Daniel A. Pedersen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4283

    Spillertråd Daniel A. Pedersen

    Dansk dynamitt klar for LSK ut 2019

    Daniel A. Pedersen (26) er klar for Fugla!

    Defensiv midtbanespiller som skal gjøre livet vondt for motstanderne våre. Virker som en meget solid forsterkning. Var en svært ettertraktet mann etter at kontrakten med AGF gikk ut, men valgte altså det eneste rette. Skulle ønske kontrakten var lengre, men kan leve med det.

    Velkommen, Daniel! Håper du er bedre enn Danton.

    Kudos til teamet for en strålende signering
    Last edited by Kanarivogel89; 07.08.2018, 19:30.
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #2
    Nå skal man ikke legge alt for mye vekt på you-tube videoer av spillere. Men etter å ha sett Daniel A.Pedersen, så er dette en typsisk rolle spiller, og lett å se hvilke kvaliteter han har, og i hvilken posisisjon han spiller.

    Å herrefred jeg tror vi har gjort et vanvittig scoop. Akkurat den midtbanespilleren vi trenger. Han er en tacklingssterk ballvinner, med en god pasningsfot. Og det er faktisk ikke så lett å få tak i. En som ligger dypt i banen og styrer spillet. Så kan vi la Matthew få utløp for sine offensive egenskaper høyere i banen.

    Har vi endelig fått en midtbanegeneral igjen?
    Last edited by vermu; 07.08.2018, 20:15.

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1462

      #3
      Spennende!! Velkommen!!

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #4
        Omtales konsekvent som DAP på diverse sosiale medier i Danmark. Velkommen, håper du hjelper oss bort fra nedrykksstreken!
        Vidar Evje

        Kommentar

        • KEBABavSVIN
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 594

          #5
          Virker jo lovende, men går den innsamlede millionen til sign-on fee for en ettårskontrakt?
          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 289

            #6
            Står A'en for noe?

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 959

              #7
              Velkommen. Utrolig spennende signering. Men må si jeg er litt spent på hva han kan bidra med første måneden hvis han ikke har spilt kamp siste halvåret.

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3163

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                Står A'en for noe?
                Alexander

                Kommentar

                • Tvilling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 1462

                  #9
                  Ståle Solbakken poengterer at « Han trenger å være godt trent for å få ut sitt beste. Når han er det, er han god»
                  så kanskje ikke full klaff fra dag én?

                  Kommentar

                  • banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2018
                    • 438

                    #10
                    VELDIG god nyhet! Inntil for en drøy uke siden hadde vi en for tynn og dårlig stall. Men med to monster-sigmeringer ser det plutselig lyst ut. Jeg er imponert over det som skjer om dagen.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7026

                      #11
                      Ingen har sett ham spille ennå, så jeg venter med fyrverkeriet. Hvis han ikke har spilt kamp siden slutten av mai, er han nok ikke aktuell på to-tre uker ennå. Jeg håper han slår til.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #12
                        Satt meg ned med en pungbajer i går og gikk til til verks for å finne alt jeg kunne om DAP, og det er ikke allverden til tross for at han fremstår som en veldig godt likt spiller. Stort talent med en karriere der skader har satt begrensninger, godt vi har en kapasitet som Kåsene. Plastikken her til lands kan jo også bli en liten utfordring. Men for fanden mann, se bare på langpasningene hans da! Hvis Bonke sto øverst på ønskelista så har vi fått en 2.0 i DAP, nettopp i hans evne til å kunne vende spillet kjapt, noe vi har manglet sårt. Også en sårt tiltrengt ledertype som ikke er grådig i kortstokken heller. En som kan bestemme tempo og bidra til at vi spiller en mer fornuftig fotball, at vi f.eks. tar de overgangene vi bør ta.

                        Nå har vi henta to spillere Arne ikke hadde vært i nærheten av å kunne hente, tror vi bare skal være glade for å vite minst mulig om hva som har skjedd i de månedene etter forlengelsen, det fremstår bare helt absurd. Men lysten til å dra til Åråsen har ikke vært høyere nå enn på det jeg kan huske. Smukt med en danske igjen på laget også.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Kan si med en gang at dette er klassespiller! Må huske at han fortsatt er rusten og har mer å gå på. Fantastisk assist til 0-1 og styrer mer og mer på midten. Duellspiller med pasningsfot!
                          ..................

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Kan si med en gang at dette er klassespiller! Må huske at han fortsatt er rusten og har mer å gå på. Fantastisk assist til 0-1 og styrer mer og mer på midten. Duellspiller med pasningsfot!
                            Tenk når vi får på plass naturlige breddeholdere i backene våre som kan omsette spillvendingene og langpasningene hans, mens vi forhåpentligvis fortsatt har en på topp som man alltid kan finne i boksen med sin bevegelighet..

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7026

                              #15
                              Her har vi funnet gull. Brenden ditt og datt (og jo da, han var bra etter pause i dag!). Den som ikke ser at Daniel Pedersen allerede er en gigant i dette laget, vet ikke noe om fotball. Det er helt LATTERLIG at vi fikk tak i to så ekstreme forsterkelser som Pedersen og Smarason i løpet av en ukes tid etter at Lennartson tok over, når vi tenker på alt rælet klubben har kastet bort penger på de siste årene.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9364

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Her har vi funnet gull. Brenden ditt og datt (og jo da, han var bra etter pause i dag!). Den som ikke ser at Daniel Pedersen allerede er en gigant i dette laget, vet ikke noe om fotball. De er helt LATTERLIG at vi fikk tak i to så ekstreme forsterkelser som Pedersen og Smarason i løpet av en ukes tid etter at Lennartson tok over, når vi tenker på alt rælet klubben har kastet bort penger på de siste årene.
                                Brenden ditt og datt, hva er vits med å skrive det?

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7026

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av knut

                                  Brenden ditt og datt, hva er vits med å skrive det?
                                  Selvsagt fordi alle lovpriste ham etter matchen. Dansken var soleklart BB.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Her har vi funnet gull. Brenden ditt og datt (og jo da, han var bra etter pause i dag!). Den som ikke ser at Daniel Pedersen allerede er en gigant i dette laget, vet ikke noe om fotball. Det er helt LATTERLIG at vi fikk tak i to så ekstreme forsterkelser som Pedersen og Smarason i løpet av en ukes tid etter at Lennartson tok over, når vi tenker på alt rælet klubben har kastet bort penger på de siste årene.
                                    Ikke minst hjelper det at man har hentet inn spillere som er tiltenkt en tydelig rolle i et lag der man får det beste ut av de. Er vel ikke alle kjøpene siste tiden jeg føler man har visst hvordan man skal utnytte.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9364

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av trigz

                                      Selvsagt fordi alle lovpriste ham etter matchen. Dansken var soleklart BB.
                                      Mulig å hylle begge:

                                      Brenden fra LSK2

                                      Og DAP med gode skussmål fra Ståle Solbakken, danske supportere og dansk presse.

                                      ____________________

                                      Ellers er det gledelig å se at DAP sitt inntog frigjør Matthew fra hans defensive sorg.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7026

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av knut

                                        Mulig å hylle begge:

                                        Brenden fra LSK2
                                        Var ikke (jo da, han var bra etter pause i dag!) hyllest nok? Han var god etter pause. Dansken var en gigant. En naturlig leder. Se hvordan han roper og justerer Haakenstad og Mikalsen, hvordan han dirigerer bevegelsene når vi gjenvinner ballen. Se på den pasningsfoten, arbeidsradiusen og pondusen han gir oss. Enorm spiller. Han og Smarason er av en helt annen klasse enn alt annet vi har i troppen. Fristet til å ta med Lehne Olsen her også, han har vokst med oppgavene. Nå får han stadig bedre arbeidsforhold, og viser oftere hvor god han faktisk er.

                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎