Treningskamper 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2857

    Helsingborg skårer mot spillets gang. LSK er 10 mann på banen fordi Sheriff måtte ut etter en stygg taking fra en Helsingborg-spiller. charles hadde ikke fått snørt skoa ennå. Tabber av SKM.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2281

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari

      Neida, men er litt bekymra over at rullgardina di går ned hver gang du ser meg poste. Og jeg får bekrefta at du faktisk heller ikke leser det jeg skriver og at det er feil å rose spillerne også.
      Høres vel ut som en grinebiter nå, og heller bensin på bålet, men den interne disputten dere har gående trenger vel ikke utspille seg her

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2857

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari

        Neida, men er litt bekymra over at rullgardina di går ned hver gang du ser meg poste. Og jeg får bekrefta at du faktisk heller ikke leser det jeg skriver og at det er feil å rose spillerne også.
        Nå må du ikke tro at alt jeg skriver til deg er kritikk. Det var en "tilleggsopplysning" at kombinasjonsspillet til LSK var bra. Så lurte jeg oppriktig på hva du mente om pasning fra DAP, som var enda bedre enn den fra Ayagwa.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2857

          Store sjanser til LSK nå.

          Stygge etterslenger fra Helsingborg, som ble belønnet med et mål etter at de skada Sheriff.

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1462

            Tverrleggerskuddet av Ayagwa var bra

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2281

              Tynn suppe. Må få opp intensiteten i spillet. Problemet er fortsatt at for få innehar pasningskvalitet slik at tempoet trekkes ned. Brukes flere touch på å få kontroll på ballen. Ser heller ingen plan i spillet. Har ventet med å kritisere det, men idag spilte vi nærmest med toppet mannskap. Joda, baklengs kom etter byttene, men da er vi i beste fall veldig sårbare. Bare å åpne tråden vi alle elsker

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2857

                2-1 til Helsingborg, slutt. God førsteomgang av LSK, der spesielt den sentrale midtbanen (DAP/Sheriff) var veldig gode. Også Ødemarksbakken og SKM var veldig gode da. Men hele midtforsvaret blei ekstremt passive ved 1-1, og SKM med brøler på 1-2. Flere gode angrep i første omgang med gode kombinasjoner, spesielt på høyresiden. Målet kom etter et lang og flott angrep, der TLO satte ballen i mål på ektegållgettervis, på hel volley fra 10 meter.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                  Nå må du ikke tro at alt jeg skriver til deg er kritikk. Det var en "tilleggsopplysning" at kombinasjonsspillet til LSK var bra. Så lurte jeg oppriktig på hva du mente om pasning fra DAP, som var enda bedre enn den fra Ayagwa.
                  Og du mener oppriktig at du har misset det som har vært det store samtaleemnet her inne hele forsesongen, hvem som skal være makkeren til DAP? For da veit du hva jeg mener om ham og hvorfor jeg fremhever den pasninga Ayagwa slo. Fordi det mangler spillere som kan slå den i tillegg til DAP og det er mye lettere å forbedre alt det andre. Det krever imidlertid tålmodighet, og med Dyers mulige inntreden er det nok en tålmodighet heller ikke den sportslige ledelsen har eller kan ta seg råd til. Sheriffs fremgang er fantastisk, men tror også fremtiden hans ligger som midtstopper.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3141

                    Synes ikke dette var så ille. Det ble i stor grad en kamp med to omganger, og diskusjonen om hvem som skal spille på midten begynner vel å falle på plass, synes jeg.

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Synes ikke dette var så ille. Det ble i stor grad en kamp med to omganger, og diskusjonen om hvem som skal spille på midten begynner vel å falle på plass, synes jeg.
                      Enig. God 1.omg. Sheriff er per i dag det eneste gode alternativet sammen med DAP på midtbanen. Men klubben er garantert på jakt etter forsterkinger her. Bør også ha en god back-up på spissplass.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4283

                        Noen som vet mer om skaden til Sheriff? Så det alvorlig ut? Sjukt urettferdig om han havner på sidelinja igjen

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3319

                          KBK i dag, kl. 16. Krogstad og Melgalvis er ute til denne og kampen mot Molde. Smarason står over denne, men er aktuell mot Molde. Igonen står i dag og Maric mot Molde. Salquist er tilbake i laget.

                          Ref. RB.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4283

                            Elleveren mot KBK:



                            Matvei Igonen
                            Mats Haakenstad - Erik Tobias Sandberg - Tobias Salquist - Simen Kind Mikalsen
                            Daniel Gustafsson - Daniel Pedersen - Alex Dyer - Erik Brenden
                            Thomas Lehne Olsen - Ebyie Moses.

                            Benken: Marko Maric, Simen Rafn, Frode Kippe, Sheriff Sinyan, Josef Baccay, Raphael Ayagwa, Kristoffer Ødemarksbakken, Charles Ezeh, Magnus Knudsen, Yusuf Uslaiman (prøvespiller).

                            Interessant å se at vi fortsatt rokkerer på startoppstillingen. Om ikke annet vitner det om bredde i stallen at jeg føler meg ganske trygg på de elleve vi sender utpå i dag.

                            Spennende at vi prøver Sandberg sammen med Salquist. Ellers er Brenden foran Ødemarksbakken en liten overraskelse, men Brenden har vært god i vinter han altså. Greit at Haaken får seg en start og.

                            Kommentar

                            • Tjodleif
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2017
                              • 848

                              Nydelig kontring! 1-0, Moses iskald alene med keeper etter god pasning fremover av Lehne.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4283

                                TLO - Moses fungerer my bedre enn jeg noensinne hadde trodd. Begynner å bli et solid oppspillspunkt, TLO

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4283

                                  Mikalsen dessverre med en håpløs klarering rett ut til Diop på 16. Klinker ballen i mål. 1-1

                                  Kommentar

                                  • TorTor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 335

                                    Vi trenger ny venstreback. Andre kampen på rad at Simen er direkte skyld i baklengsmål. Fryktelig klønete klarering. Foreventer mer av en med såpass rutine.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4283

                                      Opprinnelig skrevet av TorTor
                                      Vi trenger ny venstreback. Andre kampen på rad at Simen er direkte skyld i baklengsmål. Fryktelig klønete klarering. Foreventer mer av en med såpass rutine.
                                      Uforståelig. Hvorfor ned og stupheade det innlegget? Kan jo bare sette foten til og dunke ballen opp til midtbanen. Faktiskt vanvittig urutinert.

                                      Kommentar

                                      • dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

                                        Dette laget mangler
                                        spillere som kan dra av motstandere i lengderetning/på kant. Venstrebacken vår holder ikke mål, er jo ikke i stand til å legge inn en gang. Brenden er så utrolig irriterende uryddig med ball

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4283

                                          Samtlige mål vi slipper inn er tabber. Igonen denne gang. 2-1 KBK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎