Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1815

    Nordlie sa vel på pressekonferansen noe ala: «jeg sa til kona mi at du vet jeg risikerer å stå uten jobb 1 januar, hvorpå hun svarte tror du ikke du klarer dette?» .
    dette er vel en klar indikasjon på at han får tilbud om forlengelse dersom vi holder oss.

    Kommentar

    • plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 797

      Her driver du kirsebærplukking. Han sa også at de ikke hadde diskutert noe videre enn de to neste kampene, men at han håpte at om han gjorde en god jobb nå så ville LSK bli så fornøyd med han at de tilbød han en kontrakt neste år.

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1815

        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
        Her driver du kirsebærplukking. Han sa også at de ikke hadde diskutert noe videre enn de to neste kampene, men at han håpte at om han gjorde en god jobb nå så ville LSK bli så fornøyd med han at de tilbød han en kontrakt neste år.
        OK, det kan nok stemme. Jeg hørte bare utdrag på sportsnyhetene.

        Kommentar

        • ChrisK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2013
          • 285

          Jørgen Isnes linkes til klubben ifølge Nettavisen. Er dette en som kunne ført oss opp igjen?

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1199

            Hans navn har stått på min blokk også, men føler han blir veldig lik Jørgen i spillestil. Håper klubben ser etter kandidater som kjører 433.

            Kommentar

            • Dumbo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 456

              Opprinnelig skrevet av fredpet76
              Hans navn har stått på min blokk også, men føler han blir veldig lik Jørgen i spillestil. Håper klubben ser etter kandidater som kjører 433.
              Det er vel nesten ikke mulig å finne to trenere som har oppnådd så ulike resultater ut fra resursene som Isnes og Lennartsson? Dessuten, som det står i artikkelen; "Han står for en offensiv og fremoverrettet fotball i en 4-2-3-1-formasjon, der rask gjenvinning og hurtig overgangsspill er nøkkelord". Det minner ikke mye om Lennartsson.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6074

                Isnes er spennende. Den type navn jeg håper vurderes nå.

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1199

                  Opprinnelig skrevet av Dumbo

                  Det er vel nesten ikke mulig å finne to trenere som har oppnådd så ulike resultater ut fra resursene som Isnes og Lennartsson? Dessuten, som det står i artikkelen; "Han står for en offensiv og fremoverrettet fotball i en 4-2-3-1-formasjon, der rask gjenvinning og hurtig overgangsspill er nøkkelord". Det minner ikke mye om Lennartsson.
                  Jeg tenkte mer på spillestil, ikke hva en har oppnådd ut fra ressurser eller formasjon.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7003

                    Isnes er dyktig og har fått til veldig gode resultater med Kåffa. Det skal sies at det ikke er mye press å snakke om der i forhold til på Åråsen. Opplever ham fra utsiden som en trener som får mye respekt fra de rundt seg. Ikke umulig at han kan være en bra mann for oss, men trykket blir selvsagt et helt annet. Han får ikke et halvt år på seg her til å få greiene i orden. Kåffa er egentlig happy så lenge de ikke rykker ned.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Ikke mye press å trene LSK lenger, til det var vi altfor lenge et nedrykkslag og det var et slags stilltiende samtykke at det bare var sånn det var. Hvilket press var det egentlig på Lennartsson? Må vel tilbake ti-femten år og tida rundt Rösler for det. Supporterne viser jo generelt heller ingen store ambisjoner når det gjelder nye trenere og er kjapt ute med å avvise navn man mener er for store.

                      Selvfølgelig en helt annen hverdag enn i KFUM, men Isnes uttalte selv ved siste forlengelse at neste steg var å trene et ES-lag. Han er nok klar hvis han vil, men vil han? Og skal man bli en trener for en klubb med et uttalt mål om å satse ungt så kan ingen kreve at resultatene kommer med en gang, man må være villig til å se på prestasjoner mer enn tabell. Men målet må være å rykke opp på første forsøk.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7003

                        Det er jo sant, det du sier her, men det blir andre forventninger neste år.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Isnes er spennende, men det viser vel også at Kokkim og styret ikke har noen planer om å trekke seg. Nå som deres forlenga PR-arm Svesengen har vært ute å freda dem skylder de oss i det minste å fortelle oss mer konkret om hva de sportslige planene egentlig går ut på. Når skal vi få høre noe mer konkret fra Ordinas, som man har dratt foran Mesfin for å beskytte stillingen hans? Her må det være en rød tråd i ideologien til utviklingssjefen og hovedtreneren. Har man noen visjoner rundt f.eks. et klubb-DNA og en bestemt formasjon?

                          Hvilke grep gjøres for å løse den katastrofale kunstgressformen og faktumet at det ikke blir noe mindre plastikk i Obos? Her kan jo faktisk et valg av Isnes også være en utfordring, for får han til den fotballen han vil ha med et naturgresslag?

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7003

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Isnes er spennende, men det viser vel også at Kokkim og styret ikke har noen planer om å trekke seg.
                            Så lenge de skal evaluere seg selv, slik man får inntrykk av, tipper jeg ingen i styret forsvinner.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Grankanari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jun 2018
                              • 125

                              Håper så inderlig at TomTom ikke får trenerjobben. Et bærekraftig, nytt og moderne LSK. Ja, da blir det feil å satse på en trener vi har hatt før, som vi vet kun duger i seks måneder.

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 487

                                Uwe er ledig.

                                Kommentar

                                • hekk
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2019
                                  • 219

                                  Artikkel i RB i dag om akutelle trenere. Noen trenere har selv meldt interesse, mens andre skal være trenere Mesfin har på blokka. Dag Eilev Fagermo og Geir Bakke i tillegg til minst tre andre er nevnt som aktuelle kandidater fra Eliteserien. I tillegg skal KFUM-trener Jørgen Isnes være en mulig kandidat, men RB mener han er et stykke ned på lista. Nordlie er naturligvis også et mulig alternativ. Målet er at en ny trener skal være på plass til treningsstart 6. januar.

                                  Hele artikkelen kan leses her (RB+)

                                  Kommentar

                                  • Holterkanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 553

                                    Hva mener folket om Kåre Ingebrigtsen?
                                    ________________________
                                    TB

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7003

                                      Ingebrigsten gjør det vel ganske bra i Belgia.

                                      Artikkelen i RB var merkelig. Ingen konkrete navn nevnes egentlig, selv om det luftes i overskriften at trenere visstnok "står i kø" for å ta over LSK. Selve artikkelen er bare spekulasjoner. Ikke verdt et plussabonnement, dette var suppe på spiker. Hvis RB vet om noen konkrete og faktisk aktuelle navn, skylder de leserne sine å skrive om det.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1199

                                        Blitt noen reaksjoner både i Sarpsborg og i Skien etter skriveriene i RB ja. Bare rør sier Fagermo, og i Sarpsborg omtales det som noe merkelig.

                                        Kommentar

                                        • lsk_rob
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2016
                                          • 139

                                          Enig, snodig artikkel. Ser ikke for meg at Fagermo forlater prosjektet han har gående i Odd nå, og Bakke hadde vel kun vært aktuell dersom han hadde fått fyken i S08 etter den nedadgående spiralen klubben er inne i. Men da hadde han nok allerede vært sparket, så han har nok tillit videre. Artikkelen bærer preg av tilfeldig "namedropping".

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎