Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kvalen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 327

    #41
    Han sier i et av klippene «på innsiden» at han ikke har hatt det tungt i helgen. Tenker ikke bakover, kun fremover. Det sier meg at han ikke brenner for drakta i hvert fall. Ingen følelser for laget. For da hadde han slitt i helgen.
    "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
    - Ivar Hoff

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kvalen
      Han sier i et av klippene «på innsiden» at han ikke har hatt det tungt i helgen. Tenker ikke bakover, kun fremover. Det sier meg at han ikke brenner for drakta i hvert fall. Ingen følelser for laget. For da hadde han slitt i helgen.
      Toppidrettsutøvere som graver seg ned for det som har skjedd holder sjelden lenge i toppen. De beste tar med seg feilene de gjør og ser frem mot neste utfordring. Hadde spisser som bommer på en sjanse klart å legge den forrige sjansen bak seg, og ikke tatt med seg den bommen inn i den neste, så hadde også sjansen for å score neste gang økt.

      Helt riktig svart fra Matthew i mine øyne, så får vi håpe det også fungerer sånn han sier. Da ser vi nok en Matthew som også i dag vil dominere, slik han gjorde i helgen.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kvalen
        Han sier i et av klippene «på innsiden» at han ikke har hatt det tungt i helgen. Tenker ikke bakover, kun fremover. Det sier meg at han ikke brenner for drakta i hvert fall. Ingen følelser for laget. For da hadde han slitt i helgen.
        Ja, det hadde nok vært bedre for alle om lagets beste spiller gikk og gnaget på dette ut LSK-karrieren.

        Kommentar

        • Kvalen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 327

          #44
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari

          Ja, det hadde nok vært bedre for alle om lagets beste spiller gikk og gnaget på dette ut LSK-karrieren.
          Sier ikke det. Hvor har jeg skrevet det? Herseteknikk funker dårlig..

          Men mener at det er lov å la det synke inn litt før man går videre. I kampens hete skal han legge det bak seg med en gang. Så skal det sitte i noen dager, før man legger det bak seg igjen. Når responsen er at han overhodet ikke har kjent på det i det hele tatt, at fortid er fortid og at han alltid bare ser fremover; hvilken læring tar han av dette da a?

          Jeg hadde forventet noe sånn som: «Jeg har kjent mye på det i helgen og er svært misfornøyd med valget jeg gjorde. Nå når jeg har evaluert situasjonen og tatt lærdom av det. Nå må jeg prøve å la fortid være fortid og bruke energien på fremtiden»
          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
          - Ivar Hoff

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #45
            Du vet utmerket godt at han allerede har fått spaltplass på å erkjenne at det var en feil av ham. End of story. Det er du altså fortsatt ikke fornøyd med. Og vi burde ha hatt afrikanere her lenge nok til å tolke dem i beste mening når det kommer til bruken av engelsk og oversettelsene i media.

            Kommentar

            • Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1454

              #46
              Han viser i dag sin berettigelse som LSK spilller :-)

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729

                #47
                Sa nei til RBK.

                Rosenborg har vært ute etter å sikre seg Ifeanyi Mathew fra Lillestrøm i sommer, men spilleren selv har takket nei.

                Kommentar

                • Kjøttkaka
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2012
                  • 284

                  #48
                  Mathew bekrefter at han blir hos oss resten av sesongen. Deilig at det i hvert fall for noen fugler er uaktuelt å dra til andre klubber i Norge.

                  Dette er også musikk i mine ører:

                  – Hvor nær var du å signere for dem?

                  – Jeg var egentlig ikke så veldig nær. Jeg sa tidlig at jeg ikke ønsket å spille for noen annen klubb i Norge enn Lillestrøm. Når jeg først forlater klubben skal det være fordi jeg reiser ut, sier Mathew, og understreker at han ikke angrer på den avgjørelsen.

                  – Rakk du å få noe kontraktsforslag før du takket nei?

                  – Nei, det ble aldri lagt frem noe kontraktsforslag til meg, for jeg sa nei med en gang

                  Lillestrøms Ifeanyi Mathew (21) bekrefter at han kunne gått til Rosenborg i sommer, og forklarer hvorfor han takket nei.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9329

                    #49
                    Blir bare dårligere og dårligere med OBOS-gjengen vår rundt seg.

                    Havner nok i Rosenborg når vi rykker ned. For 50% av RBKs opprinnelige tenkte overgangssum.

                    ​​​​​​​Sjølsakt!
                    ​​​

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3309

                      #50
                      Skuddtrening, skuddtrening, skuddtrening.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6074

                        #51
                        Mener han hadde gode skudd den første tiden i klubben.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Mener han hadde gode skudd den første tiden i klubben.
                          Pr i dag er det total krise, faktisk så ille at jeg lurer på om han ikke burde få en mer defensiv rolle slik at vår danske murbrekker kunne få prøve seg mer fremover. Pedersen bommer han også, men hans skudd holder seg i det minste inne på stadion...

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4207

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Mener han hadde gode skudd den første tiden i klubben.
                            Hadde vel en to-tre kamper i april/mai hvor han var direkte dødelig på langskudd? Ikke vet jeg hva som skjedde. Hvilepuls hver gang han legger an til skudd

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1199

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av G-Man

                              Pr i dag er det total krise, faktisk så ille at jeg lurer på om han ikke burde få en mer defensiv rolle slik at vår danske murbrekker kunne få prøve seg mer fremover. Pedersen bommer han også, men hans skudd holder seg i det minste inne på stadion...
                              DAP har vel 5 mål på toppserienivå på 200 kamper og ingen mål de siste 90 ca. så det lukter ikke mål av vår sentrale midtbane om dagen...

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7004

                                #55
                                Syns Mathew har hatt en nedadgående kurve helt siden Bonke dro. Dansken er en mye bedre spiller enn Bonke, men ikke en ren ryddegutt slik han var. Per i dag er også dansken en klart bedre spiller enn Mathew. Hvis han går i vinter og vi henter kvalitet på samme hylle som dansken for pengene, kommer vi styrket ut av det. Virker som om han trenger et miljøskifte og en ny start.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  Vi trenger ikke bruke penger på bedre sentrale midtbanespillere i 2019 som likevel må se håpløse langpasninger over hodet dems fra type Kind Mikalsen. Hovedproblemet i vårt eget grunnspill befinner seg i i forsvarsfireren. 442 krever vanvittig mye av de to på midten i utgangspunktet, og enda mer i LSK fordi de fire bak der (fem med keeper) er så vanvittig begrensa i oppspillsfasen. De må nærmest være komplette. Det er tross alt en grunn til at halvannet år eldre Krogstad må dyttes ut på kanten. Ikke bare forventer folk at Matthew skal rydde opp i erfarne forsvarsspilleres dårlige klareringer i og rundt egen sekstenmeter, det er også for ille at 21-åringen ikke limer skuddene i andre ende i krysset. Vår 442 fremstår som en orgie av kompromisser, etter min mening deler Matthew og Krogstad samme skjebne, de hadde begge blitt mye større ressurser i laget på å få inn en ekstra spiller sentralt. For Krogstad kunne vært en fantastisk screen foran våre midtstoppere med sin aggresivitet og arbeidskapasitet, som gjorde ting enkelt og som ikke fikk for seg å slå høyrisikopasninger og ta piruetter med ballen sentralt. Nå betaler vi likevel en pris ved at gutten brenner hundreprosentsjanser fra kanten på løpende bånd, men igjen, kompromisser.

                                  Matthew er en suveren ballvinner, men har mangler i markeringsspillet som gjør oss sårbare. Men selv ved å bruke egenskapene hans til å vinne ball høyere i banen med å få inn en ekstra spiller sentralt, så melder et annet problem seg, han vil oppta mye av det samme rommet som Smarason. Og ved å flytte Smarason ut på kant er det fare for at TLO igjen blir for isolert som alenespiss. Matthew har egenskaper som passer best i lag som vil styre kamper, og han er kanskje den som er mest preget av kompromissene Lennartsson må gjøre i den troppen han har overtatt. Prisen betaler LSK i form av å få en spiller som aldri får levert helt på nivået han kan, og i form av en langt svakere overgangssum når han drar.
                                  Last edited by GIFKanari; 08.10.2018, 22:45.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7004

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Krogstad kunne vært en fantastisk screen foran våre midtstoppere med sin aggresivitet og arbeidskapasitet
                                    Jeg er enig i at Krogstad ikke er noen kantspiller, men han spilte mange kamper som defensiv midtbane siden Bonke dro, og han var ikke særlig fantastisk der. Siden han er ung, bør han fortsatt ha muligheter til å ta noen steg videre, men her og nå er han ikke mer enn borderline god nok for Eliteserien.

                                    Flankene og backene er prekære områder som må styrkes kraftig i vinter. Vi har lite eller ingenting på begge sider. Ødemarksbakken har det i seg, Brenden glimter iblant til, men det er også alt. Haakenstad/Melgalvis/hva som helst som settes på høyresiden er jo helt impotent.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1309

                                      #58
                                      Potensialet til Mathew er udiskutabelt, men han har ikke hatt noen god sesong i år. Jeg kan nesten ikke kjenne ham igjen fra det han leverte i den første tida under Arne. Han har fått større defensivt ansvar - ja, men det virker som han helt har mista evnen til å bidra offensivt.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9329

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Ikke bare forventer folk at Matthew skal rydde opp i erfarne forsvarsspilleres dårlige klareringer i og rundt egen sekstenmeter, det er også for ille at 21-åringen ikke limer skuddene i andre ende i krysset.
                                        Ingen som forventer at Matthew skal lime skudda i krysset! Han skyter så forferdelig dårlig at det får'n faen ikke til!

                                        "Men han er bare 21 år"

                                        21 år er en faens mannsalder å lære seg å skyte på.

                                        ​​​​​​Ellers ganske enig med deg i resten.

                                        TLO på topp, Matthew bak, Smarason i fri rolle på "kant", DAP på midten sammen med hvem som helst og vi har en løsning

                                        Kommentar

                                        • Funchaloe
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2011
                                          • 511

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av knut

                                          Ingen som forventer at Matthew skal lime skudda i krysset! Han skyter så forferdelig dårlig at det får'n faen ikke til!

                                          "Men han er bare 21 år"

                                          21 år er en faens mannsalder å lære seg å skyte på.

                                          ​​​​​​Ellers ganske enig med deg i resten.

                                          TLO på topp, Matthew bak, Smarason i fri rolle på "kant", DAP på midten sammen med hvem som helst og vi har en løsning
                                          Jepp. Og no offense folkens, men tror dere at Matthew bare er 21 er dere naive. Minimum 25.
                                          Custodes
                                          Contra o futebol moderno!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎