Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1309

    #41
    Opprinnelig skrevet av Zindrinho
    Finner ikke spillertråden hans, men er det noen som veit hva emil ødegaard driver med? Hørte det skulle roteres på keeperplass da hanble benka først, men nå sitter tidl fugl vegard storsve på benken for grorud, emil har ikke vært i kamptroppen engang de siste 4-5 kampa.
    Han har blitt skada, dessverre..

    Kommentar

    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 434

      #42
      Opprinnelig skrevet av Sailor Man

      Han har blitt skada, dessverre..
      Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6074

        #43
        Opprinnelig skrevet av Zindrinho

        Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.
        Hvorfor skal han være forran Mads i køen? Han er et år eldre, men synes Mads er en bedre keeper, selv om Ødegaard er veldig bra på igangsetting.

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1309

          #44
          Opprinnelig skrevet av Zindrinho

          Åh, det har jeg ikke fått med meg, vet du om det er noe langvarig? På en måte bedre at han ikke spiller pga skade enn at grorud nå skulle mene han ikke er god nok, men for hans egen utvikling bør han tilbake på banen snart, han skal jo være foran mads i køen vår men hvis mads nå får en sesong for oss og emil krongler med skade/benk pga storspill fra reserven i grorud vet jeg ikke helt hva emil gjør videre.
          Veit ikke hvor lenge han er borte, mener det var snakk om en skadet tommel eller noe sånt.

          Ellers er jeg ikke sikker på om han blir vurdert foran Mads i køen - det var jo tross alt Emil som ble lånt ut. Han har spisskompetanse på igangsettinger, men etter min mening synes jeg Mads ser ut som en bedre allround-keeper.

          Kommentar

          • Zindrinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2019
            • 434

            #45
            Jeg tenker at nettopp det at emil ble lånt ut viser at han står foran mads i køen på åråsen, emil fikk et utlån fordi han ble ansett som altfor god for 2.lag/benkesliting, mens mads fortsatt lå litt bak i utviklinga så han kunne spille annenfiolin for Igonen. Nå gikk jo ingenting som antatt på keeperplass i år da, så akkurat hvor de står pdd i trenerteamets øyne vet jeg ikke, men før sesongen starta hvertfall, og spesiellt før fjorårssesongen starta ble nok emil vurdert som en bedre keeper enn mads slik jeg forstår talentutvikling og lån.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3309

              #46
              Baccay og Knudsen er tatt ut i U19-troppen.


              G18-landslagssamlingen er utsatt, mens det er endringer rundt G19-landslagets opplegg.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4207

                #47
                Eskil Edh, midtbanespiller som nylig ble tatt ut i U-18, klinte til med denne perlen mot S08 i G19-kamp:

                Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.


                Netta også tre ganger mot Mjøndalen iflg LSK.no. Virker som et brukbart talent!

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6074

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                  Eskil Edh, midtbanespiller som nylig ble tatt ut i U-18, klinte til med denne perlen mot S08 i G19-kamp:

                  Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.


                  Netta også tre ganger mot Mjøndalen iflg LSK.no. Virker som et brukbart talent!
                  Vet noen når mjøndalen-kampen var? Hva slags kamper er de her?

                  Kommentar

                  • Bobkåre
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Feb 2019
                    • 17

                    #49
                    I følge sikre kilder så er Mads Hedenstad Christiansen med i U21 troppen som skal spille mot Hviterussland på tirsdag i Drammen.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5089

                      #50
                      Baccay og Hedenstad i U21-troppen som skal møte Gibraltar den 13.11.
                      Last edited by McGuffy; 02.11.2020, 11:31.

                      Kommentar

                      • Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 434

                        #51
                        Nok en gang virker det som kampen er blitt avlyst, maks uflaks for Mads nå

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6074

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                          Nok en gang virker det som kampen er blitt avlyst, maks uflaks for Mads nå
                          https://www.eurosport.no/fotball/u21...76/story.shtml
                          Kjipt for MAds. Men mye kjipere for Baccay. Mads får uansett spilletid og trening på et høyt nivå. For Baccay hadde det vært et viktig utstillingsvindu og bra matching.

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3891

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                            Nok en gang virker det som kampen er blitt avlyst, maks uflaks for Mads nå
                            https://www.eurosport.no/fotball/u21...76/story.shtml
                            Men kanskje bra for oss? Har ikke nerver til å gå inn i de siste kampene med en eventuell karantene på Mads!
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • Zindrinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2019
                              • 434

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                              Men kanskje bra for oss? Har ikke nerver til å gå inn i de siste kampene med en eventuell karantene på Mads!
                              Corona reisekarantene tenkte jeg ikke på engang. Enig i at nervene har veldig godt av at Mads står bakerst, får ikke i nærheten av en pulsøkning engang når han blir spilt på som bakerste mann, lenge sida sist, Reitmaier kanskje.

                              Kommentar

                              • Bobkåre
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Feb 2019
                                • 17

                                #55
                                Mads Hedenstad Christiansen med i U21 troppen som skal ha treningssamling i juni. Kampen mot Aserbajdsjan som skulle vært spilt 6.juni er utsatt.

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4207

                                  #56
                                  Seferi tatt ut på G-18 til dobbeltkamp mot Portugal. Virker altså som han har kommet seg etter skaden.

                                  Uranik Seferi (18) er blitt skadefri og er med på G18-landslaget som møter Portugal i dobbeltlandskamp.

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1309

                                    #57
                                    Kairinen tatt ut i Finlands tropp, Mads tatt ut i U21-troppen.

                                    Hvorfor Botheim blir rangert foran TLO, sliter jeg med å forstå.

                                    Kommentar

                                    • ChrisK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2013
                                      • 285

                                      #58
                                      Edh, Baccay, Sandberg og Hrcka Sannes er tatt ut på G19-landslaget.

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5089

                                        #59
                                        Balatoni på G16, Murugesappillai og Skogvold på G17.

                                        Kommentar

                                        • OlaG
                                          Oversetterdrone
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 865

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                          Hvorfor Botheim blir rangert foran TLO, sliter jeg med å forstå.
                                          Er vel for å "være med på samling", vil jeg tro. Liten vits i å spille TLO inn på landslaget nå, i en posisjon som med all sannsynlighet skal okkuperes av Håland til langt etter at karrieren til TLO er over.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎