Daniel "DG" Gustavsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3315

    #21
    Synes ikke han var like svak i dag. Litt bedre defensivt, men bidrar med tilnærmet null offensivt. Burde vært benket, men det er vel få alternativer?
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #22
      Ingen stor dag på jobben i dag heller. Håper virkelig han hever seg, vi trenger en høyrekant som fungerer. Så langt ikke godt nok dessverre.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3319

        #23
        Han må være jævlig god på trening i det minste, for jeg har ikke fått med meg at han har spilt de fire første kampene.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          #24
          Høyresiden vår med Haakenstad og DG er veldig svak. Jeg forstår at det er skader som gjør at Jørgen må bruke mange spillere på plasser der de ikke er på sitt beste, men til neste kamp bør det skje noe. En løsning er å legge om til 4-5-1. Skal vi fortsette i samme formasjon bør DG benkes.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7026

            #25
            Alvorlig talt: Er det en realistisk løsning å avbryte kontrakten og sende ham på dør med det samme, og heller bruke lønnsmidlene på en eller annen spiller som står uten kontrakt? Han har fått fire kamper på seg og har foreløpig ikke vist noe som tyder på at han holder et nivå som er godt nok. Noe må det finnes der ute som er bedre. Det kan knapt bli dårligere.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3315

              #26
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Alvorlig talt: Er det en realistisk løsning å avbryte kontrakten og sende ham på dør med det samme, og heller bruke lønnsmidlene på en eller annen spiller som står uten kontrakt? Han har fått fire kamper på seg og har foreløpig ikke vist noe som tyder på at han holder et nivå som er godt nok. Noe må det finnes der ute som er bedre. Det kan knapt bli dårligere.
              Kanskje drastisk å skrote han riktig ennå, men burde benkes til fordel for Krogstad evt. Melgalvis inntil han har akklimatisert seg. Desverre virker det som om nysigneringene skal få all tid de trenger.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Holterkanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 560

                #27
                Takk!
                ________________________
                TB

                Kommentar

                • bema0806
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2011
                  • 521

                  #28
                  Iskald avslutning til 1-0

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3319

                    #29
                    Denne spilleren er utvilsomt bedre som spiss enn kant.

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av vermu
                      Har vært anonym i seriestarten, men i dag var han bare elendig .Hadde knapt et riktig mottak eller pasning. Kan ikke brukes på kant under disse forhold. Hva med å prøve han som spiss i neste kamp, hjemme mot Haugesund? Tror kampbildet kan bli ganske likt som mot Molde, så hvis vi slår ofte langt, kan han brukes som løpegutt på topp.
                      Da trur jeg vi settern opp som spiss framover. Ikke særlig gode ferdigheter med ball, men må brukes til det han kan - å starte i bakrom.
                      Last edited by vermu; 11.05.2019, 23:40.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7026

                        #31
                        Gustavsson følger samme vei som spilleren han ble hentet for å erstatte: Påtenkt en flankerolle, men beviselig ikke god nok, så blir flyttet opp som spiss for å løpe på alt. Best sånn. Fin avslutning i dag.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3141

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Gustavsson følger samme vei som spilleren han ble hentet for å erstatte: Påtenkt en flankerolle, men beviselig ikke god nok, så blir flyttet opp som spiss for å løpe på alt. Best sånn. Fin avslutning i dag.
                          Fin avslutning, absolutt, men det var også langt på vei beholdningen. Ødela flere gode overganger ved enten å ta dårlige valg eller fremvise manglende ferdigheter. Håper det er manglende selvtillit som gjør at han blir så nølende - for manglende selvtillit er det mulig å gjøre noe med.

                          Kommentar

                          • TomLundby
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 616

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av vermu

                            Ikke særlig gode ferdigheter med ball, men må brukes til det han kan - å starte i bakrom.
                            Gustavsson er da bedre enn Knudtzon med ball. Han har også mer fotball i seg og er omtrent like rask. Om han er 1 million kroner bedre er heller usikkert for øyeblikket. Det får evt ledelsen i LSK ta på sin kappe som feilet og ikke solgte Erling i det øyeblikket han skrev under for Molde.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7026

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av TomLundby
                              Gustavsson er da bedre enn Knudtzon med ball. Han har også mer fotball i seg og er omtrent like rask.
                              Ut fra det jeg har sett av ham, er jeg uenig i dette. Han virker som en veldig taktisk svak spiller. Skal vi få noe ut av ham, mener jeg eneste mulighet er å omskolere til bakromsspiss ASAP. Vi får se om Smarason klarer å få frem en bedre side ved ham.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1324

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av trigz

                                Ut fra det jeg har sett av ham, er jeg uenig i dette. Han virker som en veldig taktisk svak spiller. Skal vi få noe ut av ham, mener jeg eneste mulighet er å omskolere til bakromsspiss ASAP. Vi får se om Smarason klarer å få frem en bedre side ved ham.
                                Positivt at han var bedre mot rosenborg enn i de andre kampene så langt i år. Det er lov å håpe at grunnen til det er at han begynner å bli varmere i trøya her og ikke at han spilte i en annen posisjon?

                                Vi har mye mer bruk for en god høyrekant enn en bakromsspiss, spesielt nå som Smarason er på vei tilbake.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #36
                                  Jeg er selvsagt ikke uenig i at DG har vært veldig skuffende så langt, men jeg synes jeg ser konturene av noe. Han har spilt bittelitt bedre i hver kamp, og med litt hjelp hadde han levert en direkte god kamp i går. Var minst to ganger han kom seg i gode posisjoner men ikke fikk noe hjelp, og endte med å løpe seg fast i stedet. Jeg tror DG er en sånn fyr som trenger å føle litt kjærlighet for å levere på topp, og med tid og stunder tror jeg fortsatt han kan bli nyttig for oss.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7026

                                    #37
                                    Møkkræva i dag igjen. Hvor mange sjanser skal han få? Bryt kontrakten og bli kvitt ham allerede i morgen, han kommer aldri til å holde nivået.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3315

                                      #38
                                      Han bør ihvertfall benkes inntil han forstår hva som forventes av han. Det bør også skje fort.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3141

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Han bør ihvertfall benkes inntil han forstår hva som forventes av han. Det bør også skje fort.
                                        Tror nok dessverre at han vet hva som forventes, men at det vi har sett til nå er det han har. Minner særdeles mye om Luke Rodgers, og er så langt unna å holde mål at det bare er skammelig.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4283

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                                          Tror nok dessverre at han vet hva som forventes, men at det vi har sett til nå er det han har. Minner særdeles mye om Luke Rodgers, og er så langt unna å holde mål at det bare er skammelig.
                                          Han har bevist seg tidligere på langt høyere nivå enn publegenden Luke Rodgers. Jeg er enig i at han har vært ekstremt skuffende, men han er uten tvil en bedre spiller. Gustavsson må benkes nå, men jeg har trua på at han kan bidra etter hvert.

                                          Det er nettopp etter hvert som er problemet her. Mannen ble hentet inn for en million for å bidra fra dag én. Det har definitivt ikke skjedd. Men det er ikke første gang vi ser stabile Allvenskan-spillere floppe totalt i Eliteserien. Egentlig et ganske vanlig fenomen. Krysser fingrene for at han, i likhet med resten av laget, hever seg med Smarasons retur.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎