Fevennen påsto feilaktig at Start-spillere ble rasehetset av LSK-supportere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    jeg har intet mål om å få moderert mine innlegg, eller å bli kasta ut av forumet. Hva er det som er akseptabelt å si og hva er ikke akseptabelt? Betyr dette at vi kun kan slenge dritt til hvite etniske nordmen som er hetroseksuelle, snakker bokmål, ikke er religiøse på noe som helst vis og ikke har en fysisk skavank som at han er drithøy eller har rødt hår for eksempel eller en for for psykisk lidelse? for ikke å glemme hvis vedkommende har visse feminine trekk. Hvis jeg sier at David Nielsen er en ***, får jeg svi da fordi han har en annen hudfarge enn meg? Greit med selvjustis, men det får da være grenser. Ironien, tempramentet og engasjementet her inne er vel en av årsakene til at vi har ett av norges beste og mest brukte forum. Fortsettter vi å gi etter for all kritikk utenifra kommer dette forumet til å bli moderert i hjel.. Tror hvilken som helst Idiot skjønner at det vil komme en del sure oppgult etter en ræva kamp, det er en del av fotballen, fotball=engasjement.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • hennern
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2006
      • 157

      Opprinnelig skrevet av xeR
      jeg har intet mål om å få moderert mine innlegg, eller å bli kasta ut av forumet. Hva er det som er akseptabelt å si og hva er ikke akseptabelt? Betyr dette at vi kun kan slenge dritt til hvite etniske nordmen som er hetroseksuelle, snakker bokmål, ikke er religiøse på noe som helst vis og ikke har en fysisk skavank som at han er drithøy eller har rødt hår for eksempel eller en for for psykisk lidelse? for ikke å glemme hvis vedkommende har visse feminine trekk. Hvis jeg sier at David Nielsen er en ***, får jeg svi da fordi han har en annen hudfarge enn meg? Greit med selvjustis, men det får da være grenser. Ironien, tempramentet og engasjementet her inne er vel en av årsakene til at vi har ett av norges beste og mest brukte forum. Fortsettter vi å gi etter for all kritikk utenifra kommer dette forumet til å bli moderert i hjel.. Tror hvilken som helst Idiot skjønner at det vil komme en del sure oppgult etter en ræva kamp, det er en del av fotballen, fotball=engasjement.
      forsovet sant, mye av det du sier. Men jeg når jeg ser spillere som gjør alt de kan i desperate situasjoner om å få en spiller utvist eller få et frispark whatever så blir jeg så møkka provosert! i hvertfall når han giflason går med henda i huet og later som om wherman skulla ha klint til ham! PS! er fortsatt unig i mye av det du sier, men at Alex skal begynne å grine fordi vi snakker møkk om ham her inne syntes jeg bare er dumt. HVa har han her å gjøre i det hele tatt? Tror bare det er et spørsmål om oppmerksomhet fordi han senka store LSK!
      det er helt for jævelig

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        Opprinnelig skrevet av hennern
        forsovet sant, mye av det du sier. Men jeg når jeg ser spillere som gjør alt de kan i desperate situasjoner om å få en spiller utvist eller få et frispark whatever så blir jeg så møkka provosert! i hvertfall når han giflason går med henda i huet og later som om wherman skulla ha klint til ham! PS! er fortsatt unig i mye av det du sier, men at Alex skal begynne å grine fordi vi snakker møkk om ham her inne syntes jeg bare er dumt. HVa har han her å gjøre i det hele tatt? Tror bare det er et spørsmål om oppmerksomhet fordi han senka store LSK!
        Ehh... leste du innlegget til xeR i det hele tatt?

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          Har dere som driver forumet vurdert å bringe saken inn for PFU? Jeg synes dette er et så godt eksempel på manglende kildekritikk at det ville vært interessant å få belyst saken skikkelig. Tror det er gode sjanser for at FV, VG, Dagbladet og NRK får seg en smekk på lanken og må gi KFL en offentlig beklagelse.

          Kommentar

          • hennern
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2006
            • 157

            Opprinnelig skrevet av veiron
            Ehh... leste du innlegget til xeR i det hele tatt?

            var bare meninga å sitere det første setningene
            det er helt for jævelig

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av hennern
              var bare meninga å sitere det første setningene
              Noe imot å forklare hva du er enig i og hva du ikke er enig i?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Jeg vil gjerne benytte anledningen til å beklage for de som så inlegget mitt om rasisme i KFL. Jeg fikk ikke sett hele saken før jeg uttalte meg, og sa veldig klart hva jeg mente å ville gjøre med folk som drev rasisme på "våre" sider. Var veldig forbannet når jeg så anonsene i avisene, og burde seff tatt det til etterretning først.

                Håper og trur vi ikke kommer i samme ditvasjon igjen og vil øanske alle en god helg.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

                  Typisk mongolid tabloid media og begynne å prate om rasehets. Her er det om å selge flest mulige aviser. Skape store overskrifter. Dette hadde jeg ikke venta fra seriøse Aftenposten. Av VG og blabladet kunne man selvsagt ikke vente annet.

                  Jeg stussa veldig på dette. Jeg så heller ingen innlegg som gikk på rasehets.
                  "jævla drittsekk" har ingen ting med rasehets å gjøre. Hvis journalisten i Aftenposten mener det bør han seriøst vurdere om han er skikka til å skrive for denne kvalitetsavisen.
                  Nazihetsen mot Uwe blir nærmest nevnt i en parantes. Gratulerer, dere har faen meg skjønt det!

                  En kan jo lure på om dette bare er et skittent triks for å få noe negativt på oss.
                  Last edited by scages; 30.08.2006, 11:48.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎