Ifeanyi Mathew

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Sorry, men jeg klarer ikke slippe dette med Matthew på kanten fordi vi har sett slike ting fungere dårlig for mange ganger før, ja til og med nesten bidra til å ødelegge karrierer, slik Kind Mikalsen fikk oppleve som midtstopper under Arne. For ikke å snakke om hva vi har drevet med på backplassene over flere år og trenere. Jeg kan allerede nå se for meg krigstypene mot Matthew for hvor dårlig han er på kant, det som var stammen i laget over to år, mens de ansvarlige igjen slipper unna. Det hadde vært noe helt annet hvis LSK, Mesfin og Lennartsson gikk ut og proklamerte at man har en genial plan med Matthew på kant og at vi kan bare glede oss, men den komplett tafatte opptredenen til Mesfin på Deadline-sendinga i går, der han som sportssjef (en fullstendig meningsløs tittel i LSK) skyver alt sportslig ansvar over på Lennartsson, bør sette en støkk i oss alle. Det var Lennartsson som burde vært på den sendinga, i det minste.

    Jeg håper virkelig jeg tar feil, at Matthew ikke blir helt anonym og løpende imellom der ute, Men som allerede skrevet, vi bør ha sett dette for mange ganger før til å tro på mirakler. Han kan forhåpentligvis selv bidra til å å la oss få slippe dette med en kanonkamp sentralt mot Brann.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3269

      Jeg er villig til å gi Mathew litt tid på kant. Sentralt synes jeg han ble veldig lav. Det var greit at han gikk så lavt for å hente ballen når vi hadde Kippe og Amundsen, men nå har vi stoppere som kan slå pasninger. Han bør derfor komme høyere i banen.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1309

        Enig. Han var helt Makelele i dag, og det trengtes ikke. Altfor mye støttepasninger.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Jeg er villig til å gi Mathew litt tid på kant. Sentralt synes jeg han ble veldig lav. Det var greit at han gikk så lavt for å hente ballen når vi hadde Kippe og Amundsen, men nå har vi stoppere som kan slå pasninger. Han bør derfor komme høyere i banen.
          Hvis du vil gi ham tid på kant blir det jo helt feil å dømme det han gjør på noen minutter sentralt og 1-3 hjemme. Vi har midtstoppere nå som kan slå pasninger ja, men det fungerer bedre borte mot lag som ikke ligger bakpå og stenger rommene. Vi må ha flere nøkler hjemme. Det var fryktelig statisk i dag også da det var kamp og et resultat å hente.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3269

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari

            Hvis du vil gi ham tid på kant blir det jo helt feil å dømme det han gjør på noen minutter sentralt og 1-3 hjemme. Vi har midtstoppere nå som kan slå pasninger ja, men det fungerer bedre borte mot lag som ikke ligger bakpå og stenger rommene. Vi må ha flere nøkler hjemme. Det var fryktelig statisk i dag også da det var kamp og et resultat å hente.
            Poenget jeg forsøkte å få frem var at jeg synes Mathew Burde ligget lenger frem i banen når han gikk inn sentralt. Da ville vi fått flere pasningsalternativer lenger frem i banen, og Brann ville fått en vanskeligere forsvarsjobb.

            Er helt enig i at vi mangler fullstendig spillere som tar initiativ og starter løp som ballfører kan slå på. Dette er ikke unik for denne kampen, men vært en tråd i spillet vårt i flere år. Lenge før Jørgen tok over, men jeg hadde håpet at han skulle ta større tak i det. Andre lag er i konstant bevegelse, mens våre spillere gjør et løp og så stopper de helt opp.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2253

              Mulig dette har bitt skrevet om tidligere, men det strandet på de personlige betingelsene

              8. Ifeanyi Mathew (22)

              Nok en spiller som sa nei til Rosenborg, der Mathews klubb Lillestrøm i august aksepterte en avtale på rundt 5,5 millioner kroner i overgangssum, en avtale som kunne vokse noe med spill og suksess i Trondheim. Men Mathew var ikke fornøyd med den personlige avtalen han ble tilbudt.

              – Vi ble ikke enige om betingelsene med Rosenborg. Så det løste seg ikke, begrunnet Mathew til VG.

              Kilde: https://www.vg.no/sport/fotball/i/1n..._content=row-2

              ref: https://www.vg.no/sport/fotball/i/8m...-det-var-naere

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                Jeg tror vi skal være glade for at han valgte å bli i klubben. En av få som har evne til å holde på ballen og gjøre noe konstruktivt med den. Når verken Pedersen eller Smarason kan bidra, kunne det fort blitt OBOS uten Mathew.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2253

                  Fikk en litt vond retur men har vel vært vår beste i de 2 siste kampene. Skal ikke se bort fra at vi kan få tosiffret antall miller for han, hvis han fortsetter progresjonen. Først og fremst bør pasningsspillet forbedres. Skuddtrening på kveldstid også. Begynte faktisk å humre i det han tok sats og skulle kline til i 1.omgang. Som vanlig fra den kanten fikk parkeringsvaktene mer å gjøre enn motstanders keeper, men man trøster seg med at "det er viktig å avslutte angrepet"

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3269

                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    Fikk en litt vond retur men har vel vært vår beste i de 2 siste kampene. Skal ikke se bort fra at vi kan få tosiffret antall miller for han, hvis han fortsetter progresjonen. Først og fremst bør pasningsspillet forbedres. Skuddtrening på kveldstid også. Begynte faktisk å humre i det han tok sats og skulle kline til i 1.omgang. Som vanlig fra den kanten fikk parkeringsvaktene mer å gjøre enn motstanders keeper, men man trøster seg med at "det er viktig å avslutte angrepet"
                    Problemet er at kontrakten hans går ut til sommeren, så han kan vel signere for ny klubb fra nyttår. Da er det bare om en klubb er desperat nok til å kjøpe han ut før tiden, og det skjer neppe.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Fortsatt lagets klart beste spiller, heldigvis ble han ikke solgt.

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 865

                        Tror han har en feil i hver omgang i dag, og ellers har han full kontroll. Vant mange baller i dag.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3309

                          Blir han? Overgangsvinduet stenger jo i kveld. Eller er det noen som fortsatt er åpne etter i kveld, type Tyrkia, Russland, USA etc?

                          Kommentar

                          • hekk
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2019
                            • 219

                            Her er en oversikt over når det stenger rundt om i verden. https://www.transfermarkt.com/statistik/transferfenster

                            Land som Østerrike, Serbia, Sveits, Russland, Ungaren, Tsjekkia, Polen og USA er åpene i noe dager/uker til.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3269

                              Noen som har hørt noe vedr. Mathew? Kontrakten hans går vel ut 1.7, så han kunne signert som Bosman allerede ved nyttår men har ennå ikke hørt noe.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • OptimistFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 462

                                Åpner for å forlenge

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1055

                                  Hva skjedde med Matthew? Kontrakten er vel ute nå?

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7004

                                    Går ut 31. juli, vel?
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Han har kontrakt til 01.08.20. ifølge Gilbert i "Stallen 2020".
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5089

                                        Mathew blir ut sesongen?

                                        Ifeany Mathew (23) sier han trolig blir på Åråsen hele inneværende sesong, og vil spille laget tilbake til øverste nivå.

                                        Kommentar

                                        • occean-fan!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 630

                                          Virker slik. Er vel situasjonen tatt i betraktning en god løsning. Men selvsagt slår tanken meg om å være litt hardere på kravene og kreve at han signerer for 2 år, eller eventuelt bare la han gå. muligens en dum tanke, men kunne gitt profitt

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎