Thomas Lehne Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4264

    Spillertråd Thomas Lehne Olsen

    (Tar en råsjans på å mekke spillertråd allerede nå)

    Så har partene kommet til enighet, og kun medisinsk test gjenstår før hedmarkingen er fugl

    26-åringen kommer til å skrive under på en 4-årskontrakt med Sportsklubben dersom alt går etter planen.

    Spennende signering dette, og nå har vi plutselig svært god dekning på spissplass. Jeg ser gjerne at vi får inn et rivjern på midten som kan frigjøre Matthew i større grad, men per nå vil jeg påstå stallen er godt styrket fra i fjor. Gode tider!

    Velkommen, Thomas!
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1462

    #2
    Velkommen! Og fantastisk at så mange har hjulpet til økonomisk, og 4 år er en klok kontraktslengde

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2104

      #3
      Supert ! Velkommen og takk til alle som har bidratt!

      Enig med trådstarter , at eneste ‘mangel’ nå er en ballvinner sentralt på midten. Men samme hva så er jeg litt optimistisk på LSK sine vegne før neste sesong.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3136

        #4
        Vi har signert en solid all-round spiss som jeg tror vil levere jevnt og trutt. Bra! Velkommen skal du være.

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          #5
          Når er sist gang vi kjøpte en spiller fra et annet eliteserielag? Må vi tilbake til Nordlie ?

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2278

            #6
            Et stort kjøp for fugla. Erling kan rendyrkes som kant og forê Martin og LOLsen med baller.
            Blir kamp om både spiss og kantplassene iår. Moses kan vel også tenkes og brukes på kant.
            Elvis og Rafn må kanskje fort kjempe om backplassen på sin side. Haaken virker å ha klipperkort.

            Last edited by kunden; 14.02.2018, 11:36. Begrunnelse: Grov å/og feil

            Kommentar

            • Mingus
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 192

              #7
              Haaken er nok ganske sikker, men se ikke bort i fra at Ranger kan utfordre tidligere enn vi tror. Han har vært veldig solid i de kampene han har kommet inn i vinter og bidrar mer offensivt med fart, gode innlegg og fandenivoldskhet.

              Blir spennende med Lehne Olsen!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9359

                #8
                Med dette kjøpet; nærmer vi oss noe som ligner på sunn drift?

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2278

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Med dette kjøpet; nærmer vi oss noe som ligner på sunn drift?
                  Antar det var ironisk ment?
                  Klubben har vel stått for ca 1mill, resten fra investorer og God Fugl-aksjonen. I så måte det samme klubben betaler for en afrikaner.
                  Dessuten har han et brukbart salgspotensiale, tenker på Nederland, Belgia, Østerrike, hvor han kan gå for ca 10mill muligens.
                  Skulle vi blande oss inn i topp 6 kan snitt tallet på Åråsen økes til 6-6500 også.
                  Vi må våge å satse litt. Prisen på 1.8 er peanuts i for en spiss (hvis han leverer). Godset betalte vel 5 for Tokstad, og RBK (uten sammeligning)
                  10 for Allegsdewessdadas.

                  Kommentar

                  • Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 632

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    Prisen på 1.8 er peanuts i for en spiss (hvis han leverer).
                    "If you pay peanuts, you get monkeys"...

                    Spøk til side, her får man jo ekstern hjelp, så dette må være et eksempel på sunn drift. Lang kontrakt, og som du sier, så er det jo et visst salgspotensiale.
                    Bra av klubben å få folk over på lange kontrakter, så slipper man å selge i desperasjon uten å ha fått ut spillerens potensiale.

                    Bra også med tanke på at Erling ikke har fornyet ennå. Og om Erling får en mulighet utenfor Norge, så har han virkelig fortjent å gå.
                    Hunter S. Thompson:

                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3314

                      #11
                      Fått tildelt draktnr 10.

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2114

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Fått tildelt draktnr 10.
                        Latterlig
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Fått tildelt draktnr 10.
                          Nei, nei, nei. Lehne Olsen kan helt sikkert bli en kanon spiller, verdig trøye nummer 10, men nå må det bli slutt på att spillere bare kan spasere inn på Åråsen og få tildelt det nummeret.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2524

                            #14
                            Jeg vil se resultater før jeg hyller kjøpet. 1,8 mill er mye penger og lukter 2007 av å svi av såpass mye penger på en spiller. I dagens verdi (markedsprisen har falt internt i Norge) er det jo det samme som Bjørkøy, Brenne, Johnsen osv kom for.

                            Føler i grunn stor usikkerhet knyttet til kjøpet og vil ikke ta noen gleder på forskudd. Ønsker selvsagt at han motbeviser meg.

                            BTW: skal ikke mye til å få nr 10 nå om dagen. Lundemo takla det jo skikkelig bra... Tagbajumi leverte egentlig kun i cupen - serien var katastrofal.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Jeg vil se resultater før jeg hyller kjøpet. 1,8 mill er mye penger og lukter 2007 av å svi av såpass mye penger på en spiller. I dagens verdi (markedsprisen har falt internt i Norge) er det jo det samme som Bjørkøy, Brenne, Johnsen osv kom for.
                              Det at markedspris har falt såpass mye er jo i seg selv et tegn på at vi er et stykke unna 2007, generelt i norsk fotball. Vel har de fleste kuttet en hel del i budsjettet, men Lehne Olsen hadde lett gått for en 3-4 ganger høyere sum. Og han hadde fått uforholdsmessig høy lønn i sin nye klubb, antakeligvis 2-3 ganger mer enn han får i LSK. Og alt hadde vært finansiert eksternt, med lavere eventuell gevinst for LSK ved et salg. Gitt att han får en fornuftig lønn, så synes jeg dette er innafor rent økonomisk.

                              Jeg er mer usikker på hvorvidt dette er rett spillertype å hente. Vi har allerede Erling, Gary og Moses, men mista Udo. Uten at jeg veit alt for mye om Moses egenskaper, så synes jeg TLO ligner spissene vi allerede har sett til rolle, og vi står uten en type som kan ta en feilvendt rolle og bidra med mer kreativitet og tilrettelegging.

                              Akkurat det å bruke såpass mye penger på en spillertype man allerede har et par av i stallen kan jo minne litt om 2007.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4264

                                #16
                                Et lite lysglimt i en bekmørk serieåpning? Beveger seg bra, er sterk og god med ballen, og kunne fort stått med hattrick i dag. Frarøvet scoring av en latterlig svak dommer, selv etter ES-standard

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13241

                                  #17
                                  Rimelig håpløst når særpeskummet kaster seg etter å ha blitt berørt av en som heter Lene...

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 689

                                    #18
                                    Hvordan er tilstanden hans etter kampen? Ble vel tatt av med en skade.

                                    Kommentar

                                    • yeh_boiii
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Feb 2018
                                      • 44

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kristian
                                      Hvordan er tilstanden hans etter kampen? Ble vel tatt av med en skade.
                                      Sto av trening i dag for å sjekke skadeomfang, men neppe noe alvorlig. Samme gjelder Kippe.

                                      I følge Fantasy er det en lyskeskade og er 75% sjanse for at han er klar til kampen mot KBK, så tror ikke det skal være noen grunn til bekymring.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2278

                                        #20
                                        Ser ut som han ikke blir klar. Velger å stå over iflg RB. Abb har utløpt så får bare overskrift: Den nye LSK-spissen: Står heller over enn å risikere et lengre avbrekk

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎