Kamptråd Stabæk - LSK, 30.04, kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3925

    #61
    Det sier vel det meste om taperkulturen i denne gruppa når de - TRE GANGER - slår ballen rett ut over sidelinja på dødball fra det 88. minutt når de liksom skulle jage utlikninga. Du tror det ikke selv om du ser det!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

      #62
      Når skal spillerne, trenerene og ledelsen forstå att vi står møkkakjellern med dritt til oppunder armene?? To kamper til uten seier og vi står med bare hodet over dritten.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4273

        #63
        Mest impotente sluttspurten i fotballhistorien?

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          #64
          Kan ikke helt
          se at dette laget skal holde seg...

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1462

            #65
            Mentalt heeelt ute nå..
            Ser ut som vi kommer til å ha en spennende sesong..- i nedrykk-striden..

            Kommentar

            • Kvalen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 327

              #66
              Dette laget rykker dessverre ned i år. Det smerter meg å innse akkurat det. Men her er det faktisk ikke noe positivt å ta tak i.
              "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
              - Ivar Hoff

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2280

                #67
                Selv den mest basiske ferdigheten, å mæle ballen opp og å prøve å treffe på en bredde på 60 meter feiles..
                Vær så snill og slutt med dette jævla VG opplegget.

                Kommentar

                • Fotball24/7
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2008
                  • 263

                  #68
                  Ikke bare er det mangel på basis ferdigheter men de er jo faen meg feige og veike i tillegg. Glem 433, 422 og faens oldemor!! Samme hvilken taktikk du bruker, hvor høyt press du setter, når du ikke klarer å beherske det. Skremmende er det at ikke et trener bytte en gang vil redde dette synkende skipet.
                  Dette er en ball

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1206

                    #69
                    Ny keeper må på plass. Krogstad og Ødemarksbakken holder ikke eliteserienivå. De som nå er glad for at Bjarmann er ute av kontoret rekker opp hånden nå!

                    Kommentar

                    • occean-fan!
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 646

                      #70
                      MÅ vinne neste kamp mot Sandefjord, hvordan ?

                      1. Avslutt kontrakten med VG og kutt ut den dekningen det gir.

                      2. Arranger en treningskamp mot Kløfta 4 for å booste selvtilliten

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2280

                        #71
                        Vi bør klare å redde oss takket være Start, Sandefjord og Stabæk. De tre S'ene går ned med brask og bram. Håper jeg
                        ​​​​​​Reduseres ES fra 16 til færre lag er det exit

                        Kommentar

                        • occean-fan!
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 646

                          #72
                          Kanskje vi skal foreslå en økning til 58 lag i Eliteserien ?

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            #73
                            Når man ser på dette vg-realitydritten så virker det som att det er ingen som forstår alvoret. Dem tøyser og duller med hverandre som en gjeng med talentløse tanter som tror dem er proffe. Jeg er pokker meg like mye proff på min jobb som alle de tullingene på åråsen tillsammen.

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #74
                              Jeg trodde Ranheim-kampen var det verste vi ville se i år, men dette er faktisk det mest grusomme jeg har sett oss på lang, lang tid. Vi henger overhode ikke sammen og blir tidvis utspilt av et juniorlag. Erlandsen har hatt laget så lenge at det ikke er akseptabelt at strukturen i laget er så fraværende som i dag. Det bør begynne å brenne under føttene hans nå, 3 poeng mot Sandefjord er ikke nok men et soleklart ultimatum. Vinner vi ikke neste match må vi ha en ny mann på plass ASAP.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4273

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Ny keeper må på plass. Krogstad og Ødemarksbakken holder ikke eliteserienivå. De som nå er glad for at Bjarmann er ute av kontoret rekker opp hånden nå!
                                Ødemarksbakken har nivået. Det er jeg helt hundre prosent sikker på. Fyren har vel spilt to hele kamper siden han kom? Litt lite grunnlag å dømme på

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #76
                                  Midstopperne våre har ikke greie på pliktene sine Arne, det problemet sliter spesielt Marius med. Og det får skje i kamp etter kamp.

                                  Kommentar

                                  • Langballa
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2014
                                    • 321

                                    #77
                                    Nekter å dømme laget ned enda... Gir dem fram til sommeren... Men skjønner ikke helt at Lehne starter nok en gang... At vi sette på Melga som er ute av form og det at vi faktisk har mange sjanser i bane spillet for så å sette av et helt kvarter til å dytte opp Kippe og måke kule oppover?? Det er jo heeeelt natta.... I mine øyne er laget godt nok til midt på tabellen men føler Arne ødelegger myyyyyeeeeee... En overtrent Lhene som er evig i offside eller lager frispark i stedet for G. M? setter 50kroner på at Lhene starter neste.. Kun pga prislappen

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9362

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Midstopperne våre har ikke greie på pliktene sine Arne, det problemet sliter spesielt Marius med. Og det får skje i kamp etter kamp.
                                      Kippe og Amundsen er håpløse sammen denne sesongen. What gives?

                                      Hjelper heller ikke at eneste i troppen som holder Tippeliganivå på backplass... er Erling Knudtzon.

                                      Kommentar

                                      • TEETRE
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • May 2005
                                        • 31

                                        #79
                                        Laget er i fritt fall! Kippe bør slippe være en del av det. Han er en legende! Sett han inn mot søpla og rævbk!

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          #80
                                          Her var det faktisk litt positivt å ta med seg på tross av at vi i korte perioder gikk fullstendig i oppløsning og det ikke henger helt sammen i 90 minutter.

                                          1. Fantastisk å endelig se at vi kjører kontringer der vi ikke bare spiller på førstebevegelsen, men enten utfordrer eller bruker en mann i mellomrommet først.
                                          2. Vi tør stå høyere med laget, og lykkes godt med det i deler av kampen med med gjenvinning høyt i banen som gir sjanser.
                                          3. Charles og Matthew kommer mer til sin rett enn tidligere i sesongen og er gode når de får involvere seg i det oppbyggende spillet.
                                          4. Ser Igonen får pes fra enkelte her inne, men han gjør i mine øyne en god jobb med å sweepe og avverger et par store sjanser på dette i tillegg til en fin redning nede ved stolpen. Fremdeles uferdig, men mye potensial i han.
                                          5. Erling Knudtzon blomstrer i denne formasjonen og når vi ikke kjører alle kontringer på hans førstebevegelse. Ble satt opp i mange gode posisjoner i dag og er enormt god når han faktisk mottar ballen såpass sent at han har krefter igjen til å gjøre kloke valg. Assisten til Matthew er nydelig.

                                          Det negative i dag:
                                          1. Vi tar fremdeles i overkant mange kontringer, slik at det veldig ofte ender med kontring på kontring. Det er her Stabæk straffer oss mest også. Som Ståle Solbakken sa om den største forandringen for han siden han startet i Ham/Kam til i dag er antall kontringer man tar, da nettopp risikoen for kontring på egen kontring er så stor i dagens fotball.
                                          2. Vi selger oss litt for enkelt i det bakre ledd. Amundsen sist mot Bendtner og Haakenstad i dag. Det blir sånn mellompress som er for enkelt å utnytte for spillere med gode ferdigheter.
                                          3. Det offensive presset vårt er litt uprøvd enda, og vil bli betydelig bedre om vi også klarer å ta ut pasningsalternativene bedre. Om man vil, og klarer å drille inn dette, så tror jeg faktisk dette har et potensial.

                                          Dessverre hjelper dette lite når vi ender med å tape en veldig viktig kamp. Nå er det virkelig ingenting annet enn seier mot SF som gjelder. Skulle vi tape den, så er det kun andre lags elendighet som kan redde oss.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎