forstyrrer de i den oppbyggende fasen av spillet, noe som ofte fører til lange, upreise baller som vårt forsvar snapper opp. På grunn av Mifsuds duracell-kanin egenskaper sliter motstanderene vi møter med å spille seg ut av forsvaret, annet ved å lempe ballen opp. Mifsud hadde mye av æren for at VIF til gangs slet med å spille seg framover og at de skapte svært lite, spesielt i første omgang.

                          Hvis vi lar Mifsud gå i sommer er jeg redd vi får dem samme effekten vi fikk i fjor høst, eksempelvis i Odd-kampen. Odd fikk mye bedre tid til å spille seg ut og sendt videre presise passninger. Myklebust kan ikke gjøre den samme jobben, tross for at han har gode avsluttningsegenskaper.

                          Med de dårlige holdningene Mifsud har vist, håper jeg i alle fall vi klarer å holde Koren ut sesongen. Koren og Mifsud har telepatiske forbindelser og er utrolige viktig for oss. Alt det unike man kan si om Koren er vel allerde sagt, men vi må holde - helst begge to - ut sesongen. I alle fall hvis ambinasjonsnivået er gull.

                          Kommentar

                          • Christa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 326

                            #14
                            Var på Triaden for litt siden og snakka med Koren..
                            Han sa at han levde av fotballen og at han trengte nye utfordringer.
                            Han utelukket ikke forlengelse, men det kom ann på hva som skjedde i løpet av denne sesongen, og om han fikk et fristende tilbud.

                            Kommentar

                            • Marianne
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2005
                              • 179

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Canário
                              Hvis han fortsetter slik som han viste mot VIF, klarer vi oss ikke greit uten han før sesongen er en saga blott.
                              Det var vel også det jeg sa i mitt første innlegg, jeg håper ikke vi slipper ham i sommer.

                              Kommentar

                              • DanielW
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2004
                                • 223

                                #16
                                Mifsud er definitivt viktig for oss.

                                Kommentar

                                • danny85
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2006
                                  • 108

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Christa
                                  Var på Triaden for litt siden og snakka med Koren..
                                  Han sa at han levde av fotballen og at han trengte nye utfordringer.
                                  Han utelukket ikke forlengelse, men det kom ann på hva som skjedde i løpet av denne sesongen, og om han fikk et fristende tilbud.
                                  HVIS dette er sant.. Så ville jeg ha lagt pengene på bordet.. Jeg føler at koren er forskjellen på gull og sølv .. Lillestrøm viser at de enda kan slå langt.. Occean klarer ikke vinne i lufta han må få innlegg på kanta eller få dem i rommet.. Dette klarer koren.. Overblikk.. Føler at vi trenger han ! Han har litt rare holdninger.. Men jeg føler meg ganske trygg når han har ballen..
                                  ET LAND - ET LAG!
                                  ----- FUGLA 4 LIFE -----

                                  Kommentar

                                  • Röshbærj
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Sep 2004
                                    • 57

                                    #18
                                    Erstatter for Koren

                                    Hørte no rykter om at Steven Gerrard var på jakt etter nye utfordringer nå som han snart har vunnet absolutt alt med Liverpool, og at han godt kunne tenke seg å gå ned et par hundre millioner i årslønn og spille for oss...

                                    ...men på en annen side er det mulig at dette bare er rykter...

                                    desverre

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7054

                                      #19
                                      -----
                                      Last edited by trigz; 14.05.2006, 16:35. Begrunnelse: feil tråd...
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • junior
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 492

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                                        Hørte no rykter om at Steven Gerrard var på jakt etter nye utfordringer nå som han snart har vunnet absolutt alt med Liverpool, og at han godt kunne tenke seg å gå ned et par hundre millioner i årslønn og spille for oss...

                                        ...men på en annen side er det mulig at dette bare er rykter...

                                        desverre
                                        Redd for at det bare er rykter ja
                                        ------- Forza Fugla! -------

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎