Jörgen Lennartsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #41
    Tidlig å dømme Lennartsson enda. Han overtok Titanic sekunder før det traff isfjellet og er tvunget til å mobilisere og spille på en helt annen måte enn det vi forhåpentligvis kommer til å se på litt lengre sikt, og med en vinteroppkjøring. Synes de første kampene hans ga noen positive signaler på hva han ønsker å oppnå, men de siste kampene har vi lignet mer og mer på det laget han overtok i både form og stil. Matchen mot Godset var forøvrig ganske bra, og viste at vi hadde lært noe av cupkampen. Forrige hjemmekamp mot B/G var krise med det samme lave og slappe presset vi opplevde under Arne Erlandsen utenom de første 10-15 minuttene i begge omgangene.

    Dette har vært en ny erfaring for ellers rutinerte Lennartsson, men forhåpentligvis klarer man nå å gjøre jobben selv hjemme mot Kristiansund, slik at han får en mulighet til å vise om han kan bygge opp denne gjengen til et lag å regne med igjen på Eliteserienivå.

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #42
      Synes Lennartsson må opp noen hakk ifht. match-coachinga. Mot B/G kom byttene lovlig sent, og det samme mot SIF..
      Jeg synes og han må ta inn over seg at Knudtzon har fungert særs dårlig de to siste kampene. Sett han på benken som super-sub, men ikke la en mann med null selvtillit og elendig form få starte de kampene her. Kan ikke være så utrolig grei og snill, må jo få innpå de som skal være her neste år og definitivt har motivasjonen for at klubben holder seg!
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 872

        #43
        Det er i det hele tatt merkelig at Knudtzon spiller og at Gary Martin ikke en gang er på benken. Når det kommer til den jobben som Knudtzon tradisjonelt har vært bra på som førsteforsvarer så ser vi ingenting til det lenger. Martin derimot løper stort sett rundt og plager forsvarere med ball hele tiden. Så hvis vi absolutt må velge mellom to angrepsspillere som ikke leverer offensivt kan vi vel like gjerne velge han som ihvertfall løper, selv om han ikke nødvendigvis gjør noe mer enn det? For Knudtzon er virkelig ikke i kampform for tiden.

        Av andre alternativer ute på høyre har vi Brenden og Melgalvis, som også er spillere med begrensninger. Men jeg kan ikke se at noen av dem skulle levert noe dårligere enn Knudtzon i går. Selv Haakenstad har levert bedre kamper på høyresiden enn Knudtzon har gjort i det siste.

        Jeg har ikke noe mot Knudtzon, selv om det er surt på generell basis når spillere går fra oss til Molde. Men han er ikke i form for tiden, og burde rett og slett ikke starte kamper.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7021

          #44
          Lennartson er en veldig dyktig trener og en god kampcoach, det er ikke bare bare å få resultater med bl.a. backene og flankespillerne vi har i stallen nå. Holder vi plassen, kommer han til å bli kvitt mye av gratispassasjerene i stallen i vinter.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #45
            Stor kudos også til Lennart etter kampen mot Kristiansund. Etter at vi tok ledelsen 1-0, la han ikke seg bakpå og ga bort initiativet for å "sikre" seier. Det er det mange andre ville ha gjort. Han kjørte på for å få 2-0 i stedet.

            Da vi så fikset 2-0, så jeg han be gutta roe ned og å holde i ballen. Dette vitner om god kampplan og taktiske egenskaper.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3922

              #46
              Jeg synes det er på tide å fremsnakke Jörgen Lennartsson for det som er hentet av nye spillere etter at han overtok i fjor! For hvem tror at vi ville ha vært i nærheten av spillere som Smarason og Pedersen, og nå sist Salquist og Gustavsson, hvis det ikke hadde vært Jörgen som var treneren vår? Hvis han og Mesfin klarer å komplettere stallen med enda et par spillere på dette nivået, er det nesten så man må klype seg i armen!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3306

                #47
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Jeg synes det er på tide å fremsnakke Jörgen Lennartsson for det som er hentet av nye spillere etter at han overtok i fjor! For hvem tror at vi ville ha vært i nærheten av spillere som Smarason og Pedersen, og nå sist Salquist og Gustavsson, hvis det ikke hadde vært Jörgen som var treneren vår? Hvis han og Mesfin klarer å komplettere stallen med enda et par spillere på dette nivået, er det nesten så man må klype seg i armen!
                Pedersen var en god signering vi nyter godt av i år også, og Smarason var avgjørende for høsten i fjor. De to siste venter jeg til jul med å dømme. Det er greit å huske at første signering Haglund gjorde, med vesentlig bedre budsjetter, var Westerlund.

                De nye er absolutt spennende spillere, men frem til seriestart vil det være spørsmål ved dem. Det som blir mer spennende er å se hvordan laget hever seg når Jørgen får en hel vinter å forberede dem.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3314

                  #48
                  Begynner å miste troa. Overkjørt av Mjøndalen. Skaper ingenting. Null glød og interesse. Stryk.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9359

                    #49
                    Gjør tre bytter i pausen, så går heldigvis ikke altfor mye prestisje i feilvalg...

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #50
                      Taktikken med å ligge lavt er dødfødt med dette laget, den er garantisten for en passiv gjeng med hengehuer. Når man i tillegg da velger å spille seg ut bakfra med en keeper med trebein er det helt vanvittig frustrerende å se på.

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #51
                        Nå må Jørgen lære at dette lave presset er idiotisk mot de dårligste laga!

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3306

                          #52
                          Jeg lurer på om JL og Sundgot blir for forsiktige og like personligheter. Skulle gjerne se at de hentet inn Wehrmann eller en lignende som assistent trener. Tror laget trenger en som kan stille tydelige krav, og er usikker på om JL og AS har de egenskapene. De fremstår begge som mer pedagogiske.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2278

                            #53
                            Metodisk skal vi vinne serien, aggregerrt poengmessig t i 2050. Gratulerer med dagen, schhhh-kål!

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3136

                              #54
                              Begynner å bli veldig mange underlige laguttak og formasjoner på rad nå - og det toppet seg i går. Nå må han sette opp en liste over de spillerne som ikke holder mål (4 av dem startet i går), og så tilpasse formasjonen til de som er igjen. At spillere som kan og vil starter på benk for spillere som er så elendige som de to svenskeimportene er en skam.
                              Last edited by G-Man; 17.05.2019, 13:09.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3306

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Begynner å bli veldig mange underlige laguttak og formasjoner på rad nå - og det toppet seg i går. Nå må han sette opp en liste over de spillerne som ikke holder mål (4 av dem startet i går), og så tilpasse formasjonen til de som er igjen. At spillere som kan og vil starter på benk for spillere som er så elendige som de to svenskeimportene er en skam.
                                Skadesituasjonen har nok noe å si for laguttaket. Smarason skulle egentlig ikke spilt mer enn 30 min. etter planen, så det var litt gambling å bytte allerede i pausen. Usikker på hvor mye skaden Krogstad fikk ved seriestart har lagt begrensninger på laguttak. Bakken slet også med en skade, og startet derfor ikke i går. Dermed ble laget som det ble. Håper og tror at tiden fremover blir lysere etterhvert som spillerne som har slitt med skader kommer i form igjen.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2018
                                  • 438

                                  #56
                                  Heia Lennartsson...

                                  Kommentar

                                  • banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2018
                                    • 438

                                    #57
                                    Lillestrøm fikk 17 poeng på de 12 kampene Lennartsson ledet dem i fjor. Det vil si 1,4 poeng i snitt. Før Erlandsen fikk sparken det året så var snittet til Lillestrøm 1,5 poeng pr kamp. Så fakta er at laget presterte dårligere etter at Lennartsson kom inn.
                                    Og i år er snittet så langt 1 poeng per kamp, noe som med all sannsynlighet blir forverret etter neste kamp mot bydelslaget. Har i tillegg blitt rundspilt av Glimt, Mjøndalen (før de feiget ut i 2.omgang) og nå av Odd.
                                    Det er dramatisk..
                                    Last edited by banan; 19.05.2019, 19:53. Begrunnelse: Skrivefeil

                                    Kommentar

                                    • occean-fan!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 646

                                      #58
                                      Hei jeg heter Simon og trenger litt hjelp med et vanskelig valg.

                                      A : Hege Rise

                                      B : Tom Nordlie

                                      C: John Arne Riise

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2104

                                        #59
                                        Så lei av denne svensken......
                                        men vi har desverre ingen økonomi til å foreta noe.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3314

                                          #60
                                          Brenner på dass, og dassen er brent opp etter neste helg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎