Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dumbo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2004
    • 462

    #61
    Opprinnelig skrevet av knut


    21 år er en faens mannsalder å lære seg å skyte på.

    Ja, det er flust med spillere på laget vårt som stadig fyrer av prosjektiler - uavhengig av alder.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4264

      #62
      Gjør meg på en måte ikke så veldig mye at Mathew har vært litt ute av form den siste tiden. Gjør sannsynligheten større for at vi kan mønstre DAP og Mathew sentralt også i april. Mer penger å hente i sommervinduet når alle andre ligaer enn vår gjør seg klare for ny sesong.

      Så lenge vi holder plassen, gir jeg beng. 7 av 9 poeng tre siste med en ikke strålende Mathew er absolutt bra nok.
      Last edited by Kanarivogel89; 09.10.2018, 14:10.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Opprinnelig skrevet av trigz

        Jeg er enig i at Krogstad ikke er noen kantspiller, men han spilte mange kamper som defensiv midtbane siden Bonke dro, og han var ikke særlig fantastisk der. Siden han er ung, bør han fortsatt ha muligheter til å ta noen steg videre, men her og nå er han ikke mer enn borderline god nok for Eliteserien.

        Flankene og backene er prekære områder som må styrkes kraftig i vinter. Vi har lite eller ingenting på begge sider. Ødemarksbakken har det i seg, Brenden glimter iblant til, men det er også alt. Haakenstad/Melgalvis/hva som helst som settes på høyresiden er jo helt impotent.
        Som skrevet, jeg mener han ville fungert langt bedre sentralt med to andre, ikke kun en. For selv om det å sette ham på kanten minsker mulighetene for at feil med ball blir skjebnesvangre, så er det de samme svakhetene som gjør at han brenner store sjanser fra kant og ikke helt holder nivået sentralt i 442, mangel på ro og evne til å ta de riktige avgjørelsene. Å dra maks nytte av Krogstads gode egenskaper er etter min mening å gi ham en klar og enkel defensiv rolle. Kind Mikalsen, Haakenstad og Melgalvis bør man sette alle kluter til for å finne nye klubber. Eventuelt låne de ut for å styrke båndet til de lokale toppklubbene man allerede låner til.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Opprinnelig skrevet av knut

          Ingen som forventer at Matthew skal lime skudda i krysset! Han skyter så forferdelig dårlig at det får'n faen ikke til!

          "Men han er bare 21 år"

          21 år er en faens mannsalder å lære seg å skyte på.

          ​​​​​​Ellers ganske enig med deg i resten.

          TLO på topp, Matthew bak, Smarason i fri rolle på "kant", DAP på midten sammen med hvem som helst og vi har en løsning
          Smurte litt tjukt på da og tenkte det ville få deg til å svare

          Kommentar

          • camillakanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2006
            • 211

            #65
            Opprinnelig skrevet av Funchaloe

            Jepp. Og no offense folkens, men tror dere at Matthew bare er 21 er dere naive. Minimum 25.
            Han er 21. Ferdig.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3303

              #66
              Problemet til Matthew i år har vært at han ligger altfor lavt i banen. Han ligger ofte helt nede eller bak midtstopperne, og da blir veien frem veldig lang. I fjor kom han ofte på løp bakfra i samspill med Udoji, og jeg hadde håpet at han skulle kombinere med Smarason i større grad enn de har gjort.

              Ellers så lider laget av at vi har kanter som trekker inn i banen altfor tidlig slik at det er færre pasningsalternativer. I tillegg ligger backene våre altfor lavt slik at når spillet vendes mot dem, så rekker motstander å forskyve før de kommer opp i farlig område.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3134

                #67
                Opprinnelig skrevet av camillakanari

                Han er 21. Ferdig.
                Neida. Han har riktignok vært ute av form, men å erklære han for ferdig er å trekke det altfor langt!

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9359

                  #68
                  Her sitter vi på gull! Markedsverdien stiger hver gang han rører en ball!

                  Er det lov å håpe på 10, 20 snes tusenlapper i overgangssum?

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1498

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Her sitter vi på gull! Markedsverdien stiger hver gang han rører en ball!

                    Er det lov å håpe på 10, 20 snes tusenlapper i overgangssum?
                    Han bør nok spille på et fotballag og ikke være med i en tropp med klovner.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3313

                      #70
                      Ble han svett i går? Den spilleren jeg hadde størst forhåpninger til før sesongen er den som har skuffet aller mest. Vanskelig å se det er noen klubber som er interessert i Mathew slik han spiller om dagen. Virker umotivert og lei.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4264

                        #71
                        Virker å være på vei bort. Sier selv at han både håper og tror lørdagens kamp blir hans siste og at han har "fått forståelse av at noe kommer til å skje i januar".

                        Spør du meg så er han ikke klar for større utfordringer. Kanskje kan han gå til Danmark eller Sverige, men på høyere nivåer enn dette kommer han glatt til å falle gjennom pdd.

                        Håper og tror Ayagwa tar steget i vinter. Da vil savnet neppe bli særlig stort.
                        Last edited by Kanarivogel89; 21.11.2018, 15:40.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3313

                          #72
                          Ble ikke den spilleren jeg håpet og trodde på denne sesongen. Har stagnert. Vil heller ikke bli noe åpenbart savn. Er mer spent på hva det er mulig å presse ut av pris på Mathew. Markedsverdien har neppe gått opp etter denne sesongen.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2277

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Virker å være på vei bort. Sier selv at han både håper og tror lørdagens kamp blir hans siste og at han har "fått forståelse av at noe kommer til å skje i januar".

                            Spør du meg så er han ikke klar for større utfordringer. Kanskje kan han gå til Danmark eller Sverige, men på høyere nivåer enn dette kommer han glatt til å falle gjennom pdd.

                            Håper og tror Ayagwa tar steget i vinter. Da vil savnet neppe bli særlig stort.

                            Linken over er kinesisk, ville ikke klikket på den ukritisk (isåfall bruk tlf)
                            Direkte lenke til RB+: https://www.rb.no/lsk/sport/fotball/.../s/5-43-929434

                            Men er enig med der Vogel, og det kan vel være årsaken til en middels performance iår, men en ensom svale gjør ingen sommer. Kan ikke forvente at han skal dra lasset alene.
                            Det som han sliter med, som også ble kritikken mot Bonke i MFF, er pasningskvaliteten, som er mildest talt varierende. Fra fantastiske crossere til å bomme på en pasning på 5m
                            og livsfarlige balltap. Mulig han vil blomstre med bedre medspillere rundt seg, men er langt fra sikker.
                            Med salg har vi allerede backup med Dan og Smara på midten neste år, hvis vi klarer å beholde dem.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4264

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av kunden


                              Linken over er kinesisk, ville ikke klikket på den ukritisk (isåfall bruk tlf)
                              Jøss... Har rettet opp i dette nå

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9359

                                #75
                                Var ikke anna å forvente fra Matthew nå.

                                Vært en skygge av seg selv i hele år.

                                #headsgone

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4264

                                  #76
                                  Jøje meg, Gauseth er en løk!

                                  Mathew har ikke vært toneavgivende i like stor grad som i tidligere sesonger, men årets flopplag? Mener han virkelig at Mathew er blant de to sentrale midtbanespillerne i hele ligaen som har floppet hardest i år? Mannen som har spilt hvert eneste minutt av obligatorisk fotball denne sesongen i en alder av 21 år? Mannen som i stor grad holdt midtbanen sammen fram til vi fikk på plass DAP?

                                  Aldri vært fan av Gauseth (mest fordi han er en irriterende brøleape med konstant trutmunn), men dette er jo faktisk helt useriøst. Sånn går det når middels OBOS-spillere påroper seg "ekspertstatus".
                                  Last edited by Kanarivogel89; 30.11.2018, 21:23.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #77
                                    Ganske spesielt å bli uttatt på et flopplag og samtidig være linket og si nei til landets beste lag.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9359

                                      #78
                                      Enig med kongen av OBOS.

                                      Folk har lagt Amundsen for hat, men proffen Matthew har skuffa så inderlig mye mer.

                                      Tok faens steg bakover, uavhengig av trener.

                                      Skyter værre enn John O'Shea gjør'n og.



                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2104

                                        #79
                                        Noen som vet noe mere angående Matthew , ny klubb
                                        på gang eller ?

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3161

                                          #80
                                          RB intervjua Simon Mesfin under sendinga de gjorde fra første treninga. Mesfin regner med salg før vinduet stenger ved månedsskiftet. De mest interesserte og interessante klubbene er i Belgia, Nederland, Tyskland. Mesfin sier de mest aktuelle kjøperne trolig må rydde og selge litt i stallen før de kommer med bud, blant annet fordi det vil dreie seg om såpass mye penger. Han venter derfor konkrete bud først om noen dager.

                                          https://www.rb.no/lsk/fotball/elites.../s/5-43-961132

                                          Se også opptaket fra treninga, som inneholder flere intervjuer, blant annet dette med Simon Mesfin.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎