Utlånte Kanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjøttkaka
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2012
    • 284

    #21
    Charles med et fint innlegg til Skeids mål. God kamp av han, og han ble kåret til banens beste av en av de to (!) lokale juryene med en ukes lån av en BMW i3 og en middag for to på Johnny Rocket's som premie. Sandberg gjorde seg heller ikke bort, men han virker mer usikker og rufsete enn han gjorde i fjor. Satser på at det bare er startvansker etter skadeavbrekket.

    Moses, Sheriff og Slørdahl var på tribunen. Det var også Mathew som fikk se Charles gjøre en god kamp samme sted som han frarøvet ham karrierens største øyeblikk.

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2809

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
      Det var også Mathew som fikk se Charles gjøre en god kamp samme sted som han frarøvet ham karrierens største øyeblikk.
      Forklar?

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4375

        #23
        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

        Forklar?
        Trengs det?
        ..................

        Kommentar

        • P0P_Corn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2004
          • 155

          #24
          Opprinnelig skrevet av _Jonern

          Trengs det?
          Det var vel Moses som ble frarøvet muligheten på åpen kasse av Mathew?

          Uansett hyggelig at Charles leverer litt. Har sett litt potensiale ved enkelte anledninger, men lite ferdig produkt.

          Kommentar

          • Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 632

            #25
            Opprinnelig skrevet av P0P_Corn
            Det var vel Moses som ble frarøvet muligheten på åpen kasse av Mathew?

            Uansett hyggelig at Charles leverer litt. Har sett litt potensiale ved enkelte anledninger, men lite ferdig produkt.
            Nope, Charles. Helt uforståelig det som skjedde, der og da forbanna jeg Matthew ned i helvete. Men det går bedre nå, altså...
            Men det verste var vel den ekle Finne som avgjorde kampen rett etterpå.

            Jeg syntes også jeg så tendenser, men det stokka seg mer og mer for ham. Hadde tendenser til å rote seg opp i klyngesituasjoner med 5-meters pasninger.
            Hunter S. Thompson:

            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2809

              #26
              Opprinnelig skrevet av Wanker

              Nope, Charles. Helt uforståelig det som skjedde, der og da forbanna jeg Matthew ned i helvete. Men det går bedre nå, altså...
              Men det verste var vel den ekle Finne som avgjorde kampen rett etterpå.
              Spiller Skeid hjemmekampene sine på Betonghælvetet? Visste jeg ikke. Trodde det var nordre Åsen?

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1815

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Spiller Skeid hjemmekampene sine på Betonghælvetet? Visste jeg ikke. Trodde det var nordre Åsen?
                Kunstgressbanen på Nordre Åsen rehabiliteres, derfor har Skeid spilt noen kamper på Intility i sommer. Tror dette var siste kampen der, om ikke rehabarbeidene møter på nye utfordringer, som fører til utsettelse.

                Kommentar

                • P0P_Corn
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Apr 2004
                  • 155

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Wanker

                  Nope, Charles. Helt uforståelig det som skjedde, der og da forbanna jeg Matthew ned i helvete. Men det går bedre nå, altså...
                  Men det verste var vel den ekle Finne som avgjorde kampen rett etterpå.

                  Jeg syntes også jeg så tendenser, men det stokka seg mer og mer for ham. Hadde tendenser til å rote seg opp i klyngesituasjoner med 5-meters pasninger.
                  "Så fikk også Lillestrøm en siste sjanse. Ifeany Matthew kunne spilt Moses Ebiye helt alene gjennom, men forsøkte å avslutte selv. Dermed var sjansen skuslet vekk."

                  På tribunen kokte det. På banen tok det virkelig fyr først på overtid. Det var nok til å sikre Vålerenga triumf i det første derbyet mot Lillestrøm på den nye stadion.


                  Liker ikke å rippe opp i dette...

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 641

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av P0P_Corn

                    "Så fikk også Lillestrøm en siste sjanse. Ifeany Matthew kunne spilt Moses Ebiye helt alene gjennom, men forsøkte å avslutte selv. Dermed var sjansen skuslet vekk."

                    På tribunen kokte det. På banen tok det virkelig fyr først på overtid. Det var nok til å sikre Vålerenga triumf i det første derbyet mot Lillestrøm på den nye stadion.


                    Liker ikke å rippe opp i dette...
                    Det som har skjedd her, er at a) Aftenpostens utsendte ikke så forskjell på to afrikanere og b) du husker feil.

                    Opprinnelig skrevet av Rb.no
                    Det så ut til å ende 0-0 i den første kampen på Vålerengas nye stadion. Men overtid skjedde det masse.

                    Først skjøt Bård Finne i stolpen på et godt frisparkforsøk. Deretter fikk LSK en meget stor sjanse til å avgjøre derbyet da Ifeanyi Mathew på egenhånd kontret for gjestene.

                    Men dessverre for LSK valgte nigerianeren å avslutte selv med venstrebeinet istedenfor å spille landsmannen Charles Ezeh som var helt alene foran mål.

                    Istedenfor et seiersmål for LSK, fikk Vålerenga sjansen til å angripe en gang til, og da skulle det lykkes for Bård Finne. Frode Kippe rakk ikke å komme opp i kantspilleren som satte ballen forbi LSK-keeper Marko Maric.
                    For det var nemlig Charles, ja, og foruten forbitrelsen over å tape mot VIF på grunn av Mathews feilvurdering husker jeg at det var så ergelig at Charles ikke fikk oppleve å bli helt og matchvinner, som jeg spekulerer i at hadde kunnet være med på å gi LSK-karrieren hans en litt annen kurve. Men det er nå så.

                    Om at dette er sånn passe å rippe opp i er vi helt enige.
                    Your importance in this world is incalculable.

                    Now get some sleep.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5089

                      #30
                      Noen som har noen rapporter på hvordan Emil Ødegaard presterer i Grorud? Ser han har spilt 20 av 21 matcher. Grorud topper PostNord-ligaen avd. 2, og har kun sluppet inn 22 mål. Best i avdelingen.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3309

                        #31
                        Sandberg nok engang ikke i troppen til Skeid i kveld. Er han skadet igjen? Er jo for jævlig hvis karrieren hans skal bli ødelagt grunnet skader.

                        Kommentar

                        • hekk
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2019
                          • 219

                          #32
                          Grorud, der Emil Ødegaard er utlånt, rykket i går opp til OBOS. Ødegaard har spilt 25 kamper der i år, så han har vel gjort det brukbart++.

                          Tenkte også jeg skulle se hvordan Ranger gjorde det i Kisa, det første han gjorde etter jeg hadde slått på TVen var å pådra seg sitt andre gule på en elendig takling, der Sandefjord scorer på det påfølgende frisparket.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3269

                            #33
                            Det første kortet til Ranger var meget billig, mens det andre var greit nok. Forøvrig Erik Mjelde som scoret for Sandefjord.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎