Morten Stokstad - ny kommunikasjon- og samfunnsansvarlig for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3313

    Morten Stokstad - ny kommunikasjon- og samfunnsansvarlig for LSK

    LSK ansetter Morten Stokstad som ny kommunikasjon- og samfunnsansvarlig for LSK.

    LSK har lagt ut mer på sine hjemmesider hva det innebærer, bl.a. skal Morten i hovedsak arbeide med å forsterke klubbens profil og omdømme gjennom å skape økt engasjement og oppmerksomhet rundt klubben.

    En spennende og lovende signering i mine øyne!

    VG-journalist Morten Stokstad blir fra 1. november kommunikasjon- og samfunnsansvarlig i LSK. Dette er en helt nyopprettet stilling i LSK, hvor målet er økte inntekter gjennom nye inntektskilder, økt engasjement, mer oppmerksomhet - og forsterke klubbens profil/omdømme både lokalt og nasjonalt i henhold til klubbens nye strategiplan.
  • Funchaloe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2011
    • 511

    #2
    Dette synes jeg er en svært god signering. Morten Stokstad er et kjent navn over helt Norge som sportsjournalist gjennom TV og aviser, og han er nok ikke redd for å kaste brannfakler som kan gi fugla PR. Bred erfaring i mediebransjen. Han er lokal, og selvfølgelig LSK supporter. Dette tror jeg blir veldig bra. Det er svært gledelig å registrere at fugla har råd til å ansette igjen. Det går fremover med Sportsklubben.
    Custodes
    Contra o futebol moderno!

    Kommentar

    • Superstefan
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 2180

      #3
      Han burde beholdt en 10-20% stilling i VG som han brukte til og pushe Pro-LSK artikler i avisa spøk til side. Veldig positiv til denne ansettelsen. En av mine intervju "høydepunkter" på TV var når Stokkestad kjørte Drillo og andre etter 0-2 tapet mot Sveits i 2013.
      Fotograf Kreativ Kanaris

      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        MODERATORMELDING

        Beklageligvis hender det at mod er på reise og ikke overvåker forumet 24/7.
        En rekke innlegg er fjernet nå og jeg anbefaler at samtlige debattanter leser regelverket nøye før nye innlegg her.
        Hvis noen har udokumenterte anklager mot ansatte i LSK så tas det med LSK og ikke på forumet.

        Stray Cat
        moderator
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3303

          #5
          Når er/var tiltredelsesdato? Har sett lite ennå, så er nysgjerrig på om han har begynt i stillingen eller er fortsatt i oppsigelsestiden.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3134

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            [B]MODERATORMELDING
            Hvis noen har udokumenterte anklager mot ansatte i LSK så tas det med LSK og ikke på forumet.
            Jeg respekterer forumreglene, men er uenig i konklusjonen. Jeg mener det er veldig relevant fra andre på forumet mener om denne saken.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3313

              #7
              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Når er/var tiltredelsesdato? Har sett lite ennå, så er nysgjerrig på om han har begynt i stillingen eller er fortsatt i oppsigelsestiden.
              Tror han startet 1.november.

              Kommentar

              • CFC1976
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2015
                • 341

                #8
                Er ikke vg/lsk på innsiden et prosjekt Stokstad er hjernen bak?

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎