Chigozie Udoji (var: Spillertråd Chigozie Udoji)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

    #21
    Merkelig at Udoji ikke har fått spille i det siste. Er det salg på gang i dette overgangsvinduet for å få noen kroner for ham?

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1462

      #22
      Opprinnelig skrevet av TomLundby
      Merkelig at Udoji ikke har fått spille i det siste. Er det salg på gang i dette overgangsvinduet for å få noen kroner for ham?
      - Kan jeg aldri tenke meg. Men det virker som om han ikke holder i 90 min. Så kanskje er det det i kombinasjon med flere aktuelle spisser på laget?

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3310

        #23
        Han slet vel litt med skader før sommeren?
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1205

          #24
          Opprinnelig skrevet av TomLundby
          Merkelig at Udoji ikke har fått spille i det siste. Er det salg på gang i dette overgangsvinduet for å få noen kroner for ham?
          RB har han i startoppstillinga i morgen sammen med Marco. Erling på kanten

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1462

            #25
            Udoji - du er en viktig spiller når du er i form. Smart, fantstisk til å vende spillet, ta i mot feilvendt og dine stikkere sier Arne er ingen i LSK som gjør bedre.
            Melgalvis fortalte i dag om ditt tilslag på headinger.. som trollg gjør deg til lagets beste hodespiller.. (sammen med Kippe. da kanskje..)
            - Hva skal til for at du blir med videre? Hadde ønsket signaler som gikk i retning av forlengelse..!

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #26
              Opprinnelig skrevet av Tvilling
              - Hva skal til for at du blir med videre? Hadde ønsket signaler som gikk i retning av forlengelse..!
              Man kan begynne med at treneren må skjønne at laget hans presterer bedre med Udo på banen, enn på benken.

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1205

                #27
                Opprinnelig skrevet av vermu

                Man kan begynne med at treneren må skjønne at laget hans presterer bedre med Udo på banen, enn på benken.
                Med Udo har vi en "lat" spiss som er god med ballen. Med en Marco får vi en kraftspiss som gir alt og som bryte opp et forsvar. Heller Marco enn Udo neste år.
                Var fornøyd med Udo i går altså, men det blir for ujevnt.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9362

                  #28
                  Udoji er en målpoenggarantist vi trenger med videre, som vermu nevner: i spill!

                  ​​​​

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av fredpet76

                    Med Udo har vi en "lat" spiss som er god med ballen. Med en Marco får vi en kraftspiss som gir alt og som bryte opp et forsvar. Heller Marco enn Udo neste år.
                    Var fornøyd med Udo i går altså, men det blir for ujevnt.
                    Ujevnt, eller en trener som av ukjente årsaker valgte å bryte med noe som fungerte og som gikk ut over lagets prestasjoner. Skal man ha et spisspar på topp og makker til Erling så når ikke Tagbajumi Udo opp til anklene engang. Kan egentlig ikke forstå at det i det hele tatt er en diskusjon, klubben må tenke på hva som får mest ut av hver spiller.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1462

                      #30
                      Det har vel ligget i kortene i noen mnd at Udoji ikke forlenger. Det ville dog vært positivt for klubben om han ble med, tenker jeg. Men jeg vet ikke hvor fotballskoen trykker.. om det er økonomi eller andre uløselige detaljer.

                      Kommentar

                      • cetor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2011
                        • 253

                        #31
                        Når Udoji er "på" har han kvaliteter ingen andre spillere i ES besitter. Håper, men tviler på at han er med videre.

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #32
                          Håper Udo blir med neste sesong. Ønsker mye heller han med videre enn Marco.
                          Fungerer godt med Knudtzon, skaper mye, og vi har ett mye høyere seierssnitt med han og EK sammen enn EK og MT.
                          Marco er en kraftspiss som vi kunne trengt, men scorer så og si aldri. Treffer aldri på sjangsene og er alt for ego. Udo evner ihvertfall å spille opp folk i større grad slik jeg ser det.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2280

                            #33
                            Marco er slik jeg husker det lille jeg så han fra Godset-tiden. Hadde håpet et miljøskifte skulle være en utløsende faktor, men det ser dessverre ikke slik ut.
                            Om Udo er med til neste år tror jeg er mer opp til LSK. Udo med sin alder er neppe attraktiv utenfor Norge lenger.
                            For å være helt ærlig vil jeg heller ha inn en skikkelig getter. Udo har 2(?) kasser i serien, og selvom han i ny og ne glimrer til med noen finesser tror jeg
                            neppe han er framtida i LSK uansett hvor sympatisk han måtte være. Så for min del er hverken Marco eller Udo med neste år.

                            Kommentar

                            • Gjest

                              #34
                              Jeg tror ikke Udo er noen billig mann akkurat, og at han tok et år i LSK for å vise seg fram - for deretter å gå til en klubb som er villig til å putte vesentlig mer i lønningsposen hans. Jeg skulle gjerne sett han i LSK videre til en fornuftig pris, men blir overrasket om han ikke vil få muligheten til å gå til en klubb som kan tilby han en bedre kontrakt - og dermed vil gå tapt.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3310

                                #35
                                Han er suveren som møtende spiss, noe alle alternativene våre ikke er. Med Udoji på banen får vi med midtbanen i angrep og får en tyngde de andre ikke klarer å skape. Håper virkelig at han blir med videre, og er villig til å vente frem til påske om nødvendig.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3310

                                  #36
                                  Noen som vet hva situasjonen hans er? Har han signert med noen andre ennå? Skulle veldig gjerne sett han med oss til neste år. Han er uvurderlig som oppspillspunkt og møtende spiss, og vi er to vidt forskjellige lag med og uten han. Udoji og Gary Martin kunne skapt mye bry for våre motstandere neste sesong. Hans evne til å holde på ballen gir midtbanen vår tid til å komme etter, og resultatet er at spesielt Matthew blir veldig mye bedre når de kan kombinere.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3316

                                    #37
                                    Vår klart beste spiss. Slepen teknikk, kommer til målsjanser og en potensielt kultspiller. Håper virkelig han blir med neste sesong også. Ser for meg Udo - Martin på topp neste år. Der har du potensiale.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2854

                                      #38
                                      Herlig å se Udo lede an i feiringa med bøtta. Fabelaktig kamp, også! Kanskje han blei så inspirert og happy over tittelen, at han tar minst ett år til. Nå som det blir EC og greier neste år...

                                      Kommentar

                                      • Nosferatu
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 663

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Herlig å se Udo lede an i feiringa med bøtta. Fabelaktig kamp, også! Kanskje han blei så inspirert og happy over tittelen, at han tar minst ett år til. Nå som det blir EC og greier neste år...
                                        Altså, jeg liker ham så godt. Smartere spiller kan jeg ikke huske å ha sett i LSK på aldri så lenge, og nærteknikken hans kommer jeg til å savne dypt det øyeblikket den forsvinner. Dessuten - minen hans når han blir byttet ut i dag og Thomassen ypper seg, som da han ble det mot Molde i semifinalen, blir toppen av kransekaka. Ikke kronen på verket. Det var det stylingen hans som var i dag.

                                        Faen, som jeg har sans for ham. Jeg håper virkelig han blir.
                                        Your importance in this world is incalculable.

                                        Now get some sleep.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2104

                                          #40
                                          Han har absolutt vært det beste alternativ som makker til Erling denne sesongen.

                                          Men LSK burde sikte litt høyre for neste sesong , og da bør vi iallefall ha 2 angrep spillere som er bedre enn udo...
                                          Så ikke veldig lei meg om han er ferdig i LSK , men likevel greit nok om han blir med videre ?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎