Jörgen Lennartsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Kan noe skje...?

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3922

      Han fatter ikke at laget kommer til å rykke ned!

      Jørgen Lennartson må vel være tidenes mest hjelpeløse trener?
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3314

        Ble skrevet på SoMe i går av flere at han får fyken i dag, noe hold i dette?

        Kommentar

        • Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2104

          Frykter at det samme hva er for sent å gjøre noe nå ?
          De fleste så jo elendigheten allerede i September , så veldig overasket bør en ikke være nå.
          men hvorfor har JL fått være ved roret så lenge , er det kun for at vi er bankrott ? Blir jo mye dyrere å rykke ned da...

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3136

            Jørgen får neppe sparken, for det har vi ikke penger til.
            Jørgen har ikke et gram av anstendighet i seg, for da hadde han kastet kortene allerede.
            Jørgen kommer til å gå skjelvende og lutrygget inn på Åråsen neste søndag.
            Jørgen kommer til å haste i garderoben for å unngå den massive pipekonserten.

            Og bare for å toppe det hele: Om et mirakel skjer, at vi tross elendig planlegging og manglende kampledelse + flaks i andre kamper overlever, så kommer Jørgen hjelpesløs til å lede oss også neste år, og da er det bare den hardeste kjernen av investorer og supportere som orker tanken på en ny sesong med dette finske fjernsynsteateret her.

            LSK, klubben som ble ledende blant annet ved å hente en trener fra utlandet med litt nye tanker og ideer, dør fordi vi klarte å hente en utenlandsk trener totalt blottet for absolutt alt.

            Takk for alt, folkens.

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              Opprinnelig skrevet av LS89
              Ble skrevet på SoMe i går av flere at han får fyken i dag, noe hold i dette?
              Vil bare tiden vise, tror ikke det blir gjort noe nå på grunn av økonomi, men håper de finner penger ett sted og fatter vedtak.
              Helt ufattelig trist hele situasjonen, og ekstra elendig er det at man ikke har hatt mulighet til å gjøre det slutt med en trener som ikke fungerer på grunn av manglende midler.
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                Det og ikke gjøre noe med trenersituasjonen vil være å sitte stille og se på at man rykker ned. Her må en midlertidig løsning finnes fort! Noen som kan bekrefte at det er møtevirksomhet og ting på gang på Åråsen?

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Det eneste klovnestyret i klubben bør gis tillatelse til å gjøre er å gi ledelsen av siste kamp til Ordinas. Noe som helst som innebærer økonomisk binding burde man pålegge dem å holde seg unna, de har ødelagt klubben nok. Fullt embargo.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Opprinnelig skrevet av Roll75
                    Det og ikke gjøre noe med trenersituasjonen vil være å sitte stille og se på at man rykker ned. Her må en midlertidig løsning finnes fort! Noen som kan bekrefte at det er møtevirksomhet og ting på gang på Åråsen?
                    Var noen rykter på SoMe igår kveld om at det var noe møteaktivitet. Men nå midt på dagen er det ingen ting som tyder på at noe kommer til å skje, ref. ingen nye rykter. Men man vet jo aldri.

                    Kjør inn den eneste sukesstreneren LSK har hatt de siste årene på korttidsengasjement--> Hege Riise :-D
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2018
                      • 438

                      Planen er så vidt meg bekjent å gjøre en grundig evaluering etter sesongen. Så det blir nok endringer.

                      Men at det skal være noe å vinne på å gjøre en rask sparking uten en ny trener noen dager før den viktigste kampen på evigheter tviler jeg på.

                      Det bør være muligheter for at Lennartsson tar hatten sin og går av egen fri vilje i etterkant av en så bedrøvelig sesong uten å kreve kompensasjon, om man gjør avskjeden smidig og grei.
                      ​​​​​

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 871

                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Kjør inn den eneste sukesstreneren LSK har hatt de siste årene på korttidsengasjement--> Hege Riise :-D
                        Det er på tide å bare bytte lagene. Kjør herrelaget ut i en egen klubb "LSK Herrer" og få inn damene som flaggskipet for LSK. Konstant fokus på forbedring og vinnerkultur? Ja, takk.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3922

                          Det kan uansett ikke bli verre uten Jørgen enn med han! Han er selve symbolet på nederlag og mismot. Jørgen har jo ikke en gang forsøkt å vinne en eneste kamp de ti siste kampene; han har håpet på at hans ultradefensive og ultrafeige plan skal slumpe til å gi oss noen poeng. Det har resultert i 4 - fire - poeng av 30 mulige.

                          Og nå MÅ vi vinne en kamp og han skal "lede" laget?
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3136

                            Opprinnelig skrevet av banan
                            Det bør være muligheter for at Lennartsson tar hatten sin og går av egen fri vilje i etterkant av en så bedrøvelig sesong uten å kreve kompensasjon, om man gjør avskjeden smidig og grei.
                            ​​​​​
                            Jeg tar det da som en absolutt selvfølge at vi har en nedrykksklausul som gjør at dette hjelpesløse mennesket kan sendes på dør uten en krone i kompensasjon hvis så skjer??? Hvis ikke er klubbledelsen helt nede på Lennartsson-nivå, og jeg nekter å tro at de virkelig er så evneveike.

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Det har vel bare vært en eneste skikkelig god kamp i år (borte mot Søpla). Da sier det seg selv at dette ikke holder. Se på rekken uten seier, den ultradefensive kamptilnærmingen, horrible utsagn i media osv. God natt!!!

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3922

                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                Jeg tar det da som en absolutt selvfølge at vi har en nedrykksklausul som gjør at dette hjelpesløse mennesket kan sendes på dør uten en krone i kompensasjon hvis så skjer??? Hvis ikke er klubbledelsen helt nede på Lennartsson-nivå, og jeg nekter å tro at de virkelig er så evneveike.
                                Jeg er redd du kan bli skuffet. Dette sier Lauritsen til VG om hvordan de har forberedt seg på nedrykket: vi er ikke uforberedt, selv om vi ikke har snakket om det ennå

                                Som han sier, er de ikke uforberedt.

                                Men de har ikke snakket om det...
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1206

                                  Styret samlet ser jeg. Det blir spennende å se hva de kommer med. Jeg mener det ikke finnes så mange andre alternativer enn å fortsette med Lennartsson. Det finnes kun to trenere som jeg kunne tenkt meg i søndagens kamp og det er Nordlie eller Rekdal men fallhøyden tror jeg jammen meg er for stor for de også. Kippe skal også få en bedre avslutning på sin LSK karriere enn å måtte stå til ansvar på søndag. Det aller verste ville være Ordinas. Ikke på sikt kanskje men på søndag er han sjanseløs.

                                  Kommentar

                                  • banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2018
                                    • 438

                                    Nordlie kan vel i så tilfelle bli historisk med to nedrykk i løpet av en sesong.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3314

                                      Ender styret med å sparke han i kveld sier det det meste om kompetansen styret besitter, ikke at det er feil men dette burde blitt gjort før landslagspausa, som jeg har sagt flere ganger. Det var allerede kjørt. Nå er det kun "dead man walking". Men styret er nødt til å gjøre noe.

                                      JL er uansett arbeidsledig søndag kveld kl 20.00.

                                      Kommentar

                                      • banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2018
                                        • 438

                                        Skulle det ende med at svensken må ut av landet i løpet av kvelden er jeg enig i at Nordlie er den som er best egnet til å lede laget mot Sarpsborg. Han er vel den av kompetente trenere som følger klubben tettest og vet hvilke tråder som bør trekkes i, i tillegg til mye erfaring i tilsvarende situasjoner.

                                        ​​​​​​Og at styret gjør en veldig mye bedre jobb enn tidligere ved valg av ny permanent trenerduo (for ja, en ny assistenttrener må også inn).

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          Ikke bare den dårligste treneren i historien men enda dårligere er styret. Her bør alle gå

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎