Oppgitthet etter Tromsø-kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

    Oppgitthet etter Tromsø-kampen

    Om vi hadde dagen eller ei, og tape mot et bånnlag fra nord er bare flaut!
    det er helt for jævelig
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #2
    Det å ha et forum med supportere som sutrer i tre tråder er omtrent like flaut.

    Edit: Fire ble det nå...

    Kommentar

    • SkLiA
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2006
      • 128

      #3
      fy faen ass.. må si meg enig der ass, finnes ikke noe som er mer flaut enn å tape mot ett bånnlag som tromsø ass! den matchen burde vi vunnet LETT! FAEN, og ikke nok med det, så tar han ut andersson!! herrefred!
      (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
      «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
      (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Pinlig!

        Fy faen så dårlige vi har vært de to siste kampene! Dette er rett og slett så lang under pari at det er rent pinlig. Occean ser ut til å ha klippekort i startelleveren på tross av at han ikke kommer til avslutninger og ikke evner å slå en ENESTE pasning, Uwe insisterer på å stille med svekka og ubalansert venstreside hver eneste kamp, Koren virker uinterressert, og i det hele og store ser det ut som at laget ikke har tro på det de driver med. Det er helt greit at Brann er foran oss, for vi hadde jaggu ikke fortjent å lede serien. Personlig kan jeg ikke se at vi har spilt god fotball hele sesongen, men at vi har flytt på den kvaliteten vi faktisk har i laget og vært heldige med marginene. Noe må gjøres, og det første bør være å gi Arild tilbake spissplassen og Påsan eller Olsen på venstrekant. Hva med å prøve 3-5-2? På den måten får vi plass til Espen, Arild, Wehrman, Strand og viktigst av alle Pål Steffen.

        Uwe, du veit jeg elsker deg, men nå må det skje noe med strukturen i angrepspillet. Dette holder ikke!
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • hennern
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 157

          #5
          ....

          beklager at jeg deler min frustrasjon, men enkelte LSK suportere fikser ikke å tape. i hvertfall når de har skrytene bergensere ikke så langt unne, men hvis du syntes dete r så flaut at det er så mange som sutrer så bare logg av!

          vi vil bare dele følelser oven for klubben vi elsker!
          det er helt for jævelig

          Kommentar

          • Gale Isbre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 1164

            #6
            Opprinnelig skrevet av SkLiA
            fy faen ass.. må si meg enig der ass, finnes ikke noe som er mer flaut enn å tape mot ett bånnlag som tromsø ass! den matchen burde vi vunnet LETT! FAEN, og ikke nok med det, så tar han ut andersson!! herrefred!
            Så det er feil å ta ut en spiller som bidrar sterkt til det flaue tapet vi burde slått lett?

            Kommentar

            • hennern
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2006
              • 157

              #7
              ...

              må si meg enig!
              det er helt for jævelig

              Kommentar

              • Gale Isbre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 1164

                #8
                Opprinnelig skrevet av hennern
                beklager at jeg deler min frustrasjon, men enkelte LSK suportere fikser ikke å tape. i hvertfall når de har skrytene bergensere ikke så langt unne, men hvis du syntes dete r så flaut at det er så mange som sutrer så bare logg av!

                vi vil bare dele følelser oven for klubben vi elsker!
                Har selv bannet stygt foran TV-en. Men trenger vi virkelig fire tråder om dette? Ja, selvsagt er det surt, men det anbefales likevel å tenke før man poster innlegg.

                Kommentar

                • Gale Isbre
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 1164

                  #9
                  *Dobbelpost*

                  Kommentar

                  • SPD
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2005
                    • 228

                    #10
                    synes det virker som om laget ikke gir alt:evil:

                    Kommentar

                    • jonrog
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2006
                      • 95

                      #11
                      Viser til mitt innlegg under kamptråden. Noen som tror RL kan være grunnen til problemene?

                      Kommentar

                      • Sem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2005
                        • 1626

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av jonrog
                        Viser til mitt innlegg under kamptråden. Noen som tror RL kan være grunnen til problemene?
                        Jeg lufta den problemstillinga før sesongstart. Du skal ha et meget godt trent lag om du skal være bra (best) en hel sesong, med royal league, Inter Toto, liga og cup. Tror knapt nok det er mulig...

                        Kommentar

                        • Mari
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jan 2006
                          • 195

                          #13
                          Det har faen meg gått i ett for de det siste året da, så seff er døm slitne. Bare syns at det er så rart for du ser virkelig noe av gode gamle fugla i kamper som feks mot enga, men så kommer det kamper som idag hvor det virker som de bare gir faen. De ser slappe og giddalause ut
                          Yaaa Maaan ;)

                          Fugla på topp!

                          Kommentar

                          • jonrog
                            Medlem
                            Møteplager
                            • May 2006
                            • 95

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Sem
                            Jeg lufta den problemstillinga før sesongstart. Du skal ha et meget godt trent lag om du skal være bra (best) en hel sesong, med royal league, Inter Toto, liga og cup. Tror knapt nok det er mulig...
                            Nettopp. Tror også det mentale spiller en særdeles viktig rolle. Man blir sykisk utladet etter en fotballkamp, med all konsentrasjonen og tenningen i forkant. For mange viktige kamper uten pauser tor jeg er problematisk fordi det ikke blir tid til skikkelig restutisjon. Dessuten har LSK gruppen tilbringt ekstremt mye tid sammen. Jeg tror det er viktig å ta en skikkelig ferie og få litt nye impulser. Tren alternativt og oppsøk andre mennesker, kort sagt!

                            Kommentar

                            • jonrog
                              Medlem
                              Møteplager
                              • May 2006
                              • 95

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Mari
                              Det har faen meg gått i ett for de det siste året da, så seff er døm slitne. Bare syns at det er så rart for du ser virkelig noe av gode gamle fugla i kamper som feks mot enga, men så kommer det kamper som idag hvor det virker som de bare gir faen. De ser slappe og giddalause ut
                              Mot enga var LSK bra, og mot Molde. Men etter at Molde seieren kom litt lett, har laget sunket mange hakk. Jeg syntes vi var langt under pari mot Stabæk så vel som mot Sandefjord. Så kom denne kampen på toppen av kaka.

                              Kommentar

                              • Mari
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jan 2006
                                • 195

                                #16
                                Stabæk kampen var en høl-i-huet kamp da. Og hadde det ikke vært for det forbanna tullet på slutten der, burde LSK ha vunnet. men nok om det. bare håper denna lille pausen gjør dem godt, og at vi mot odd igjen er like sterke og gode som tidligere i sesongen.
                                Yaaa Maaan ;)

                                Fugla på topp!

                                Kommentar

                                • hennern
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2006
                                  • 157

                                  #17
                                  høye baller i midten

                                  Syntes at vi gjorde det samme som vi gjorde mot sanefjord! høye baller midt i forsvaret så vi ikke vinner en dritt i lufta, hvor er vinga våre?
                                  det er helt for jævelig

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    Jeg legger inn dette her også:

                                    HVA I HELVETE ER DETTE FOR NOE??? Hvem faen er det som finner det for godt å slenge inn min tråd i en annen? Jeg påpeker reelle problemstillinger her for faen, og jeg finner meg ikke i å bli sensurert bort i en bitteliten rotetråd som ikke holdt i nærheten av samme seriøse nivå som min egen. Jeg vil ha en forklaring på dette jævla powertrip-pisset, og den vil jeg ha nå! Jeg forventer å bli behandla med viss grad av folkeskikk, og jeg sitter faen ikke å bruker tid på å skrive innlegg bare for å få dem smelt inn i andre tråder som strengt tatt ikke har annet til felles enn at tittelene er synonyme!
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #19
                                      Det er lov å være skuffet etter ett poeng mot nyopprykka lag og det dårligste laget. Det har skjedd før at vi har tapt mot dårlige lag og vunnet mot gode

                                      RL var mye av årsaken til den gode starten vi fikk og den dårlige trenden vi ser nå. Vi skal være glad det er ferie. Vi har 21 poeng og det skal vi være bra fornøyd med. Når vi først taper poeng er det bedre å tape mot de dårlige lagene enn direkte konkurrenter. Hverken Sandefjord eller TIL vil konkurrere mot oss på sluttresultatet. Den andre kampene ender stort sett uavgjort så derfor er det ingen krise at vi taper. Gutta har levert varene i vårsesongen og vår down nå på slutten forkalere jeg med at vi har holdt det gående siden februar.

                                      Til høsten er det en ny giv. Gutta fortjener og trenger så til de grader den ferien de får nå.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #20
                                        Jeg vil faktisk applaudere denne tråden, synes det er smart å lage en tråd hvor folk kan slenge ut alt de føler for uten at noen skal pirke på de, noe som faktisk kan føre til mer saklighet i andre tråder. Jeg forsikrer: Jeg er IKKE ironisk, jeg synes det er en god idè. Akkurat som "Faen" tråden.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎