Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

    LSK har aldri deltatt særlig i stolleken for trenere. Oversikten over LSK trenere på https://no.wikipedia.org/wiki/Katego...estr%C3%B8m_SK har ikke mange med mye trenererfaring fra andre klubber. Og ingen med en CV i nærheten av det Jörgen har.

    Kommentar

    • 307
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2007
      • 358

      [

      De siste 10 årene har vi hatt en spillestil som er helt avhengig av nøkkelspillere, jeg hadde håpet at vi kunne fått på plass ett system som gjør at vi kan fortsette og ikke klappe sammen hver gang vi selger 1 eller 2 profiler (eller pådrar seg skader). Usikker på om Lennartsson er riktig type i så måte, og var skeptisk da jeg først så navnet men er blitt litt mer positiv til at han kanskje er en bra valg på dette tidspunktet. [/QUOTE]

      Alle lag er avhengige av enkeltspillere. Og det å få på plass et system som gjør at vi kan selge eller bytte ut spillere uten at det går ut over noe er SVÆRT vanskelig i LSK. Da trenger vi kontinuitet. Ingen trenere i nyere til i LSK får den tiden det tar å bygge lag uten at enten spillere, supportere, Journalister eller investorer sutrer over ett eller annet som er feil med trener. Hvem er da riktig trener å ansette?

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av 307
        [

        Da trenger vi kontinuitet. Ingen trenere i nyere til i LSK får den tiden det tar å bygge lag uten at enten spillere, supportere, Journalister eller investorer sutrer over ett eller annet som er feil med trener. Hvem er da riktig trener å ansette?
        Man må slutte å tro kontinuitet har med treneren å gjøre. Kontinuiteten skapes på alle andre plasser enn hos den ansatte som i snitt er kortest i en fotballklubb. Kontinuitet skapes i klubben, slik at trenere kan komme og gå som normalt uten at klubben klapper sammen av den grunn.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          Skummelt med «velkjent trenernavn». Tipper Jonevret eller Jørgen Lennartsson.
          Forresten, bra tips! Ikke så mange som hadde det navnet.

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            Skulle ventet litt så kunne vi fått Kåre
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • Joha
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 314

              Enig Simon skulle hatt is i magen og ventet på Kåre.Jeg mener det er usaklig oppsigelse av Kåre fra Koteng og Rbk styret, selv om jeg hater Rbk så er personalpolitikken på med oppsigelselsen av Kåre helt ræva,så lenge spillerene i Rbk ikke ville sparke Kåre.Kåre var en likaanes kar

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4375

                Ikke faen. Lennartsson foran Kåre 7 dager i uka!
                ..................

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2253

                  Tenkte det samme. Kåre har forresten 2 perioder i LSK (for de som ikke var gamle nok eller de som har blitt for gamle til å huske).
                  Men nå var vel ønsket om en trener "utenfor" LSK-sfæren(ihvertfall blant fansen).
                  Uansett kom denne sparkingen ut av det blå og således kunne man ikke forutse dette, selvom bartene sakte men sikkert har stagnert, og det kan virke som Kåre har fått ut makspotensiale som trener for dem.
                  Kåre virker å ha vært godt likt blant spillerne, og kunne kanskje fått en del forbigåtte trøndertalenter sørover til sivilisasjonen.
                  Etter neste serierunde, når enga ryker på nok et stygt tap, forsvinner nok Ronny, så da havner han nok på Balle.

                  Spiller liten rolle nå. Vi får sette vår lit til Jørgen ... inntil videre. Hva er oddsen for at han fullfører kontrakten?

                  Kommentar

                  • Marit
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2010
                    • 885

                    Hvis jeg skal være seriøs så er jeg godt fornøyd med Lennartson og spent på hva han kan få til, og er glad han ikke er en del av stolleken i eliteserien utover gjesteopptredenen i Stabæk. Når det er sagt så er Kåre en av trenerne i eliteserien som jeg faktisk lilker, og jeg synes sparkingen er meget spesiell. Men bart er bart.
                    Andas in och andas ut
                    Orkar jag så orkar du

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 689

                      Kåre er best til å sutre over dommerne. Smålig liten mann. Tar heller Ane Dahl Torp. Bedre på trøndersk era også

                      Kommentar

                      • hekk
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2019
                        • 219

                        Blir det for usaklig å dra frem denne tråden? Eller er dette en diskusjon som burde tas?

                        Kommentar

                        • Holterkanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2009
                          • 553

                          Hva med Kåre?
                          ________________________
                          TB

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2082

                            Sittende trener er helt ubrukelig , gått helt ut på dato.
                            Men vi har nok ikke økonomi til å gjøre forandringer
                            nå ? Men at vi kommer til å være på nedrykksplass etter
                            5-6 serierunder til , er det vel liten tvil om...

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4207

                              Vi hadde rykket ned allerede i fjor uten Smarason. Vi hadde rykket ned allerede i fjor uten Pedersen. I år har vi fortsatt til gode å se dem begge på banen samtidig, og i dag var de begge ute. Da blir det tøft.

                              Jeg er i ferd med å gi opp prosjekt Lennartson, men jeg skal vente med den sterkeste kritikken til etter at han har hatt mulighet til å stille sin sterkeste ellever.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3891

                                Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                                Hva med Kåre?
                                For det første har vel ikke klubben økonomi til å betale ut enda en trener. For det andre er det antageligvis langt mer dyptstikkende problemer i klubben til at enda en ny trener løser noe som helst.

                                Når man ser hvor sjokkerende svake veldig mange av spillerne er, både teknisk og taktisk og med tanke på spilleforståelse, lurer jeg på om det klubben trenger er et nedrykk og en utskiftning av store deler av stallen med unge, sultne og teknisk bedre juniorer. Hvis man hadde hatt økonomi til det, kunne man kanskje hentet Kåre og skiftet halve stallen i sommer. Men vi er jo ikke der.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Dumbo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2004
                                  • 457

                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                  For det første har vel ikke klubben økonomi til å betale ut enda en trener. For det andre er det antageligvis langt mer dyptstikkende problemer i klubben til at enda en ny trener løser noe som helst.

                                  Når man ser hvor sjokkerende svake veldig mange av spillerne er, både teknisk og taktisk og med tanke på spilleforståelse, lurer jeg på om det klubben trenger er et nedrykk og en utskiftning av store deler av stallen med unge, sultne og teknisk bedre juniorer. Hvis man hadde hatt økonomi til det, kunne man kanskje hentet Kåre og skiftet halve stallen i sommer. Men vi er jo ikke der.
                                  Og vi er vel heller ikke der at vi har drøssevis av juniorspillere i norgestoppen?

                                  Kommentar

                                  • Langballa
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2014
                                    • 321

                                    Opprinnelig skrevet av Dumbo

                                    Og vi er vel heller ikke der at vi har drøssevis av juniorspillere i norgestoppen?
                                    Har vi ikke egentlig det? Vi har mange unge gode spillere... Hiv noen innpå å se hvordan de gjør det. Bedre å prøve nå enn å vente til vi rykker ned. Unggutta våre spiller nesten på samme nivå som vi hentet 3 av spillerne som startet i dag vel? Nekter for at unggutta kan gjøre det dårligere enn dem som de spilte i dag... De viser at de ikke har noe her og gjøre

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7004

                                      Kroken er snart på døra nå, folkens. Vi har brukt 1 million kroner på Gustavsson, en spiller som må være blant de absolutt dårligste vi har hatt i klubben i moderne tid. Lennartson setter Simen Rafn i midtforsvaret i stedet for Sheriff fordi han nekter å bruke Fredrik Krogstad (men ubrukelige Mads Haakenstad...jo da, han må selvsagt spille). Burde tapt 0-3 mot Haugesund og 0-5 mot Sarpsborg, og burde tapt 0-7 i går (sies det, jeg så gudskjelov ikke kampen).

                                      Har vi råd til å betale ut alle de tre svenskene og hente et par kontraktsløse spillere som kan styrke laget + en trener som kan hale oss over streken i år igjen? Det har vi neppe, og etter 11 år som bånnlag: Er det egentlig noen vits? Råten i LSK sitter så dypt at en ny trener ikke vil klare å gjøre noe med den. Det er klubbkulturen som er ødelagt. Har sagt det før og sier det igjen: Dette blir året, med eller uten Lennartson.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3120

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Kroken er snart på døra nå, folkens. Vi har brukt 1 million kroner på Gustavsson, en spiller som må være blant de absolutt dårligste vi har hatt i klubben i moderne tid. Lennartson setter Simen Rafn i midtforsvaret i stedet for Sheriff fordi han nekter å bruke Fredrik Krogstad (men ubrukelige Mads Haakenstad...jo da, han må selvsagt spille). Burde tapt 0-3 mot Haugesund og 0-5 mot Sarpsborg, og burde tapt 0-7 i går (sies det, jeg så gudskjelov ikke kampen).
                                        En særdeles god situasjonsbeskrivelse av en fordums storhet som tillates å råtne på rot.

                                        Kommentar

                                        • TomLundby
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 616

                                          Det ser ut som Tom Nordlie er mest aktuell. Jeg håper i så fall det er en 2 kampers kontrakt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎