Kamptråd Start-LSK søn 16.9 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    RB-børsen må vel nærme seg stolperekord etter dette. Haakenstad, Amundsen, Mikalsen, Mathew, Smarason, Brenden, Knudtzon, Krogstad - alle kandidater.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2105

      Hvem var LSK sin beste Idag ? Nesten umulig å finne en kandidat ?

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3319

        Vi må være Norges dårligste lag på offensive dødballer. Likbleikt.

        Kommentar

        • KjøttKake
          Juniormedlem
          Bøffel
          • May 2009
          • 26

          Hvordan har det seg at klubben havner i denne situasjonen nesten hver j**** sesong? Med unntak av et par-tre sesonger har de holdt på slik siden 2008, hvordan er det mulig for en klubb som har som ambisjon å ligge i toppen? Økonomi har kanskje noe av skylden, med det er f*** meg ikke alt. Tror klubben er stappfull av inkompetanse, både styret og ikke minst Mesfin, hvordan i h****** har det seg at han fikk jobben som sportsdirektør??! Hvilken bakgrunn har han, var vel sånn "caretaker" for de afrikanske spillerne som klubben har hentet siden han kom hit i 2009 (eller noe sånt?), og han har vel noen papirer fra utdanning? Kan jo hende fyren er dyktig, men syntes helt fra starten at dette virket merkelig, og som en "kompisansettelse", hvis man kan kalle det dét. Tviler dessverre på at han er egnet for jobben som sportsdirektør. Savner Fjøra jeg. Mangt kan sies om han med både kontroverser, maktkamper med trenere, osv, men LSK var i hvertfall et topplag i nesten alle sesongene han var her, selv om sikkert ikke bare han alene var grunnen til det. Hva det er, er egentlig ikke godt å si, men noe må jo vær FRYKTELIG galt i klubben. Nedrykket har ligget i luften i flere sesonger, og før eller senere kommer det (kanskje til og med i år), hvis man ikke får bort problemene. Om det er styret, Mesfin eller noen andre er vel ikke godt å si, men noe er det, og problemet ligger nok lenger oppe enn på spiller- og trenernivå.
          "When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."

          - Uwe Rösler (Våren 2006)

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4283

            Opprinnelig skrevet av Playboy1

            Får jo ikke gjort en dritt med det som har skjedd.
            hvis spillerne tenker som deg , så har vi allerde
            rykka ned.
            Vi er ikke for gode til å rykke ned , og skal vi skylde
            på alt annet enn oss selv , så er slager tapt.
            OK, notert. Her skal det bare snakkes om hvor ræva vi er (noe som er så forbanna åpenbart at det ikke trengs å nevnes). Ytre faktorer får vi ikke gjort noe med, så dette er meningsløst å diskutere. Dumme meg, trodde dette var et diskusjonsforum. Tar dette til etterretning og skal holde frustrasjonen inne fra nå av. Sannsynligvis revner jeg fra topp til tå 20 minutter inn i Tromsø-kampen.

            Nå må jeg kjøle meg ned og gir meg selv to dager karantene fra alt LSK-relatert. Forbanna møkkagjeng

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9364

              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Hvem var LSK sin beste Idag ? Nesten umulig å finne en kandidat ?
              Maric. Roa ned gemytter slik at vi slapp flere kort ved et par tre fire fem anledninger.

              Kommentar

              • Toten71
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Sep 2016
                • 16

                Det er snart "jobba hårdt"-tilstander, men denne høsten har de allerede brukt opp reservetanken. Dette blir nervepirrende..

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2857

                  Opprinnelig skrevet av Playboy1
                  Hvem var LSK sin beste Idag ? Nesten umulig å finne en kandidat ?
                  DAP - by far!

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2857

                    Opprinnelig skrevet av KjøttKake
                    Savner Fjøra jeg.
                    Ok. Takk til deg.

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2105

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                      OK, notert. Her skal det bare snakkes om hvor ræva vi er (noe som er så forbanna åpenbart at det ikke trengs å nevnes). Ytre faktorer får vi ikke gjort noe med, så dette er meningsløst å diskutere. Dumme meg, trodde dette var et diskusjonsforum. Tar dette til etterretning og skal holde frustrasjonen inne fra nå av. Sannsynligvis revner jeg fra topp til tå 20 minutter inn i Tromsø-kampen.

                      Nå må jeg kjøle meg ned og gir meg selv to dager karantene fra alt LSK-relatert. Forbanna møkkagjeng
                      selvfølgelig skal alle få ha sin mening , og jeg skal
                      ikke påstå at jeg rett heller.
                      At mann/vi er uenig i noe , er som du sier , at dette
                      er ett diskusjonsforum, alle skal ha rom for å uttrykke sin mening.
                      poenget mitt her , er at selv om jeg er enig at det føles
                      som at dommerne ‘alltid’ er mot oss , så er det opp til
                      oss selv å gjøre jobben , dommerne får vi desverre ikke gjort noe med.
                      men nå legger jeg denne ‘død’ , så får vi også håpe vi
                      har noe marginer med oss fremover , for tydeligvis så
                      virker det PR d.d at vi ikke er gode nok til å greie all
                      jobben selv.
                      Last edited by Playboy1; 16.09.2018, 20:15.

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5092

                        En liten kikk på Hobber Nilsens avgjørelser i dag:

                        Først Lowe sin tofotstakling på Erling. Bommer på ball, er for sein, strake bein, Kan få rødt, får gult.




                        Så stempler han Haakenstad. Kommer for seint, og treffer godt med knottene. Får ingen ting.




                        Ikke en gang når han prøver å fjerne hodet til Brenden får han sitt andre gule.




                        Sandberg får ikke kort for dette:



                        Mens Pedersen får gult for en skump:

                        Kommentar

                        • KjøttKake
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • May 2009
                          • 26

                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                          Ok. Takk til deg.
                          Selv takk.
                          "When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."

                          - Uwe Rösler (Våren 2006)

                          Kommentar

                          • banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2018
                            • 438

                            Noen som forstår utvisningen? Først gir dommeren gult kort til SKM for forseelsen, og deretter rødt kort for protester. Før han ombestemmer seg, og isteden for å gi Amundsen gult kort for forseelsen (som han i utgangspunktet gav SKM) gir direkte rødt. 1000-kroners spørsmålet er hvorfor han i all verden ikke gav Amundsen gult kort, siden han i utgangspunktet gav gult kort for forseelsen??

                            PS! Gi dommeren rødt kort og suspander han for minimum to kamper.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2857

                              Opprinnelig skrevet av McGuffy
                              En liten kikk på Hobber Nilsens avgjørelser i dag:

                              Først Lowe sin tofotstakling på Erling. Bommer på ball, er for sein, strake bein, Kan få rødt, får gult.

                              Så stempler han Haakenstad. Kommer for seint, og treffer godt med knottene. Får ingen ting.

                              Ikke en gang når han prøver å fjerne hodet til Brenden får han sitt andre gule.

                              Sandberg får ikke kort for dette:

                              Mens Pedersen får gult for en skump:
                              Ta også med Ødemarksbakkens gule på den pinlige filmingen til startkødden mot slutten.

                              Kommentar

                              • Funchaloe
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2011
                                • 511

                                Faen for en ubrukelig sullikgjeng. TOTALT sjanseløst fra 0 til 90. Dommern suger lollipop hele kampen, og selv om det røde kortet kom perverst tidlig og var feildømt er det for enkelt å skylde på den apen. Den innsatsen som vises er helt bak mål. Hvorfor faen spiller ikke Gary fra start, og når TLOs erstatning også blir skadet, hvorfor i svarte faen får han ikke komme inn?! Dette var dagen vi rykka ned. Fy faen. 101 år med historie, og kreften ble uhelbredelig i dag. Mange er redd for OBOS. Jeg er mer redd for at vi ender i 9. divisjon.
                                Custodes
                                Contra o futebol moderno!

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4283

                                  Opprinnelig skrevet av banan
                                  Noen som forstår utvisningen? Først gir dommeren gult kort til SKM for forseelsen, og deretter rødt kort for protester. Før han ombestemmer seg og isteden for å gi Amundsen gult kort for forseelsen (som han i utgangspunktet gav SKM) gir direkte rødt. 1000-kroners spørsmålet er hvorfor han i all verden ikke gav Amundsen gult kort, siden han i utgangspunktet gav gult kort for forseelsen??

                                  PS! Gi dommeren rødt kort og suspander han for minimum to kamper.
                                  Ifølge hovedidioten selv forgikk det slik:

                                  – Det er egentlig dårlig løst av meg, for jeg er for tidlig oppe både med kortfargen og med spiller. Heldigvis var teamet våkent og de melder inn til meg at det er feil kort for det er åpenbar scoringsmulihget og hvem som er riktig spiller. Da har vi mulighet til å endre det og gjør det. Så jeg er rett og slett for tidlig ute, men vi får endret på det, sa dommer Ola Hobber Nilsen etter kampen.

                                  – Så det er direkte rødt kort for fellingen Marius Amundsen gjør på Herolind Shala?

                                  – Helt riktig. Det er en fratagelse av en åpenbar scoringsmulighet og så lenge det er en holding foran mål så er det rødt kort. Vi er veldig glad for at det blir riktig til slutt, men veien dit kunne vært løst bedre, sa han.

                                  Fyren er håpløs, og innrømmer det

                                  Kommentar

                                  • Robiwan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 603

                                    Opprinnelig skrevet av heidar
                                    billig utvisning selv i tuppeliga-sammenheng. Men start-negeren får bare gult for sitt overfall? Latterlig
                                    fy faen skjerp deg. Skap-rasist!!!
                                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      Maric - 4 Sjanseløs. Pluss for å hindre flere gule på våre, pluss noen OK redninger.

                                      Haakenstad - 2 Hva skal man si? Bare er utpå der.

                                      Amundsen - 1 Skandale. At denne fyren snakker om større klubber er komisk.

                                      Antonijevic - 3 Vinner mye i lufta. Vår minst dårlige bak der selvom det ikke er noen prestasjon.

                                      Kind Mikalsen - 2 Tafatt. Ikke verdig kapteinsbindet.

                                      Brenden - 2 Innsatsen er OK. Løper mye men får ikke til stort. Snuser på en 3'er.

                                      Mathew - 2 En av hans svakeste kamper i år. Uinspirert. Slurvete. Negativ utvikling. Må ta seg sammen.

                                      Pedersen - 3 Gjorde en OK jobb men ikke noe mer. Nære scoring på 1-0.

                                      Melgalvis - 1 Hva gjorde han? Absolutt nada.

                                      Smarason - 2 Snuser på stolpe faktisk. Startet friskt med et godt skudd men meget svak etter det.

                                      Knudtzon - 2 Snuser på stolpe han også. Skaffer oss et frispark som skulle gitt rødt. Sikkert ute resten av sesongen.

                                      Krogstad - 2 Prøver litt men blir for puslete.


                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3319

                                        RB presterer å gi SKM en 5er på børsen. Som om ikke dette var komedie nok.

                                        Kommentar

                                        • Nosferatu
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 667

                                          Opprinnelig skrevet av LS89
                                          RB presterer å gi SKM en 5er på børsen. Som om ikke dette var komedie nok.
                                          Jesus. Hva får resten?
                                          Your importance in this world is incalculable.

                                          Now get some sleep.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎