Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tobias Salquist

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Får 8'er på Sves-børs, 7 i VG. Jeg mener han iallefall skal ha 9. Han gjør én feil i matchen. Han slår en feilpasning etter 85 minutters spill.

Comment

Når han dro den vendingen på 4-0 måtte jeg humre, det var selve prikken over i`en. Stålkontroll i luftrommet, trygg og god med ball. Herlig å se, og sjeldent sett en bedre stopperprestasjon på Åråsen i nyere tid.

Litt rart han "bare" fikk 8 hos RB. VG med 7, noe som er helt på på jordet. Klink 9 fra meg.

Comment

For ett nivå han innehar. Blir spennende å se han sammen med Tamm. Kan bli riktig så bra.

Nesten så man er redd han blir solgt allerede i vinter.
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

Comment

Jeg vil vite når han har fått den skaden

Comment

Når fyren maser om å forbedre passningspillet en kamp før slutt så skjønner du at vi er fortapt. To dansker er to for mye på dette LSK laget. Jeg også vil selvsagt forbedre passningspillet men det er ikke tid for å snakke om det nå. Sjansene våre mot Sarp til helgen hadde vært bedre med Kippe/Amundsen, ferdig snakka....

Comment

Opprinnelig skrevet av maxpayne Vis post
              Sjansene våre mot Sarp til helgen hadde vært bedre med Kippe/Amundsen, ferdig snakka....
              Nei, det ville de ikke.

Comment

Opprinnelig skrevet av Egumen Vis post

Nei, det ville de ikke.
                Ikke over tid men i en avgjørende knokkelkamp så faller dessverre våre to dansker totalt igjennom.....

Comment

Hvor står det at han vil forbedre pasningsspillet? Er det virkelig mulig å misforstå "det er spillere som vil ha ball hele tida på trening som gjemmer seg når det er kamp" som at vi må øve på balltrilling?

​​​​​​Eller "vi flytter oss jo ikke. Ranheim spiller ballen i rom. Mulighetene da vi hadde ballen var å spille den til siden"

Han etterlyser nøyaktig det samme som samtlige supportere, at folk skal vise seg frem, gå på løp, være pasningsalternativer

Comment

en av få som kan se folk i øynene etter denne sesongen.

Comment

Når fyren maser om å forbedre passningspillet en kamp før slutt så skjønner du at vi er fortapt. To dansker er to for mye på dette LSK laget. Jeg også vil selvsagt forbedre passningspillet men det er ikke tid for å snakke om det nå. Sjansene våre mot Sarp til helgen hadde vært bedre med Kippe/Amundsen, ferdig snakka....
                      Han er vel like frustrert som alle andre over at vi ikke klarer å slå pasninger, ikke et ønske om å forbedre pasningsspillet.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Comment

Jeg forstår Salquist godt! Det er veldig, veldig mange som har sett og kommentert at altfor mange i denne troppen ikke evner å slå enkle, upressede pasninger. Det har vært åpenlyst også før Jørgens tid, men laget har jo bare blitt svakere og svakere også på dette området under Jørgen.
                        Elska þetta félag

Comment

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5 Vis post
                          Jeg forstår Salquist godt! Det er veldig, veldig mange som har sett og kommentert at altfor mange i denne troppen ikke evner å slå enkle, upressede pasninger. Det har vært åpenlyst også før Jørgens tid, men laget har jo bare blitt svakere og svakere også på dette området under Jørgen.
                          Absolutt ALT har blitt dårligere under Jørgen "aner ikke hva jeg holder på med" Lennartsson!

Comment

Tobias har helt rett. Pasningsspillet til LSK har vært elendig de siste månedene, egentlig de siste tiårene. Kombinert med lavt press gir dette (selvfølgelig) katastrofale resultater.

Comment

Nok et merkelig intervju fra "lederfiguren" Sahlqvist. "To pisse kamper, blæ og ææææææ, vant Mjøndalen pfffffist, 20 kuldegrader....."
                              Skal du gå foran som en lederskikkelse så bør du klare å formulere en hel setning selv om du er frustert.
                              Last edited by maxpayne; 01.12.2019, 23:06.

Comment

Nok et merkelig intervju fra "lederfiguren" Sahlqvist. "To pisse kamper, blæ og ææææææ, vant Mjøndalen pfffffist, 20 kuldegrader....."
                                Skal du gå foran som en lederskikkelse så bør du klare å formulere en hel setning selv om du er frustert.
                                Samma hva han sier. Det rare med dette intervjuet er jo at han ikke veit at det blei kvalikk.

Comment

Nå er jo han som intervjuer bare ute etter store overskrifter da. Salquist på vei inn i garderoben etter noen korte svar , blir holdt igjen og intervjuer vil ha ut mere gruff. Har ingen problemer med Salquist sine utblåsning her , han er bare dønn ærlig rett etter kamp.
                                  men han intervjueren som sagt er likedan etter hver jævlla kamp han er tilstede , skal bare prøve lage noen store overskrifter.

Comment

Hvem har størst hjerte for klubben: Salquist som er sint, skuffet, frustrert og lei seg - eller Lennartsson som står der tom, likeglad og langt inne i zombietåka.

Dette er bare et forsøk på å lage en sak som ikke finnes.

Comment

Jeg syntes det var godt å se at han reagerte som han gjorde. Han reagerte som en som virkelig bryr seg. Er så lei av diplomatiske, kjedelige, og lite givende intervjuer etter kamp.

Comment

Working...
                                      X