Kamptråd: Lillestrøm SK - Rosenborg BK, 20.10.18, kl 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4207

    #41
    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    To poeng skuslet vekk mot det tammeste trønderpakket jeg har sett på Åråsen, en gavepakke. To offensivt udugelige kanter, karantene på Arnor og flere i fare. Uakseptabelt at et bortelag på 30% får ha så mye ball.
    Ja, vi går nok en gang i fella og har alt for mye respekt for "superstjernene". Hadde vel knapt ballen siste 20 siden vi bare moste den bort med en gang vi fikk en fot på den? Patetiske greier. Utrolig at vi ikke tør å stole på egne ferdigheter mot en gjeng dritasjuke porselenstrøndere.
    Last edited by Kanarivogel89; 21.10.2018, 19:29.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2082

      #42
      Dette var ikke bra nok.
      dårligste RBK lag på veldig mange år.
      på forhand ville jeg vært fornøyd med 1 poeng,
      men ikke nå. Vi ble altfor feige.
      Krogstad og Brenden var dårlige. Ødemarksbakken fra start neste kamp? , Smarason med
      blanda drops , mens Pedersen var god.
      Matthew med mange hasardiøse balltap på midten.
      jeg har mista trua på Han.
      resten av våre spillere var Ok, selv om jeg har sett Lehne Olsen mye bedre .

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Samtidig er Matthew i stand til å rette opp nærmest alle disse feilene/balltapene selv, i ett lag som domineres av spillere som gjerne utmerker seg med å følge opp en god involvering med noe helt hjernedødt de ikke kan fikse selv. Og her er visekapteinen en absolutt versting, innkast-situasjonen som gir bartene en gratismulighet er fuckings dråpen for min del så tett opptil situasjonen med samme fokus på dommertrioen mot Stabæk.

        Hvis ikke Kind Mikalsen er blant spillerne man nå klarer ta et klart standpunkt til etter sesongen, og skyfler ned på nivået han hører hjemme, så er så mye annet positivt som skjer nå langt på vei bortkasta. Daukjøttet må vekk, helt hinsides at en slik spiller engang er visekaptein.

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1309

          #44
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Samtidig er Matthew i stand til å rette opp nærmest alle disse feilene/balltapene selv, i ett lag som domineres av spillere som gjerne utmerker seg med å følge opp en god involvering med noe helt hjernedødt de ikke kan fikse selv. Og her er visekapteinen en absolutt versting, innkast-situasjonen som gir bartene en gratismulighet er fuckings dråpen for min del så tett opptil situasjonen med samme fokus på dommertrioen mot Stabæk.

          Hvis ikke Kind Mikalsen er blant spillerne man nå klarer ta et klart standpunkt til etter sesongen, og skyfler ned på nivået han hører hjemme, så er så mye annet positivt som skjer nå langt på vei bortkasta. Daukjøttet må vekk, helt hinsides at en slik spiller engang er visekaptein.
          Forsvaret var bedre enn på lenge i går. Det sier riktignok ikke så mye, men dette er absolutt noe å bygge videre på. Pluss til Rafn og Amundsen som hever seg. Mikalsen stod og klagde på dommeren og fikk en sjanse imot, men ellers skjedde det ikke mye på sida hans.

          Ellers var den sentrale midtbanen god, der har vi to bra ballvinnere som bidro offensivt også.

          Kantene og spissene var derimot anonyme.

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2805

            #45
            Opprinnelig skrevet av GIFKanari

            Hvis ikke Kind Mikalsen er blant spillerne man nå klarer ta et klart standpunkt til etter sesongen, og skyfler ned på nivået han hører hjemme, så er så mye annet positivt som skjer nå langt på vei bortkasta. Daukjøttet må vekk, helt hinsides at en slik spiller engang er visekaptein.
            Fy fan - Noen av dine karakteristikker av eget lags spillere er så jævla bedritne at hadde jeg vært mod hadde du vært tuppa tel hælvete ut av dette forumet og over på klansformuet der du hører hjemme for lenge siden. Det er helt hinsides at du får lov til å spre spy og dritt og null konstruktivt på dette forumet i uke etter uke.

            Kommentar

            • Radulovic
              Medlem
              Møteplager
              • Mar 2016
              • 83

              #46
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Samtidig er Matthew i stand til å rette opp nærmest alle disse feilene/balltapene selv, i ett lag som domineres av spillere som gjerne utmerker seg med å følge opp en god involvering med noe helt hjernedødt de ikke kan fikse selv. Og her er visekapteinen en absolutt versting, innkast-situasjonen som gir bartene en gratismulighet er fuckings dråpen for min del så tett opptil situasjonen med samme fokus på dommertrioen mot Stabæk.

              Hvis ikke Kind Mikalsen er blant spillerne man nå klarer ta et klart standpunkt til etter sesongen, og skyfler ned på nivået han hører hjemme, så er så mye annet positivt som skjer nå langt på vei bortkasta. Daukjøttet må vekk, helt hinsides at en slik spiller engang er visekaptein.
              Her er jeg helt uenig med deg, Kind Mikalsen har spilt seg opp siden Lennartsson tok over. Her har du en spiller som har fått en knekk i selvtilliten under første halvdel, han har i likhet med resten av laget fått en stigning i form og selvtillit de siste 4-5 kampa.

              Nå får han jo faktisk lov til å være venstreback også, ikke flytte rundt på banen, noe jeg tror også har spilt inn på hans prestasjoner.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2252

                #47
                Mye bra igår, ihvertfall i 1.omgang. Ble unøyaktige i andre, men spilte oss allikevel til et par sjanser, og hvor TLO selvsagt bør sette ballen i nettet. bartene ble omtrent så omstendlige som forventet. Som RB påpeker har Arnor sin begrensning når det kommer til hurtighet, så kortet bør kanskje ikke bety all verden hvis vi får stablet Erling på beina mot Ranheim.
                Synes egentlig alle presterte bra igår. Når vi ble unøyaktige ble det kompensert med bra jobbing hjemover. Må vel flere tiår tilbake siden siste bartene ikke putta mot oss(?)

                Kommentar

                • Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

                  #48
                  hørte noe snakk om 3-0 i 96 som siste gang uten baklengsmål i går.
                  Fotograf Kreativ Kanaris

                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                    Fy fan - Noen av dine karakteristikker av eget lags spillere er så jævla bedritne at hadde jeg vært mod hadde du vært tuppa tel hælvete ut av dette forumet og over på klansformuet der du hører hjemme for lenge siden. Det er helt hinsides at du får lov til å spre spy og dritt og null konstruktivt på dette forumet i uke etter uke.
                    Tro meg, det er ikke for mangel på vilje. Denne fyren har egenhendig drept forumet(eller ok, sammen med klovnene som mener facebook er bedre enn dedikert forum, som det selvfølgelig ikke er) og har ikke kommet med et positivt bidrag på årevis.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3120

                      #50
                      Er enig i storparten av oppsummeringene her, men mener Krogstad får ufortjent mye tyn.

                      Ellers forstår jeg ikke at noen lar seg hisse opp over GIF lenger. Det er bare å ikke lese innleggene hans, det vet jeg mange som har sverget til, og de har fått en mye bedre hverdag.

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #51
                        Synes dette var en OK+ kamp jeg.
                        Ja, det var et svekket RBK, men samtidig et lag med kvalitet i alle ledd og nøkkelspillere som Adegbenro og Bendtner tilbake i laget fra de tidligere ukene.

                        Vi hadde nærmest en perfekt balanse mellom risiko offensivt og defensiv trygghet, og skaper et stort nok antall sjanser til at vi kunne vunnet. Samtidig slipper vi til minimalt andre veien, og blir vel kun tatt på 1-2 farlige overganger i løpet av hele kampen. Så mangler det som alt for ofte mye på utførelse og kvalitet på siste tredjedel, og det legger en liten demper på en ellers god prestasjon mot lederen av Eliteserien.

                        Anbefaler forøvrig alle som tviler på Marius Amundsen sin motivasjon å se på blokkeringen han gjør på den store rbk sjansen i første omgang. Kaster seg inn i skuddlinja med et mye dårligere utgangspunkt enn kaptein Frode Kippe som er nærmeste mann. Rett og slett nydelig.

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 284

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Synes dette var en OK+ kamp jeg.
                          Ja, det var et svekket RBK, men samtidig et lag med kvalitet i alle ledd og nøkkelspillere som Adegbenro og Bendtner tilbake i laget fra de tidligere ukene.

                          Vi hadde nærmest en perfekt balanse mellom risiko offensivt og defensiv trygghet, og skaper et stort nok antall sjanser til at vi kunne vunnet. Samtidig slipper vi til minimalt andre veien, og blir vel kun tatt på 1-2 farlige overganger i løpet av hele kampen. Så mangler det som alt for ofte mye på utførelse og kvalitet på siste tredjedel, og det legger en liten demper på en ellers god prestasjon mot lederen av Eliteserien.

                          Anbefaler forøvrig alle som tviler på Marius Amundsen sin motivasjon å se på blokkeringen han gjør på den store rbk sjansen i første omgang. Kaster seg inn i skuddlinja med et mye dårligere utgangspunkt enn kaptein Frode Kippe som er nærmeste mann. Rett og slett nydelig.
                          Den blokkeringa fra Amundsen var deilig. Han spilte en god kamp i går i likhet med resten av forsvaret. En helt utrolig god følelse å faktisk føle seg noenlunde trygg på forsvar og keeper i en kamp. Jeg tror ikke jeg rev meg i håret en eneste gang, og det er lenge siden. Rafn hadde grei kontroll på Adegbenro til og med, og Mikalsen lignet faktisk på sitt gamle jeg. Han dukket til og med opp ut av intet i feltet offensivt som den luringen han kan være. Hvis forsvaret forsetter som i går, så rykker vi aldri i verden ned.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9329

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Grusom B

                            Tro meg, det er ikke for mangel på vilje. Denne fyren har egenhendig drept forumet(eller ok, sammen med klovnene som mener facebook er bedre enn dedikert forum, som det selvfølgelig ikke er) og har ikke kommet med et positivt bidrag på årevis.
                            Kanari-Fansen drepte forumet.

                            Jævla horer.

                            Savna forresten giffer'n sine "tongue in cheek" karakteristikker av Krogstad i går.

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2082

                              #54
                              Forøvrig synes jeg det hørte ut som årsbeste på Tribunen denne kampen .( selv om jeg bare fikk sett/hørt kampen på mobilen)
                              Feltet sang høyt, samstemt og hele tida , men også resten av stadion virket å være mere med enn tidligere....

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Er enig i storparten av oppsummeringene her, men mener Krogstad får ufortjent mye tyn.

                                Ellers forstår jeg ikke at noen lar seg hisse opp over GIF lenger. Det er bare å ikke lese innleggene hans, det vet jeg mange som har sverget til, og de har fått en mye bedre hverdag.
                                Ikke sant, og selv mener de det er konstruktivt å ty til personangrep hver eneste gang istedenfor skikkelige motsvar. De bør sjekke dietten sin, antagelig for mye østrogen. Hvis daukjøtt virkelig er for sterk beskrivelse av en LSK-spiller lever ingen her inne trygt. Synes det er en svært presis beskrivelse nå som spesielt DAP har kommet inn i stallen, løftet hele laget. og satt en standard. Backposisjonene er og forblir katastrofeområder hvis ikke grep gjøres før neste sesong, og kun Rafn bør spares som potet. Han er også den eneste backen som tilbyr troverdig støtte offensivt med den farta, utholdenheten og målbevisstheten som trengs.

                                Og helt enig i at Krogstad får ufortjent mye tyn. Han blir av flere årsaker satt til å gjøre ting han ikke kan, som har skrevet min mening om i andre tråder. Men du ser aldri svar på sånne innlegg fra våre to riddere.

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  #56
                                  MODERATORMELDING

                                  Dette er en kamptråd og den handler ikke om kamp mellom forumdeltakere. Den er til og med plassert i hovedforumet, som fortsatt modereres.

                                  Det betyr at noen av dere får finne en privat arena å skjelle hverandre ut på. Fortsatte karakteristikker blir slettet, med eller uten en pm fra mod.

                                  Minner ellers om at det finnes en forumregel om å ta rollen som moderator. Mener du at noen trår over forumets grenser, så skal den meldinga hit via varselknappen, ikke inn i tråden.

                                  For øvrig er det fullt mulig å mene noe om lag, lagoppstilling og spilleres innsats (eller manglende sådan) uten å lire av seg karakteristikker, selv om de ikke er direkte brudd på reglene. Man blir oftere tatt seriøst da.

                                  Stray Cat
                                  moderator
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3269

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                    Ikke sant, og selv mener de det er konstruktivt å ty til personangrep hver eneste gang istedenfor skikkelige motsvar. De bør sjekke dietten sin, antagelig for mye østrogen. Hvis daukjøtt virkelig er for sterk beskrivelse av en LSK-spiller lever ingen her inne trygt. Synes det er en svært presis beskrivelse nå som spesielt DAP har kommet inn i stallen, løftet hele laget. og satt en standard. Backposisjonene er og forblir katastrofeområder hvis ikke grep gjøres før neste sesong, og kun Rafn bør spares som potet. Han er også den eneste backen som tilbyr troverdig støtte offensivt med den farta, utholdenheten og målbevisstheten som trengs.

                                    Og helt enig i at Krogstad får ufortjent mye tyn. Han blir av flere årsaker satt til å gjøre ting han ikke kan, som har skrevet min mening om i andre tråder. Men du ser aldri svar på sånne innlegg fra våre to riddere.
                                    Statistikken viser at du tar feil av SKM. Leste at han vant alle dueller, og hadde pasningsprosent på 80+ Mot Bart. At det kommer til sjanser på hans side handler like mye om at han har en treg Kippe ved siden av seg som ikke klarer å dekke rommet bak han når han går i presset, samt at han har Brenden foran seg som ofte ligger altfor langt unna til å være til hjelp. Liker Brenden, men han er ikke noe defensivt drivjern.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎