[Etter-Kamptråd] Tromsø - LSK, Onsdag 16. Mai kl. 18.00, Alfheim Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    Ser i nyhetstråden at Nordlys har funnet beviset på at occean dytter. Nå forventer man jo ikke at Nordlys ikke er partisk i denne saken, men det blir jo rimlig dumt da.

    På bilde ser man occean har armen i ryggen på TIL spilleren, noe som er rimlig naturlig, når en spiller rygger inn i deg er det ganske normalt at du tar deg imot med armen, når denne spilleren da fortsetter med å legge seg ned følger naturligvis armen med. Bilde må være tatt lenge etter at ballen har forlatt hode til occean. Og blir følgelig helt feil fremstilling av saken.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      Viktigere: Hvis man går opp i en hodeduell, er man nødt til å lande igjen. Da er det ikke unormalt å støtte seg på det som er i nærheten. Occean har nikket ballen og i ferd med å lande når armen hans kommer borti Tromsø-spilleren.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        "Bevisførselen" fortsetter, se "Nyhetstråden" hvor FotballMagasinet presenterer et bilde ganske likt det som står i Nordlys. Jeg er ennå ikke overbevist.

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1408

          Bildene beviser ingenting! Det skjer jo etter duellen, og er jo helt normalt! Hvis man ikke skal kunne fjære av med armene når noen kommer inn i kroppen på deg, hadde det blitt mange rare fall på fotballbanen.

          Dessuten en kvinnelig sportsjournalist som har dratt opp saken...

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1452

            Hvis det der er et bevis, betyr det at alle taklinger der man først treffer ballen og så spilleren etterpå er frispark. Gleder meg til mange "bildebevis" fra Nordlys og Fotballmagasinet utover.
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              Stillbilder er helt uegnet til å vurdere kontaktsituasjoner. For vurdering av offside og om ballen er over streken, kan stillbilder aleine fortelle det meste, men i svært mange situasjoner er man nødt til å ha levende bilder for å avgjøre hva som er riktig.
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av jhans
                LSK var i offside ved scoring, ferdig med det.
                TIL putta to mål helt uten feildømming.
                LSK putta et straffespark.
                TIL vant. Hva er det å snakke om, dommeravgjørelser eller ei ?

                Nordlie har hatt denne selvgodheten to ganger før, en gang når han trente Sandefjord og TIL gruste Ålesund selv om han mente det aldri i livet ville gå. Den andre gangen var når TIL slo start med han som trener. Nordlie går alltid på en smell når han undervurderer samelaget i nord. Det er en svært farlig selvgodhet.

                jhans- TIL-supporter.
                Du er vel den eneste som har sett denne kampen som finner på å snakke om offside. Alle andre snakker om en "dytt" som ikke fantes. Occean vant en hodeduell med lille Hafstad, som kjører kroppen sin opp i Occean når han ser han ikke har sjans. Spenst er fortsatt tillatt i fotball. Dette skjønner også TIL-spillerne. Legg merke til at ingen av de protesterer. Først ETTER at Brann-tilhengeren i sort annulerer det regulære målet, er det et par mann som begynner å akkedere, for syns skyld.

                TIL-spillerne vet at dommeren har foræret de et poeng de ikke fortjente etter en elendig andre omgang der de ble rævkjørt av et bedre bortelag.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • koppen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 456

                  det fikk jeg høre etter at jeg kom hjem fra tromsø: at det ble feilblåst mot occean, men det kunne også blitt blåst for offside.. det mente de visst på tv2 sporten! jeg har ikke selv sett situasjonen!
                  "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    Opprinnelig skrevet av koppen
                    det fikk jeg høre etter at jeg kom hjem fra tromsø: at det ble feilblåst mot occean, men det kunne også blitt blåst for offside.. det mente de visst på tv2 sporten! jeg har ikke selv sett situasjonen!
                    Det ble bevist av TV2 Sporten selv at hverken Brenne eller Occean var i offside. Det ble også konkludert med at det var en feildømt annulering.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5096

                      Opprinnelig skrevet av koppen
                      det fikk jeg høre etter at jeg kom hjem fra tromsø: at det ble feilblåst mot occean, men det kunne også blitt blåst for offside.. det mente de visst på tv2 sporten! jeg har ikke selv sett situasjonen!
                      Nå syns jeg personlig at vi kan bli ferdig med denne kampen og se fremover, men i Occean/Brenne-situasjonen var det aldri offside.

                      Det slo de også klart fast i "analysen" på TV2.

                      Mulig at Arild er i offside før straffesituasjonen, har ikke studert nøye.

                      Men som sagt, la oss bli ferdige med denne kampen nå. Dømt er dømt, blåst er blåst, spist er spist. Vi tapte, get over it, se fremover mot Stabæk-kampen.

                      Kommentar

                      Working...