Toni Ordinas

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2856

    Toni Ordinas

    Jeg åpner likesågodt en egen tråd for vår nye utviklingssjef (spillerutvikler).

    Det smerter å innrømme det, men Stabæk har vært mange, mange hakk bedre enn LSK på talentutvikling de siste årene. Det var vel dette Ordinas ble ansatt med ansvaret for, da han begynte i Stabæk for seks år siden? Hovedtrener var han vel kun de to siste årene?

    I så fall, er det en mann med de beste referanser vi nå har klart å kapre til denne viktige stillingen.
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 874

    #2
    Jeg syns det her virker som en bra signering. Har alltid likt måten fyren fremstår på, inkludert i intervjuene med Eurosport i forbindelse med "overgangen" til LSK. Håper han er like bra på utvikling som på å fremstå som en oppegående og fin fyr på TV

    Kommentar

    • lsk_rob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2016
      • 139

      #3
      Knallgod signering, og det stemmer at han hadde tilsvarende ansvar i Stabæk i årene frem til han ble hovedtrener. Har troa på dette!

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        #4
        Dette var noe av det mest positive jeg har fått av nyheter fra LSK på årevis. En ting er Ordinas som kapasitet, men mest av alt signalet og ambisjonene man viser med denne signeringen. Er bare å applaudere med en signering og et fokus som overgår en hvilken som helst spillersignering.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Nå vil mantraet om at "evig eies kun et dårlig rykte" virkelig bli satt på prøve når det kommer til LSKs standing blant altfor mange lokale klubber. Nå viser ledelsen at de veit hvilke knapper de må trykke på, både kort- og langsiktig. På måneder har man gjort en 180 graders vending, men kampen i kulissene er nok langt eldre.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎