Sesongen 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3309

    Kunne vi prøvd noe ala dette mot Godset?

    Maric

    Rafn - Tamm - Salquist - SKM

    Krogstad - Sheriff - Mathew

    DG - TLO - Ødemarksbakken

    De 5 bakerste sier seg selv. Tre på midten som løper og takler til krampa tar dem. Tre på topp med noenlunde god fart. Både DG og Ødemarksbakken må ta del i det defensive også. Med Smarason ute av form og på kunstgress ser jeg ikke hvorfor vi ikke kunne prøvd dette. Sheriff synes jeg hvertfall bør få muligheten igjen snart. Leverte en perfekt bortekamp i Haugesund, siden satt på benken igjen. Mathew meget god mot Glimt. Nå benker uansett ikke JL kapteinen sin, men uansett en lagoppstilling som kunne vært interessant å se.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3309

      Fem kamper igjen. 3 hjemme og 2 borte. Vif, Stabæk og 08 hjemme. Viking og Ranheim borte.

      Prøvde meg på tabellkalkulatoren med nøytrale øyne som mulig.

      Da ble det slik: https://gyazo.com/3e37a164813319a247acaebf8e34bca6

      Godset går ned grunnet forferdelig program. Ranheim slår følge. Mjøndalen kvalik. Tror altså at vi tar 6 poeng på de fem siste, realistisk?

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5089

        Opprinnelig skrevet av LS89
        Fem kamper igjen. 3 hjemme og 2 borte. Vif, Stabæk og 08 hjemme. Viking og Ranheim borte.

        Prøvde meg på tabellkalkulatoren med nøytrale øyne som mulig.

        Da ble det slik: https://gyazo.com/3e37a164813319a247acaebf8e34bca6

        Godset går ned grunnet forferdelig program. Ranheim slår følge. Mjøndalen kvalik. Tror altså at vi tar 6 poeng på de fem siste, realistisk?

        Alle snakker om det forferdelige programmet til Godset. Vær obs på at de i de tre siste møter Molde, som allerede kan være seriemester, samt Brann og KBK som plutselig har NULL å spille for. Ja, det er gode lag, men jeg tror Godset tar minst 6 poeng på de tre siste matchene.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          Opprinnelig skrevet av LS89

          Godset går ned grunnet forferdelig program. Ranheim slår følge. Mjøndalen kvalik. Tror altså at vi tar 6 poeng på de fem siste, realistisk?
          Du er altfor optimistisk på bydelslagets vegne. De ender på kvalik, og rykker ned, mens 250 totninger står og gråter på tribunen.

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 284

            Opprinnelig skrevet av LS89

            Godset går ned grunnet forferdelig program. Ranheim slår følge. Mjøndalen kvalik. Tror altså at vi tar 6 poeng på de fem siste, realistisk?
            Jeg tror Ranheim fort tar minst seks poeng og kan fort klare seg. De slår naturligvis oss der oppe, også har de igjen Rosenborg i siste kamp. Vi må for Guds skyld håpe at RBK har noe å spille for i den kampen. Hvis ikke de har det, så legger de seg garantert. Det kommer til å være godt med folk på Lerkendal, og jeg tipper de fleste helst ser at Ranheim vinner den kampen dersom den er uten betydning for RBK.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4207

              Dette laget skriker etter flere alternativer offensivt. En hanglende Smarason og TLO er beholdningen. Ødemarksbakken jobber og sliter, men blir aldri noe sluttprodukt. Gustafsson mye av det samme. Melgalvis er ikke verdt å nevne engang. Så er det altså Brenden vi har å sette innpå. Triste greier...

              Synd vi er bankerott for n'te gang. Blir en mager vinter

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                Dette blir spennende helt til siste slutt. Forhåpentligvis blir ikke den siste kampen mot S08 avgjørende. For den taper vi trolig.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1199

                  Det er fullbrakt. Nedturen for dette laget startet da lokalvisen og ikke minst mange her på forumet og suportere forlangte at Haakenstad skulle forvises til tribunen resten av sesongen. Rafn på venstrebakck og Haakenstad på høyre hadde vært det beste for dette laget. Se på poengfangsten til dette laget med og uten Haakenstad. Ikke nok med det så hentet vi altså denne Tamm som gjorde det enda vanskligere å disponere en spillergruppe og som førte til at Sheriff ble hentvist til benken resten av sesongen. Mathew dukker opp som troll i eske og det kunne vært ok, men i tospann med DAP så fungerer det bare ikke. Jeg var meget skeptisk til at Amundsen ble erstattet med benkefyll fra en bakgårdsklubb i Belgia og i retrospekt så ville Amundsen fylt denne rollen minst like godt. 2 middelmådige dansker er to for mye i norsk tippeliga uten at jeg skal legge all skyld på de selvsagt.

                  Kommentar

                  • TomLundby
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 616

                    Helt enig i at forsterkningene i forhold til 2018 har vært en fiasko. Smarason også. Slett jobb å signere (nok) en fotballinvalid.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 456

                      Se på Viking og Glimt. Det er mulig å komme sterkt tilbake etter et nedrykk. Men først må en stor opprydning til.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3269

                        Opprinnelig skrevet av Dumbo
                        Se på Viking og Glimt. Det er mulig å komme sterkt tilbake etter et nedrykk. Men først må en stor opprydning til.
                        Spørsmålet er om ledelsen og klubben er i stand til å gjennomføre oppryddingen som er høyst nødvendig.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎