Daniel A. Pedersen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3313

    #81
    Takk for ett par gode kamper, ellers.. stort sett ingenting.

    Kos deg med LAN-party!

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3135

      #82
      DAP virket særdeles lovende i begynnelsen, men har siden blitt mer og mer grå. Skal bli interessant å se om det skyldes spilleren selv, eller Jørgens klamme hånd.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7020

        #83
        Han spilte jo halvskadd mye av sesongen. Det må ha hatt mye å si. Ønsker ham lykke til, det er ingen overraskelse at han drar. Tipper Salquist snart også drar
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 462

          #84
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Han spilte jo halvskadd mye av sesongen. Det må ha hatt mye å si. Ønsker ham lykke til, det er ingen overraskelse at han drar. Tipper Salquist snart også drar
          I så fall har vi omtrent utelukkende OBOS-kvalitet igjen i stallen.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3922

            #85
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Han spilte jo halvskadd mye av sesongen. Det må ha hatt mye å si. Ønsker ham lykke til, det er ingen overraskelse at han drar. Tipper Salquist snart også drar
            Det er klart det har hatt mye å si. En DAP slik han fremsto etter at han kom i 2018 er en meget god spiller. Nå vet ikke jeg hvor mye han var plaget av skaden og hvorvidt han ble presset til å spille når han kanskje ikke skulle. Likevel hadde jeg forventet at han viste større lederegenskaper i den tunge perioden da vi raste sammen i fjor. Kanskje kan DAP blomstre igjen sammen med bedre medspillere, men slik situasjonen ble for LSKs del, tror jeg ikke han ville ha vært rett mann å hatt med i krigen, som obos blir. Takk for innsatsen.

            Jeg kommer til å bli mer lei meg når Salquist drar.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7020

              #86
              Opprinnelig skrevet av Dumbo

              I så fall har vi omtrent utelukkende OBOS-kvalitet igjen i stallen.
              Ja, det må komme inn noe kvalitet. Krogstad og Lehne Olsen er vel nå lederne i laget. Henning Hauger er jeg lunken til. 34 år og benken i Godset. Hmm.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3135

                #87
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Henning Hauger er jeg lunken til. 34 år og benken i Godset. Hmm.
                Ser den, men samtidig er hauger en fyr med mye fotball i seg, og ikke minst erfaring - noe som blir viktig i et lag der gjennomsnittsalderen kommer til å falle en hel del.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3303

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av trigz

                  Ja, det må komme inn noe kvalitet. Krogstad og Lehne Olsen er vel nå lederne i laget. Henning Hauger er jeg lunken til. 34 år og benken i Godset. Hmm.
                  At DAP forlater oss har vel ligget i kortene siden desember. Han var solid i 2018, men i 2019 virket skadene å hemme han. Ingen overraskelse eller nødvendigvis svekkelse av førsteelleveren, men det gir oss litt mindre spillerom. Synes dog at 2 mill. som nevnes som overgangssum er vel lite. Burde fått opp mot det dobbelte.

                  Spørsmålet er hvilken rolle Hauger er tiltenkt. Som en mentor på treningsfeltet vil han absolutt kunne fylle en rolle, men dersom han skal inn i førsteelleveren på bekostning av Krogstad eller Sheriff, så blir jeg betenkt.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9359

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av MortenA

                    Spørsmålet er hvilken rolle Hauger er tiltenkt. Som en mentor på treningsfeltet vil han absolutt kunne fylle en rolle, men dersom han skal inn i førsteelleveren på bekostning av Krogstad eller Sheriff, så blir jeg betenkt.
                    Hvis man setter han inn i en startellever må man iaff huske på at man får 0 målpoeng fra han tilbake.

                    Kommentar

                    • banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2018
                      • 438

                      #90
                      Med tanke på at også Matthew kommer til å forsvinne er det særdeles gunstig å få inn Hauger. Med tre sentrale på midten så trenger vi å få inn kvalitet i form av et anker som er god defensivt og til å styre spillet. Hauger passer som hånd i hanske i den forbindelse. Bedre spiller som vi kan hente gratis finner vi ikke.
                      Krogstad er indreløper og påvirkes bare positivt av en slik overgang.
                      Sheriff kan lære mye av Hauger som anker og kan spille både anker, indreløper og midtstopper.

                      Kommentar

                      • lsk_rob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2016
                        • 139

                        #91
                        Greit å la DAP gå nå som denne muligheten kom, han kan fint erstattes. Synd vi ikke fikk sett 2018-nivået hans sist sesong, men han ble nok ganske hemmet av skadene.
                        Hvis vi signerer Hauger synes jeg det er ok i et kortsiktig perspektiv (1-2 år), med så mange unge er det godt å ha litt ekstra rutine på midten. Jeg tipper Sheriff hovedsakelig spiller stopper fremover slik situasjonen står seg nå.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3303

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av banan
                          Med tanke på at også Matthew kommer til å forsvinne er det særdeles gunstig å få inn Hauger. Med tre sentrale på midten så trenger vi å få inn kvalitet i form av et anker som er god defensivt og til å styre spillet. Hauger passer som hånd i hanske i den forbindelse. Bedre spiller som vi kan hente gratis finner vi ikke.
                          Krogstad er indreløper og påvirkes bare positivt av en slik overgang.
                          Sheriff kan lære mye av Hauger som anker og kan spille både anker, indreløper og midtstopper.
                          Må innrømme at jeg er skeptisk til Hauger. 34 år og benkesliter i Godset uten at jeg vet årsaken. Har hatt en varierende karriere med flere høydepunkter, men jeg frykter hans beste dager er bak han. Likevel kan han fint fungere i en sesong i Obos, men han er neppe en lengre løsning. Det er godt mulig at han kan være ankeret og ballfordeleren i en treer med Sheriff og Krogstad rundt seg, men det er mange spørsmål. Kanskje først og fremst hvordan vil en signering påvirke Knudsens utvikling.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • lsk_rob
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2016
                            • 139

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av MortenA

                            Må innrømme at jeg er skeptisk til Hauger. 34 år og benkesliter i Godset uten at jeg vet årsaken. Har hatt en varierende karriere med flere høydepunkter, men jeg frykter hans beste dager er bak han. Likevel kan han fint fungere i en sesong i Obos, men han er neppe en lengre løsning. Det er godt mulig at han kan være ankeret og ballfordeleren i en treer med Sheriff og Krogstad rundt seg, men det er mange spørsmål. Kanskje først og fremst hvordan vil en signering påvirke Knudsens utvikling.
                            Jeg ser den, han spilte lite ifjor, spesielt etter dansken tok over og hentet inn et hav av nye spillere. Men Hauger har mye rutine, og nå får han sjansen til å vise seg frem, så får vi se hva det blir til. Senest 2018 spilte han nesten alle seriekampene for Godset. Men jeg er enig med deg, ser han kun som en løsning i 1-2 sesonger fremover. Personlig har jeg mest tro på at Sheriff spiller stopper slik situasjonen er nå (jeg forutsetter også at Salquist blir solgt). Er også sikker på at Knudsen vil få ok med spilletid neste år, ikke så altfor bekymret for hans situasjon med tanke på at han fortsatt bare er 18 år (blir 19 i juni).

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7020

                              #94
                              Sheriff som Salquists erstatter som midtstopper virker logisk. I tilfelle må vi ha tak i en løpssterk og offensiv midtbanespiller hvis/når Mathew forsvinner, noe jeg også går ut fra. Og vi har fortsatt ikke tatt tak for å styrke flankene våre, noe jeg mener er helt kritisk.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Balle Chlorin
                                Medlem
                                Bøffel
                                • May 2006
                                • 37

                                #95
                                Ikke noen "takk for meg, det har vært en fin tid" tale noe sted? Bare sniker seg stille ut bakdøra?

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3313

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
                                  Ikke noen "takk for meg, det har vært en fin tid" tale noe sted? Bare sniker seg stille ut bakdøra?

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3162

                                    #97
                                    Og denne:

                                    Søndag ble han solgt til Brann, i morges var Daniel Pedersen innom for å si farvel til spillere, støtteapparat og administrasjon.


                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎