LSK - Strømsgodset man 2. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3141

    #41
    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
    Og jeg henger ikke ut enkeltspillere, jeg henger ut samtlige spillere.
    Det respekterer jeg - det er et (forståelig) utslag av frustrasjon. Leser du imidlertid denne og andre tråder er det å ikke fokusere på enkeltspillere mer unntak enn regel.

    Og jeg mener ikke at vi spilte en knallkamp i dag, men de prøvde - og et sted må vi begynne.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3933

      #42
      Jeg synes vi skal gi Sundgot en fair sjanse. Det blir litt for destruktivt å slakte ham etter én kamp hvor han har hatt laget i et par dager. Klart han også er preget av det som har skjedd så langt i sesongen. Tror Sundgot er veldig mye bedre til å ta imot innspill enn sin forgjenger og at han når han blir litt mer vant til å ha hovedansvaret gjør de endringene flere her etterspør. Han gjorde jo byttene i dag, selv om det rett nok påpekes at han kunne gjort dem tidligere (før kampen). Håper også Sundgot kan lære spillerne våre at det gjelder å beholde roen og bare gi ballen en lett berøring når du har fri heading fra fem meter! VGLive har 7-2 i sjanser til oss. Hadde vi scoret normalt i forhold til antall sjanser, hadde vi cruiset inn denne og alle hadde hyllet Sundgot.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #43
        Synes denne kampen illustrerer godt hvor stor forskjell det er i kvalitet på spillerene til Godset og hos selv. Blir regelrett rundspilt store deler av kampen, men vi holder greit stand og slipper ikke all verden til i mot. Skaper også nok sjanser til å score 2-3, men det fremgår ganske åpenbart for meg at vi må gjøre vesentlige forsterkninger i laget foran neste sesong om vi skal hevde oss.

        I mellomtiden bør ETS inn for Amundsen, Ødemarksbakken inn for SKM og dersom Charles viser like gode takter framover bør han også få prøve seg for Krogstad. Slår en strøken crosspasning, vår aller første i matchen, i det 86(!) minutt.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          #44
          Synes ikke dette var noe å grave seg ned for. Ingen toppkamp, men likevel klar framgang. Først og fremst fordi vi varierer spillet og ikke baserer alt på tupp og tifeldigheter, 7-2 i målsjanser. Kippe har Pedersen i baklomma. Prøver å spille oss ut bakfra enkelte ganger. Veldig fortjent utlikning, og et meget viktig poeng. Ikke minst mentalt.

          At vi blir rundspilt i deler av kampen, forstår jeg ikke i det hele tatt. Faktisk har vi 51 % ballbesittelse, noe som var helt uvanlig under Arne.

          Blir feil å slakte Sundgot for laguttak. Synes det var helt greit uttak, men enig at neste kamp så må Sandberg og Charles inn for Amundsen og Krogstad.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #45
            Forsterkninger? For et lag som holder en millioninvestering på benk for en spiller som knapt nok har venstrekanten som en back up-rolle? Om noe burde denne klubben ilegges et overgangsforbud for sitt eget beste. Glem forsterkninger, denne klubben sliter med helt grunnleggende ting som å vite hva man vil ha og hvordan man vil spille fotball. Kan man engang visualisere et typisk LSK-angrep og scoring?

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #46
              Ja, forsterkninger. Det er ganske lett å se at det er fotballspillere av en helt annen kvalitet hos Godset enn LSK. Vi har en del hardtarbeidende og veltrente spillere, men vi kommer aldri til å bli et velspillende fotballag før vi får spillere som er i stand til å håndtere kula. Vi har 2-3 av dem i troppen i dag, og den beste kommer helt sikkert å forsvinne ganske snarlig. Ser ikke at dine argumenter endrer det faktum at vi har en for dårlig tropp til å hevde oss, uavhengig av spillestil.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9364

                #47
                Opprinnelig skrevet av vermu
                Blir feil å slakte Sundgot for laguttak. Synes det var helt greit uttak, men enig at neste kamp så må Sandberg og Charles inn for Amundsen og Krogstad.
                Og SKM ned på backen.

                Og Melgalvis ut (han er dog super-sub som pdd kan endre kampbildet over kortere perioder)

                Neste laguttak blir spennende!

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  #48
                  Blir skuffa over kommentaren til Haakenstad om at han så noen knotter komme ,og de ville han ikke ha på seg og dermed trekker seg i situasjonen før baklengsmålet. Når man ser situasjonen så er det et lite hopp fra godsetspilleren og hvertfall ingen knotter. Sånn kan ikke en lskspiller agere. Ikke mye» blø for drakta «der altså

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    #49
                    Som et ballspillende lag er det merkelig at ikke Erik Tobis får starte. Han er vår desidert beste pasnings spiller i forsvarsleddet. Arild sa at vi skulle bli mer ballbesittende og presse høyt. Hva er vel mer naturlig da enn å ha en stopper som virkelig er god til akkurat dette. Amundsen spiller igjen en kamp langt unna pari. Han ønsker seg bort og vi kan risikere å miste vårt aller største talent på lang tid fordi han ikke får spilletid. Nå må det skjerpes i gangene på Åråsen for dette er absolutt ikke greit. Det begynner å snike seg inn en følelse om hvorfor LSK har hatt 0 utvikling de siste 7-8 åra. Nå må det en trener inn som kan rydde opp på flere plan i klubben.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎