Kamptråd Odd-LSK mandag 23.10 kl 19.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4207

    #81
    Men herregud da Matthew!

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2082

      #82
      Poooool...,

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3309

        #83
        Hva faen er greia med disse snøballene til Amundsen!? Så jævla bortakasta, gang etter gang!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Men herregud da Matthew!
          Pasningsfeilene hans blir tydelige til tider ja, men ingen kommenterer de pasningene som sitter og lagkamerater roter bort. Som når Haakenstad tripper på ballen etter en god spillvending istedenfor å forsere og slå inn foran mål. Skal Matthew og Charles være ressurser som våre kanskje aller beste spilelre så må de få lov til å gjøre det de kan i kamp etter kamp. Med en dyp 442, der vi selv hjemme mot lag som Sogndal aldri spiller oss ut bakfra, er det helt sjanseløst. Og det er misbruk av gode spillere.

          Kommentar

          • runarM
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 565

            #85
            Mest skuffende at vi er så uendelig ræva på å slå frispark og innlegg? Øve litt på det kanskje?
            runarM

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              #86
              7 spisser har vi brukt i år og alle er like ubrukelige. Regner med at Udo var skada ellers er det så sjuuukt at han ikke kommer inn.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4207

                #87
                Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                Pasningsnfeilene hans blir tydelige til tider ja, men ingen kommenterer de pasningene som sitter og lagkamerater roter bort. Som når Haakenstad tripper på ballen istedenfor å forsere og slå inn foran mål. Skal Matthew og Charles være ressurser som våre kanskje aller beste spilelre så må de få lov til å gjøre det de kan i kamp etter kamp. Med en dyp 442, der vi selv hjemme mot lag som Sogndal aldri spiller oss ut bakfra, er det helt sjanseløst. Og det er misbruk av gode spillere.

                Altså... Selvfølgelig gjør han mye bra og, men det er ikke mange ballfordelere i Eliteserien som spiller på seg så mange brudd/slår ballen så ofte utover sidelinja helt upressa. Vi vet jo hvor god han kan være, så da forventes det litt mer fra ham. Charles er til tider krise, men han er også veldig ny i gamet.

                Kommentar

                • Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1055

                  #88
                  Avslutninger er også helt på trynet. Taper vi mot Aalesund er det kjørt..

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4207

                    #89
                    Dette var jo faktisk ikke en så alt for ille kamp, men man klarer ikke vinne kamper når man ikke treffer mål. Odd har ikke en dritt å stille opp med, men får pirka inn et pissmål. To ufortjente tap mot Odd i år, som som alltid er like jævla grå og kjedelige. Snakk om kjønnsløs møkkaklubb

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3309

                      #90
                      Så sinnsykt skuffet over Mathew i dag. Helt borte.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3891

                        #91
                        Hvis dette er godt nok til å holde plassen, er det altfor mange lag i eliteserien! Seriøst! Hvor mange ganger ble ballen spilt rett ut over sidelinja? Av begge lag! Hvor mange straffespark må så svake lag ha for å lage mål? Dette LSK-laget hjelper nok Ålesund med en seier igjen. Sånn. Godt å få det ut.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Funchaloe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2011
                          • 511

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av runarM
                          Mest skuffende at vi er så uendelig ræva på å slå frispark og innlegg? Øve litt på det kanskje?
                          Enig, det er fryktelig frustrerende at hver eneste corner ender i klypene til målvakten, eller helt bak mål - bokstavelig talt. Hvorfor Tagbajumi får ta frispark vet vel ikke Arne engang. Til og med straffen ble tatt med en porsjon udyktighet.

                          Jeg vil trekke frem Tagbajumi, Matthew, Charles og Haakenstad som de verste underprestererne i dag. Taktikken fungerer ikke som den skal når midtbanen vår er så slapp. Elendig pasningskvalietet, og man kan jo spørre seg om de fungerer sammen? Individuelt konkurrerer Haakenstad og Tagbajumi om dagens dårligste. Jeg synes Tagbajumi vant. At Udo aktivt nedprioriteres er hårreisende. Jeg tror det er safe å konkludere med at han ikke er her neste sesong, dessverre. Tagbajumi bør heller ikke være her neste sesong om han fortsetter slik. Brenden prøver, men får det ikke til. Origi er fuglas beste i dag, selv om jeg slettes ikke føler meg trygg med ham som bakerste mann,

                          Antonijevic spilte en helt ok kamp synes jeg.
                          Custodes
                          Contra o futebol moderno!

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4375

                            #93
                            Faen altså!! Hvorfor spiller vi ikke med det laget som hadde den ganske gode perioden rundt sommeren? Bortsett fra Melgalvis som er ute så er resten tilgjengelige. Mikalsen på back. Rafn på kant. Udoji på topp. Hvorfor i svarte faen spiller ikke Udo? Den eneste offensive spilleren som kan behandle kula. Og hvorfor i helvete må vi få 0-1 i sekken før vi tar oss sammen og begynner å spille ball? Er så forbanna frustrerende!
                            ..................

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89


                              Altså... Selvfølgelig gjør han mye bra og, men det er ikke mange ballfordelere i Eliteserien som spiller på seg så mange brudd/slår ballen så ofte utover sidelinja helt upressa. Vi vet jo hvor god han kan være, så da forventes det litt mer fra ham. Charles er til tider krise, men han er også veldig ny i gamet.
                              Men hva forventer du av Matthew, hvilken spillertype mener du han skal være i dette laget? I en 442 der vi i praksis konsekvent vil være en mann mindre sentralt på midten, derav den like konsekvent dype elleveren vi ser fra start i hver kamp. Paradokset med dette laget er at Arne ble enda mer primitiv når tanksen Bonke ble erstattet med en mer kreativ Charles. Sikkert for å demme opp for Charles mangler i forhold til Bonke, men igjen viser det et mye mer altoverskyggende problem or LSK, å finne de riktige spillertypene. Å vite hva man trenger.

                              Man har mer enn nok med å tilpasse nye kjøp/lån til det man allerede har, Tagbajumi er bare det seneste eksempelet.

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2082

                                #95
                                Vi Kan jo håpe på 0-0 mot Ålesund da ,
                                for score gjør vi garantert ikke.

                                men trur likevel vi kan holde oss , pga av få kamper
                                igjen , og andre lags uduglighet ?

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4207

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                  Men hva forventer du av Matthew, hvilken spillertype mener du han skal være i dette laget? I en 442 der vi i praksis konsekvent vil være en mann mindre sentralt på midten, derav den like konsekvent dype elleveren vi ser fra start i hver kamp. Paradokset med dette laget er at Arne ble enda mer primitiv når tanksen Bonke ble erstattet med en mer kreativ Charles. Sikkert for å demme opp for Charles mangler i forhold til Bonke, men igjen viser det et mye mer altoverskyggende problem or LSK, å finne de riktige spillertypene.

                                  Man har mer enn nok med å tilpasse nye kjøp/lån til det man allerede har, Tagbajumi er bare det seneste eksempelet.
                                  Han er allerede akkurat den spillertypen jeg forventer, en midtbanegeneral og boksåpner. Jeg forventer bare at han ikke spiller på seg brudd av Wehrman-kaliber opptil flere ganger per kamp. skyt meg gjerne, men spill heller støtte enn å slå en hasardiøs gjennombruddspasning når vi har åtte mann i angrep, med mindre du er tilnærmet hundre prosent sikker på at du vil lykkes. That's it. Ellers gjør han mye bra, og vi vet jo hvor god han kan være. Et hvassere lag hadde straffa oss for udyktigheten hans i dag.

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5089

                                    #97
                                    Det er bare tull å si at den sentrale midtbanen svikter pga systemet i dag. Ja, jeg kan være enig at vi tør litt for lite, men at vår lave 4-4-2 skal få skylden for upressede bortinatta-pasninger til lagkamerat som står seks meter unna kjøper jeg ikke. Både Mathew og Charles ser uinspirerte ut, de dropper returløp (spesielt Charles) og spiller på oss brudd i mot på egen halvdel.

                                    De kan så mye bedre, det er det som er skuffende.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Jeg forventer bare at han ikke spiller på seg brudd av Wehrman-kaliber opptil flere ganger per kamp. skyt meg gjerne, men spill heller støtte enn å slå en hasardiøs gjennombruddspasning når vi har åtte mann i angrep, med mindre du er tilnærmet hundre prosent sikker på at du vil lykkes.
                                      Men hvem tror du er på ham for å spille ballen fremover istedenfor å vurdere alternativene? Jeg er helt enig med deg jeg, problemet er at det er antitesen av Arne-fotball.

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        #99
                                        Når Arne før kampen sier han blir overlykkelig med 0-0 men med litt flaks kan vinne 1-0 sier hvor feil dette er

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Mye bra i dag, dessverre har vi ikke kliniske avsluttere ,og innleggskvaliteten er fryktelig. Forsvaret klarer seg stort sett bra. Origi er god. Ble det for kaldt for afrikanerne? Faen blir jo aldri kvitt dette nedrykksspøkelse. Nå må NFF sette opp rett dommer mot Ålesund. Kan bli en stygg kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎