SK Brann - Lillestrøm SK, 07.10.18, kl 200

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    • Nov 2003
    • 6248

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Helt fortjent å ta med poeng i dag. Vi var utrolig upresise, og foruten at vi var heldig med deres stangskudd så kunne vi også tatt alle tre om Haakenstad hadde vært litt heldigere på vår siste store sjanse.
    Det hadde ingenting med flaks å gjøre, men elendig dømming. Soleklart frispark til Frode, Karadas dytter ham tre fire meter uten å se på ballen.

    Hobber Nielsen var elendig som vanlig, men for en gangs skyld begge veier. Men det var ikke straffe til oss, og den skal han ha.

    Første gang jeg er enig med han som har forumets dusteste nick. Tanken hadde ikke slått meg engang om jeg hadde vært der.

    De få idiotene som stod bak dette må ekskluderes. Ikke bare har de gjort narr av et annet menneskes tragedie, de har satt alle oss andre og klubben selv i et forferdelig dårlig lys.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4273

      Opprinnelig skrevet av Grusom B

      Det hadde ingenting med flaks å gjøre, men elendig dømming. Soleklart frispark til Frode, Karadas dytter ham tre fire meter uten å se på ballen.
      Dette la jeg også merke til. Gleder meg til svinet legger opp. Deiser inn i Frode for å få ham ut av balanse. Vet godt at Hobber ikke ser sånt.

      For øvrig virker han ikke spesielt fotballklok denne Lars Arne Nilsen. Nevnte igjen og igjen i intervju etter kampen at LSK og dødball alltid er en trussel og klaga over at de trenger så mange sjanser for å score. Bitch please, dere hadde to kvalifiserte sjanser i dag, scora på den ene. Cry me a river.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Synes laget begynner å se mer solid ut. Det er mye mindre rør i keeper- og forsvarsspillet, og vi slipper til Brann svært lite gjennom 90 minutter. Daniel Pedersen er svært viktig her, samt at Kippe og backene har tatt seg sammen. Men vi er fortsatt veldig upresise fremover i banen, og vi får ikke satt opp Smarason nok ganger i riktige posisjoner. Synes vi blir for lave og når vi vinner ballen spilles den upresist og for langt opp. Men det skal sies at vi møter et gulljagende lag på bortebane. Meget sterkt å krige seg til ett poeng. Strålende fornøyd med det! Ødemarksbakken har gjort seg fortjent til en startplass nå.
        ..................

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1500

          Godt spørsmål. Hvor ynkelig er det mulig å bli? Vedkommende bør selvsagt stå offentlig frem med en beklagelse. Men til det er han garantert alt for feig.

          Hvor i alle dager er gangsynet og vurderingsevnen hos deler av Lillestrøm-fansen? Nå må klubben ta tak umiddelbart.

          Kommentar

          • AG-3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 1081

            Opprinnelig skrevet av Dole
            Godt spørsmål. Hvor ynkelig er det mulig å bli? Vedkommende bør selvsagt stå offentlig frem med en beklagelse. Men til det er han garantert alt for feig.

            https://www.vg.no/sport/fotball/i/On...ig-kan-man-bli
            litt morsomt om ikke annet at denne superkrenka VG-fyren hentyder at Stabækgutta er homofile. Var ikke det som ble sunget- han som stempler de

            Kommentar

            • OlaG
              Oversetterdrone
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 873

              Opprinnelig skrevet av AG-3

              litt morsomt om ikke annet at denne superkrenka VG-fyren hentyder at Stabækgutta er homofile. Var ikke det som ble sunget- han som stempler de
              "Alle suger kuk i Stabæk", du tenker på?

              Hva er budskapet hvis det ikke er å stemple Stabæk-spillerne som homofile, og hva er poenget med å stemple motstanderens spillere som noe man ikke synes er negativt?

              Hva er vitsen med å melde at kommentatoren i VG er "superkrenka", når det er vi som står der og oppfører oss som om ignorante amøber?
              Jeg syns ikke det var morsomt i det hele tatt, jeg ble bare enda mer forbanna av å bli mint på det også.

              Kommentar

              • AG-3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 1081

                Opprinnelig skrevet av OlaG
                "Alle suger kuk i Stabæk", du tenker på?

                Hva er budskapet hvis det ikke er å stemple Stabæk-spillerne som homofile, og hva er poenget med å stemple motstanderens spillere som noe man ikke synes er negativt?

                Hva er vitsen med å melde at kommentatoren i VG er "superkrenka", når det er vi som står der og oppfører oss som om ignorante amøber?
                Jeg syns ikke det var morsomt i det hele tatt, jeg ble bare enda mer forbanna av å bli mint på det også.
                Slett ikke uenig at det idag var skivebom de luxe.
                var forøvrig Stabæk Support det ble sunget om. Og at de sugde snabb. Men de var VG fyren som tilegner de homofil- stempelet.

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 873

                  Opprinnelig skrevet av AG-3

                  Slett ikke uenig at det idag var skivebom de luxe.
                  var forøvrig Stabæk Support det ble sunget om. Og at de sugde snabb. Men de var VG fyren som tilegner de homofil- stempelet.
                  Samme to spørsmål igjen, bare bytt ut "Stabæk-spillerene" med "Stabæk Support". Prinsippet endrer seg ikke.

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2114

                    OK kamp, selv om vi burde ha prestert bedre mot et svakt Brannlag. Spesielt i første omgang var Brann dårlige. Herlig at vi kjemper oss tilbake og får med oss et poeng - Haakenstad burde vel ha utnytta sjansen han fikk bedre.
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      Moderatormelding

                      Banneret har egen tråd. Ta den diskusjonen der og la kampen få plass her.

                      Stray Cat
                      moderator


                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • Tvilling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 1462

                        Sterkt å få poeng i Bergen. Vi kunne faktisk fått 3 .. og 0..
                        Vi laget det vanskelig for oss selv en del ganger - og særlig i 1 omgang. I hovedsak 2 hovedproblem: Når det fra eget forsvar sendes pasninger/headinger ut - og til Brann-spillere. Og når vi visste at Brann var giftige på innkast, så ble det alt for mange innkast nær egen 16m.
                        Med sterk konsentrasjon på det som skjedde på banen, må jeg bare tilfreds notere at status mot Brann 2018 er 2 uavgjort og 1 seier!

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Hvis du tror det er lett å styre en hodeduell i feltet mot Azar får du tro om igjen. Faktisk er det midtbanen som må dekke farlig rom for nedfall. Mathew er så veik og irriterer meg til tider. Fakta er at forsvaret har steppet opp minus en brainfart 10 min i Stabækkampen. Vårt største problem er å omsette sjanser. Halve eliteserien har sluppet inn like mange eller flere men ikke mange som har puttet færre. Krogstad virker å være vaksinert fra å score. Frode har steppet opp. Lillestrøms beste i kamp med Pedersen, beste mot Stabæk. Fakta er at en 40 åring gjør meg overbevist om at vi klarer oss. 40 år! De fleste av oss hadde ikke hatt kropp og hjerneceller etter over 20 år i duellenes tegn

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1462

                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Hvis du tror det er lett å styre en hodeduell i feltet mot Azar får du tro om igjen. Faktisk er det midtbanen som må dekke farlig rom for nedfall. Mathew er så veik og irriterer meg til tider. Fakta er at forsvaret har steppet opp minus en brainfart 10 min i Stabækkampen.
                            Azar kom inn i det 77 min, og vi scora i det 78 min. Det var særlig et problem i 1 omgang at vi serverte ballen til Brann. Jeg skjønner at det kan være en utfordring, men det er likefullt en stor ufordring å stadig få angrep på angrep. Jeg anklager ingens spesielt, dette er noe laget må løse.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎