LSK Sesongen 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3922

    Opprinnelig skrevet av WAK
    Mener dette er den beste 11’ern vi kan stille med nå;

    Haakenstad - Amundsen (Sandberg) - Kippe - Rafn

    Charles - Krogstad

    Erling-Mathew-Gary(Simen/Ødemark)
    (Brenden)

    ​​​​​​​Lehne
    Tellefeil?
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 959

      10 utespillere er vel det vi kan spille med Om Igonen eller Maric står blir hipp som happ. Begge er urerfarene og kommer til å slippe inn mål en erfaren god keeper hadde tatt. Ser ikke så mange treninger så vet ikke hvem som viser best form.

      Kommentar

      • banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2018
        • 438

        Får vi inn en forsterkning eller to til nå, så ser jeg plutselig et stort og vakkert lys i enden av tunnelen til videre spill på øverste nivå.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9359

          Opprinnelig skrevet av WAK
          10 utespillere er vel det vi kan spille med Om Igonen eller Maric står blir hipp som happ. Begge er urerfarene og kommer til å slippe inn mål en erfaren god keeper hadde tatt. Ser ikke så mange treninger så vet ikke hvem som viser best form.
          Er du god nok, er du gammal nok.

          Vi har bomma stygt på keeperplass.

          Skulle dessverre vært jobba med å få inn ny keeper for lenge sia.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            Opprinnelig skrevet av knut

            Er du god nok, er du gammal nok.

            Vi har bomma stygt på keeperplass.

            Skulle dessverre vært jobba med å få inn ny keeper for lenge sia.
            Helt enig. Maric er det bare å sende hjem. Kunne akseptert litt tabber for en ung keeper som er eid av klubben. Da er det en investering for fremtiden, enten ved at man utvikler en god keeper som står her i mange år eller ved penger i kassa ved salg. Akkurat nå lar vi en ung keeper prøve og feile uten at vi får en dritt igjen for det. Har vanskelig for å tro at Emil Ødegaard hadde gjort det noe særlig dårligere enn Maric.
            ..................

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3314

              Blir vel neppe noen formasjonsendringer med det første, men hva med dette?

              Charles - Krogstad

              Ødemarksbakken - Mathew - Arnor

              Lehne Olsen

              Ut med rask og ræl som ikke har levert i år i Melgalvis, Knudtzon, SKM.

              Krog og Charles dikterer og gjør grovarbeidet bak trioen offensivt som får friere tøyler. To meget spennende kanter i Ødemark og Arnor. Mathew med en friere rolle. Lehne Olsen bankers på topp.

              Gud så lett det er å være trener bak tastaturet..

              Kommentar

              • Møkkamannen
                Medlem
                Hoffnarr
                • Aug 2014
                • 61

                Krogstad holder ikke mål. Viktig å få inn en midtbanespiller i den rollen før kampen mot Molde.

                Krogstad holder ikke eliteserie nivå

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  Opprinnelig skrevet av Møkkamannen
                  Krogstad holder ikke mål. Viktig å få inn en midtbanespiller i den rollen før kampen mot Molde.

                  Krogstad holder ikke eliteserie nivå
                  Han holder Eliteserienivå. Krogstad har spilt flere gode kamper. Problemet er at han er kronisk ustabil. Han kan være blant lagets beste i en kamp, for deretter å være ræva i to kamper. Dessverre har han vært slik de to siste årene. Jeg håper han får sterk konkurranse på midtbanen framover, så han kan få sine turer på benken.
                  Last edited by vermu; 31.07.2018, 11:59. Begrunnelse: leif

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9359

                    Svensken må råkkere på laget, med riktig folk på riktig plasser.

                    Da Sundgot fikk kampen sin som hovedtrener, gjorde han ikke stort, så håper faen ikke han anbefaler hvem som skal spille hvor.

                    SKM: venstreback eller benk

                    Gary: benk

                    Amundsen: benk

                    Haakenstad: benk

                    Rafn: over på høyre og fratas dødballansvar, hvis ikke vår sponsor Ola-lompa har en avtale hvor de hoster opp x antall kronasjer pr dødball-lompe fra Rafn

                    Erling: Molde

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4264

                      Ser ut som vi får inn en ny, svært lovende nigerianer før vinduet stenger. 20 år gamle Raphael Ayagwa skal på det nærmeste være klar for klubben, og er tiltenkt rollen til Mathew den dagen han blir solgt. Skal ifølge RB trene med LSK i morgen og deretter gjennomgå medisinsk test. Vi ønsker å sikre oss Raphael nå, siden interessen ute i Europa skal være såpass stor. Spennende.

                      Med denne overgangen er det rimelig å anta at vi er ferdig for vinduet. Har lyst til å gi ros til ledelsen for hva dem har fått til. Charles og Moses på lån til OBOS er helt perfekt. Inn har det kommet spillere som går rett inn i førsteellever, samt en ny, talentfull nigerianer. Jeg var usikker på om vi hadde ressurser til å hente noe som helst da vinduet åpnet, så dette overgår alle forventninger. Det blir spennende å se hvordan laget komponeres utover høsten

                      Inn:
                      Arnor Smarason
                      Daniel A. Pedersen
                      (Raphael Ayagwa)

                      Ut:
                      Charles Ezeh (lån)
                      Moses Ebiye (lån)

                      Kjør da, Fugla

                      Kommentar

                      • banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2018
                        • 438

                        Får vi på plass venstre ving nå, så ser laget veldig bra ut.

                        Ser for øvrig for meg at Matthew går for pluss/minus 15 mill.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4264

                          Opprinnelig skrevet av banan
                          Får vi på plass venstre ving nå, så ser laget veldig bra ut.

                          Ser for øvrig for meg at Matthew går for pluss/minus 15 mill.
                          Hvis Anders Trondsen etter sigende er verdt 30+ millioner etter det han har levert i RBK-trøya, er Mathew i alle fall verdt 15-20. Men vi sitter sikkert igjen med 3-4 millioner, akkurat som tilfellet var med Fofana...

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                            Hvis Anders Trondsen etter sigende er verdt 30+ millioner etter det han har levert i RBK-trøya, er Mathew i alle fall verdt 15-20. Men vi sitter sikkert igjen med 3-4 millioner, akkurat som tilfellet var med Fofana...
                            Kommer an på hvor lenge han har igjen av kontrakten når han selges. Fofana var vel på utgående kontrakt hvis jeg ikke husker feil. Da blir jo verdien mindre. Vi fikk en ganske ålreit sum for Bonke, og selges Mathew nå vil nok summen bli ennå høyere. Blir jo en vurdering klubben må ta dette i forhold til kontraktslengde. Skal vi selge han nå for en høy sum, eller skal vi ha han her litt lenger og trolig forvente en litt mindre sum senere? Får vi rundt 15 mill nå så er det bare å selge etter min mening. Selvom jeg grøsser av tanken på hvor god han hadde blitt i f.eks RBK. Selg ut av landet helst.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4264

                              Opprinnelig skrevet av _Jonern

                              Kommer an på hvor lenge han har igjen av kontrakten når han selges. Fofana var vel på utgående kontrakt hvis jeg ikke husker feil. Da blir jo verdien mindre. Vi fikk en ganske ålreit sum for Bonke, og selges Mathew nå vil nok summen bli ennå høyere. Blir jo en vurdering klubben må ta dette i forhold til kontraktslengde. Skal vi selge han nå for en høy sum, eller skal vi ha han her litt lenger og trolig forvente en litt mindre sum senere? Får vi rundt 15 mill nå så er det bare å selge etter min mening. Selvom jeg grøsser av tanken på hvor god han hadde blitt i f.eks RBK. Selg ut av landet helst.
                              Jepp, er fullstendig klar over dette. Årene som LSK-supporter har bare gjort meg til bitter pessimist Jeg mener vi bare må krysse fingrene for at han blir ut sesongen. Selg ham for all del til vinteren, selv om dette vinduet gjerne er mindre hett ute på kontinentet + balløya. Venter vi til neste sommer, vil prisen derimot falle kraftig (kontrakt til august 2020). Vanskelig situasjon, men jeg sier meg enig i at 15 mill = salg allerede nå.

                              For øvrig er det verdt å nevne at Mathew selv sier norske klubber (selvfølgelig har MFK og RBK vært inne i bildet) er uaktuelle, ref. gårsdagens artikkel i VG

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4264

                                Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så tar det her: Både Charles og Moses spiller fra start for Strømmen mot Sogndal nå klokka sju. Kampen vises direkte på Eurosport Norge

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  Med den nye nigerianske mannen på plass i dag så hadde det vært meget spennende å sett dette laget i en 4-3-3. Gidder ikke sette opp keeper og forsvar men foran der ser dette ganske sterkt ut;

                                  Ayagwa - Pedersen - Mathew

                                  Ødemarksbakken/Brenden - Lehne - Smarason
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4264

                                    I nyhetstråden står å lese at Mads Hedenstad Christiansen har signert proffkontrakt. Knall! Men stusset litt over dette sitatet:

                                    "Drømmescenarioet er selvfølgelig at Emil Gundelach Ødegaard fra Skjetten og Mads Hedenstad Christiansen fra Fetsund er keerperduoen i LSK om noen år, sier sportssjefen."

                                    Snakk om tillitserklæring til vår unge estiske burvokter da

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1462

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      I nyhetstråden står å lese at Mads Hedenstad Christiansen har signert proffkontrakt. Knall! Men stusset litt over dette sitatet:

                                      "Drømmescenarioet er selvfølgelig at Emil Gundelach Ødegaard fra Skjetten og Mads Hedenstad Christiansen fra Fetsund er keerperduoen i LSK om noen år, sier sportssjefen."

                                      Snakk om tillitserklæring til vår unge estiske burvokter da
                                      Igonen har vel kontrakt ut 2020, noe som ikke er mer et par år. Selv om han forlenger er det i mine øyne plass til at to unggutter tar stegene.

                                      Kommentar

                                      • Fat P
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jan 2015
                                        • 64

                                        Her synes jeg bare Mesfin er positiv og leverer konkret på at LSK ønsker flere spillere med lokal profil. Gutta må gå gradene, og vet sikkert at det mye gjenstår før man er i 11èrn. Hva som skjer om 1-3 år er "science-fiction". Se bare på hva som har skjedd i LSK de siste par månedene. Dette er tommel opp!

                                        Kommentar

                                        • OptimistFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 462

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          I nyhetstråden står å lese at Mads Hedenstad Christiansen har signert proffkontrakt. Knall! Men stusset litt over dette sitatet:

                                          "Drømmescenarioet er selvfølgelig at Emil Gundelach Ødegaard fra Skjetten og Mads Hedenstad Christiansen fra Fetsund er keerperduoen i LSK om noen år, sier sportssjefen."

                                          Snakk om tillitserklæring til vår unge estiske burvokter da
                                          Igonen er da solgt til premier league

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎