Raphael Ayagwa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    #21
    Ikke i kamptroppen i dag.

    Kommentar

    • vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

      #22
      Opprinnelig skrevet av vermu
      Ryktes på vei ut.
      Dett var dett. Kontrakten terminert. Og takk for det.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #23
        Ayagwa er blant de aller dårligste kjøpene klubben noensinne har gjort. 1,7 mill var prisen. Hvis det stemmer at vi slipper og betale halvparten av dette + innspart lønn, må det dog sies at "salget" også er en bra deal.

        Kommentar

        • woodford
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2004
          • 162

          #24
          Nok en spiller som klubben har fulgt lenge sier artiklene tidligere i tråden. Begynner å bli dårlig uttelling på de siste spillerne som hentes fra Nigeria.
          Håper det frigir litt midler, men lurer på hva slags kvalitetssikring som gjøres. Virker som de andre klubbene treffer bedre på sine kjøp........

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3309

            #25
            1,7 mill for en spiller som ble signert uten å være på prøvespill!? Er det kødd?

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9329

              #26
              Hvis han ikke var på prøvespill kan klubben ha det så godt.



              Mvh 2004
              ​​​​​​

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3120

                #27
                Opprinnelig skrevet av vermu
                Ayagwa er blant de aller dårligste kjøpene klubben noensinne har gjort. 1,7 mill var prisen. Hvis det stemmer at vi slipper og betale halvparten av dette + innspart lønn, må det dog sies at "salget" også er en bra deal.
                Husker jeg ble rimelig overrasket over å se Ayagwa på hans første trening, det var definitivt noe som ikke stemte.

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3309

                  #28
                  Og han er 98-modell?

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2253

                    #29
                    Denne agenten som vi bruker, kaster han spiller på oss som ingen andre vil komme til å ha.. Har han rett og slett utnyttet det forholdet han har bygd opp med LSK. Til syvende og sist er det jo LSK som må være ansvarlig, men har agenten fått for frie tøyler. Når vi henta Nosa og Ujah, så var vel Bjarman bla i Nigeria for å studere forholdene(?)
                    Mulig jeg er helt på viddene her, men synes det har vært mye blanda drops de siste åra.
                    Når det er sagt så har det vært mange mislykka kjøp som har kommet med trenerskifter også.
                    Ble letta når Mefsin gikk ut og fortalte at de så etter spesifikke typer som kan heve laget, men selv etter den uttalelsen har ikke alle som har kommet blitt en umiddelbar suksess. Raten ligger fortsatt på rundt 50%. Alt for lavt mtp LSK sin hanglende økonomi.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 456

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      Denne agenten som vi bruker, kaster han spiller på oss som ingen andre vil komme til å ha.. Har han rett og slett utnyttet det forholdet han har bygd opp med LSK. Til syvende og sist er det jo LSK som må være ansvarlig, men har agenten fått for frie tøyler. Når vi henta Nosa og Ujah, så var vel Bjarman bla i Nigeria for å studere forholdene(?)
                      Mulig jeg er helt på viddene her, men synes det har vært mye blanda drops de siste åra.
                      Når det er sagt så har det vært mange mislykka kjøp som har kommet med trenerskifter også.
                      Ble letta når Mefsin gikk ut og fortalte at de så etter spesifikke typer som kan heve laget, men selv etter den uttalelsen har ikke alle som har kommet blitt en umiddelbar suksess. Raten ligger fortsatt på rundt 50%. Alt for lavt mtp LSK sin hanglende økonomi.
                      Du blir kanskje litt mindre kritisk dersom du leser gårsdagens artikkel i RB hvor det fremgår at klubben tilsammen har tjent 50 millioner på de spillerne Aneke har stått bak?

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #31
                        Ujah var en suksess. I sum har LSK tjent litt på de øvrige spillerne hentet fra Afrika men ikke store summer. Det er forståelig nok lang tilpasningstid til livet i Norge for 19-20årige fotballspillere som kommer rett fra vest-Afrika til Norge. I tillegg har det ført til diverse andre problemer. Spørsmålet er hvor trolig er det å få en Ujah-suksess til og hva kan tilsvarende tid og ressurser ellers brukes på.

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                          Husker jeg ble rimelig overrasket over å se Ayagwa på hans første trening, det var definitivt noe som ikke stemte.
                          Og jeg så han i første seriekamp for LSK 2. Han var ikke i nærheten.

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 689

                            #33
                            Å anta at LSK er så elendige på dette området er rart uten å vite mer om andre klubbers bomkjøp. Jeg legger til grunn at også andre klubber bommer på spillerkjøp, men da hører man gjerne bare om de som blir en suksess og antar at det er regelen.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7004

                              #34
                              Afrika-modellen bør termineres. Hent gode, unge spillere fra Balkan og 3. nivå i f.eks. Italia i stedet. Der er det flust av skolerte, gode spillere som mest av alt trenger spilletid.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3269

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Afrika-modellen bør termineres. Hent gode, unge spillere fra Balkan og 3. nivå i f.eks. Italia i stedet. Der er det flust av skolerte, gode spillere som mest av alt trenger spilletid.
                                Er ikke enig i at Afrika-modellen må termineres, men enig i at vi bør kikke på andre markeder. Jobbet med en kar fra Uruguay for noen år siden som mente at hjemlandet var gode på å produsers forsvarere og spisser, og at det var mange unge talenter som trenger spilletid der og. Som du nevner er Balkan og lavere nivåer i div. ligaer spennende.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎