Treningskamper 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3162

    Start-11'ern mot Rostov blir:

    Maric
    Rafn Salquist Kippe Mikalsen
    Gustavsson Sinyan Ayaghwa Bakken
    Smárason
    TLO

    Søndag er det klart for årets tredje treningskamp når russiske Rostov er motstander klokka 16.30 i Marbella. Kristoffer Ødemarksbakken (bildet) er blant Jörgen Lennartssons utvalgte.


    Meget interessant - blir spennende!

    gilbert


    Kommentar

    • Egumen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2011
      • 169

      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Start-11'ern mot Rostov blir:

      Maric
      Rafn Salquist Kippe Mikalsen
      Gustavsson Sinyan Ayaghwa Bakken
      Smárason
      TLO

      Søndag er det klart for årets tredje treningskamp når russiske Rostov er motstander klokka 16.30 i Marbella. Kristoffer Ødemarksbakken (bildet) er blant Jörgen Lennartssons utvalgte.


      Meget interessant - blir spennende!

      gilbert

      Pedersen inn for Ayagwa, så tror jeg vi har startelleveren mot Stabæk til seriestart.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2278

        56K modem overføring

        Kommentar

        • Kjøttkaka
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2012
          • 287

          1-0 til Rostov. Var vel en corner, men det fikk jeg ikke sett,for akkurat da hoppet streamen min to minutter fram.

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5091

            Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
            1-0 til Rostov. Var vel en corner, men det fikk jeg ikke sett,for akkurat da hoppet streamen min to minutter fram.
            Samme her. Vi har visst også brent ei straffe. (Arnor) Den så jeg heller ikke.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3314

              Ayagwa gjør fryktelig mye rart.

              Kommentar

              • occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 646

                Førsteprioritet må være å få inn en keeper

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2852

                  Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                  Førsteprioritet må være å få inn en keeper
                  Nei.

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1462

                    Rb sliter med overføringen, og LSK er forhåpentligvis i "ferie-modus".. Jeg synes dette er ganske svakt.
                    Svesengen påpeker at midtbanen ikke fungerer, og at Pedersen savnes. Vi vet at han er på vei tilbake, men vi er m.a.o. sårbare pr d.d. Mulig mindre sårbare om innsatsen ikke kjøres på 65%..?

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1462

                      Noe bedre intensitet nå i starten av i 2 omg?

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3162

                        1-1 ved Bakken etter forarbeid av Brenden

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3162

                          Christiansen, Sandberg og Baccay inn for Maric, Kippe og Mikalsen.

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1462

                            2 omgang kan vi være bekjent av. Mye positivt å bygge videre på.

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3162

                              Slutt. 1-1.

                              Langt bedre i andre omgang med Krogstad for Ayagwa på sentral midt med Sinyan. Fuglas klart beste Ødemarksbakken, først på venstre, så på høyre. Lehne Olsen god, Brenden positiv. Andre som venta, Salquist, Gustavsson meget lovende. Mikalsen svak i starten, men spilte seg klart opp, og direkte god offensivt.

                              gilbert

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                Vi skapte mest, men 1-1 er ok. Ødemark best. Lehne Olsen så pigg ut. Brenden inn etter pause og var god. Ayagwa og Krogstad svake på midten. Haakenstad sliter. Salquist dårligere enn man kunne forvente etter to gode kamper. Tidlig ennå, men det kan se ut til at vi må satse på Sheriff sammen med Pedersen sentralt.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3136

                                  Synes egentlig det er mye positivt å ta med seg fra denne. Samhandlingen spesielt er flere hakk opp fra sist sesong. Slik jeg ser det er komponeringen av midtbanen det største spørsmålstegnet. Sheriff så solid ut, mens Ayagwa (skal lete litt etter riktig ord for at det ikke skal fremstå som slakt...) ikke var god. Det ble veldig mye bedre med Krogstad.

                                  Regner Pedersen som selvskreven, og så er spørsmålet hvem han skal ha med seg.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Bare virker det sånnn, eller er det absolutt ingenting i Ayagwas spill som tyder bra? Åssen kan en supporterskare som gikk fra nullsumsfotballen til Erlandsen blottet for kreativitet og pasningsspill, nå kreve krempasninger på en snor attpåtil helt i starten av en tung oppkjøringsperiode? Har man helt mistet tålmodigheten og perspektivene? Bare på høydepunktene fra Nettavisen ser man f,eks. en dypleddspasning fra Ayagwa rett på foten til DG på løp inn i motstanders seksenmeter, som svensken også makter ta ned å slå inn foran kassa. Bare det er en aldri så liten åpenbaring kontra hva vi har måttet tåle de siste åra.

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3136

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Bare virker det sånnn, eller er det absolutt ingenting i Ayagwas spill som tyder bra? Åssen kan en supporterskare som gikk fra nullsumsfotballen til Erlandsen blottet for kreativitet og pasningsspill, nå kreve krempasninger på en snor attpåtil helt i starten av en tung oppkjøringsperiode? Har man helt mistet tålmodigheten og perspektivene?
                                      Jo, med litt godvilje så er det ting i Ayagwa spill som tyder bra. Denne kampen var et knepp opp fra forrige gang, og jeg er absolutt åpen for at han på sikt kan forsvare en plass på midtbanen vår, men pr i dag er han den klart svakeste av alternativene vi har. Det er ikke akkurat krempasninger vi forlanger, mer at det er mulig å treffe en medspiller en gang i blant. Hvis vi skal sette karakteren etter den ene pasningen som traff i løpet av kampen, så er Ayagwa klar for PSG, men da er også Sheriff og Krogstad fotballguder.

                                      Jeg vet ikke om du er på trening iblant, eller ser treningskampene, men det anbefales varmt, da er det lettere å danne seg et helhetsbilde.

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3162

                                        Har sett første omgang i opptak. Ayagwa hadde flere gode involveringer, i tillegg til mange feilpasninger og svake valg - et blanda bilde. Foruten pasningen til DG etter 43 min, som førte til Lehne Olsens stolpeskudd, hadde han en like god pasning etter 37 min, som Mikalsen utnytta til LSKs første corner.

                                        Det er ikke tilfeldig at begge disse, og et par andre gode bidrag, kom i andre halvdel av omgangen. Flere av våre spillere sleit litt med underlaget, men den eneste som bytta sko var Ayagwa, etter ca 21 minutter. Han ble minst et hakk bedre etter skobyttet.

                                        Men fortsatt var han nok en av våre mest usikre spillere. Han har opplagt potensiale, men forsvarer foreløpig ikke en startplass, særlig ikke når Pedersen ganske snart er kampklar.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Bare virker det sånnn, eller er det absolutt ingenting i Ayagwas spill som tyder bra? Åssen kan en supporterskare som gikk fra nullsumsfotballen til Erlandsen blottet for kreativitet og pasningsspill, nå kreve krempasninger på en snor attpåtil helt i starten av en tung oppkjøringsperiode? Har man helt mistet tålmodigheten og perspektivene? Bare på høydepunktene fra Nettavisen ser man f,eks. en dypleddspasning fra Ayagwa rett på foten til DG på løp inn i motstanders seksenmeter, som svensken også makter ta ned å slå inn foran kassa. Bare det er en aldri så liten åpenbaring kontra hva vi har måttet tåle de siste åra.
                                          Altså, det kan tyde på at Ayagwa har kvalitet i høyrefoten. Men det hjelper lite å slå et par krempasninger, hvis over halvparten av innvolveringene med ball er svake. Etter at han kom, har han vist stort sett ingenting, hverken på A-lag eller 2.lag. Derfor er mange skpetiske. Selv lurer jeg mest på hvilke ferdigheter han har, som gjør at han "måtte" hentes i fjor sommer.

                                          Men afrikanere trenger mer tid til tilpasning enn andre. Han må få tid. Han kom ute av form, og kanskje må han får et år i klubben før "dommen felles". Derfor er det viktig å la han spille mye i treningskampene, så får vi se om han har et potensiale eller ei.
                                          Last edited by vermu; 18.02.2019, 21:56.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎